_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

četvrtak, 11.12.2008.

Odgovor na komentar

Komentar koji traži moj odgovor je sljedeći:

Zašto "uredniče" brišeš komentare,........??? (znaš koje i o čemu)
Nažalost, ISTINU kriješ,a lažima zasipaš ovaj blog,.......DOKLE!!!!!!!! ili bolje rečeno "DOK TI NE DODIJE",..........
(JA SAM VIDIO MJESEC 10.12.2008. 23:22)

Pa krenimo redom:
„Zašto "uredniče" brišeš komentare,........??? (znaš koje i o čemu)“

Znam koje… znam i o čemu….
Zbog Vas sam prije mjesec dana svim anonimcima zabranio komentiranje.

Zašto?

Nakon što ste žestoko krenuli vrijeđati svojim komentarima sve i svakoga, odlučio sam to prekinuti u startu….

Dosta mi je ispričavanja zbog tuđih komentara….

„Nažalost, ISTINU kriješ,a lažima zasipaš ovaj blog,.......DOKLE!!!!!!!! ili bolje rečeno "DOK TI NE DODIJE",..........“

Zašto niste te ISTINE napisali u komentaru, ili će te mi možda na to odgovoriti da ste napisali, a ja sam Vam ih zbrisao?

Zašto onda niste počeli pisati svoj Blog u kojem će te demantirati ono što sam ja napisao?

Citirajte ono što sam ja na Blogu napisao a nije ISTINA!

Dokle ću pisati Blog?
Zar Vas to toliko muči, čitajte druge, zanimljivije blogove… nije moj jedini?

Na kraju, zanima me jedna sitnica…
Kad ste toliko ponosni na to što pišete…ako stojite iza svega toga… iza svih uvreda…
Zašto se onda ne prijavite i registrirate svoj Blog?

Ja iza svega napisanog na ovom Blogu stojim, a Vi iza svojih komentara ne stojite dok ih god niste spremni potpisati registriranim Blogom.

Imali ste mjesec dana da se registrirate, ali niste imali hrabrosti…izdalo Vas srce junačko…
Normalno da je u „maškarama“ lakše izvikivati parole…glumiti junake, sudce, porotnike, kurve i izdajnike….samo izaberete ulogu koja Vam bolje leži.

Kad skrenete pogled sa mjeseca, pogledajte se u ogledalo i zapitajte imate li sada hrabrosti potpisati imenom i prezimenom svoje komentare, ili će te opet JUNAČKI ANONIMNO krenuti vrijeđati sve redom, mene posebno…s nadom da ću prestati pisati Blog?

Imam pitanje i za komentatora koji je napisao sljedeće:

„a da taj "radnik" nije svagdje petljao svoj nos do otkaza uopće nebi došlo..................... (dan i noć 10.12.2008. 21:36)"

Pa dajte konačno napišite o čemu se radi?
Tko je,zašto i gdje dobio otkaz?

Ako želite pomoći tom čovjeku… ako je muško i traži posao, a odgovarao bi mu posao u automatskoj autopraonici… neka mi se hitno javi na mail Bloga…

Ako se javi do subote… mogao bi otići na razgovor… pa ako zadovolji… dobiti posao.

Eto… „JA SAM VIDIO MJESEC“ spreman sa na Vaše sljedeće uvrede, a sve posjetitelje odmah zamoljavam za razumijevanje ako odmah ne izbrišem komentare u kojima se nekoga vrijeđa, bez argumenata optužuje… psuje…

Pa ne mogu ni ja 24 sata pratiti komentare na Blogu…



Oznake: Život u Promini

- 19:44 - Komentiraj post (4) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić