_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

petak, 23.01.2009.

Zašto Prominci šute o opasnom otpadu?

Kako se više ne bi pitali kako je izostala reakcija Prominjaca na ne odvoženje opasnog otpada iz Čveljića, evo samo nekoliko činjenica….

1.Fra Šime je prozvao sa oltara one koji govore, pišu o otpadu, a sam nije osudio dovoženje istog.
Narodu je jasna poruka… Crkva nema ništa protiv toga, znači da to nije opasno.
Fra Šime na misi iznosi i podatke o padu broja oboljelih od karcinoma u Promini, što indirektno ide u prilog onima koji kažu da otpad nije opasan.

2. Predsjednik KUU „Promina“ je stranački kolega Željka Džape, vijećnik je HDZ-a u općini Promina. Nedavno je KUU „Promina“ dobila novčana sredstva za projekt u kojem joj je partner Županija Šibensko-kninska, a posebne zahvale zbog tog idu županu Pauku (Piše u župnom listu Promina). Ako Predsjednik digne svoj glas, protiv koga ga diže?

3. Vođa „Grobara“- Čuvara groba… je također stranački kolega Željka Džape, vijećnik je HDZ-a u općini Promina…
Jednom je izjavio na Općinskom vijeću Promine: „Mi smo znali od samog početka (2006 op.a) za dovoženje otpada… ali su nam rekli da nije opasan….“

Ni jednog ni drugog predstavnika… ni KUU „Promina“… ni „Grobara“ ne osuđujem ni zbog čega…Oni su dio sustava, i ponašaju se kao svaki vjerni član stranke…
Brane stranačke interese.
Zato ja nisam član niti jedne stranke, jer bi se našao u njihovoj situaciji, a ne bi htio ćutati.
U situacijama poput ove izabrao bi Prominu, a odbacio bi stranku u čije bi ime morao ćutati dok se radi nešto što nije u redu.
Oni naravno, tako ne misle…

Spomenuti Prominci kako sad stvari stoje neće izraziti potporu Načelniku Paulu Coti da se otpad odveze, nego potporu Željku Džapi čovjeku koji je otpad dovezao i treba ga odvesti…

Kako?

Pričekajte desetak dana, i vidjet će te….

@promatram, razmišljam…
Ja sam učinio sve da Promince i javnost informiram o problemu.
Na osnovu svega što sam napisao, Prominci su izgleda u velikom dijelu zaključili da je najbolje ćutati.
Pogodile ste srž problema ( u svom komentar pod prošlim postom), slažem se iako to nisam naveo svom komentaru pod istim…
Očekujete od mene da sam trebao napraviti još… potruditi se još više… organizirati prosvjede…
Poslati obavijest na stotine blogova?
Mislite da ovih dana uživam kad mi roditelji čuju da me se spominje na misama, ali ne po dobru?
Mislite da imam vremena komentirati na svim mjestima gdje su se spomenule prijetnje blogerima?
Mislite da mi je lijepo zadnjih dana, kad sa istim mislima legnem, sa istim se probudim…i pitam se čim sa neke stvari zaslužio?

Što još moram napraviti?
Što još učiniti?
Prominci su u većini izabrali ravnodušnost!


Najbolje im se onda priključiti???????????







- 08:40 - Komentiraj post (10) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić