_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

subota, 23.02.2008.

Uređenje nogostupa u Oklaju privodi se kraju

Radovi na uređenju nogostupa koji su započeli pred sam kraj prošle godine, polako, ali sigurno privode se kraju.
Prema nekim informacijama, sljedeći tjedan nakon dovršenja staza za pješake, planira se asfaltiranje iste dionice «Mlinica-Osmanovac».

Imao sam namjeru odmah po samom otvaranju radova napraviti jedni galeriju fotografija, kako bi mogli usporediti stanje prije i poslije radova.
Nažalost, web stranica www.oklaj.net je u «remontu», pa sam morao odustati od te ideje.

Inače, primjetio sam da mnogi negoduju zbog «mrtvih» linkova prema fotografijama, ali vjerujte i mene već to pomalo živcira.

Kroz skoro tri godine uređivanja promina.blog.hr-a postavljao sam fotografije na nekoliko servera, i svi su redom «nestajali» zajedno sa mojim fotografijama.

Rješenje bi bilo da rezerviram/platim svoj server na koji bi pohranjivao fotografije, ali se tom idejom moram još malo pozabaviti.

Ovaj put odlučio sam postaviti fotografije radova u Oklaju na web stranicu «uploadcentar.com» i nadam se da će se na tom serveru ipak malo duže zadržati.


Ako sve radi kako treba, klikom na male fotografije koje sljede, možete pogledati kako uređenje nogostupa izgleda danas 23.02.2008.

Nadopuna posta 22.03.2008.

Nažalost, i «uploadcentar.com» je izbrisao fotografije koje sam u ovom postu bio objavio, tako da sad te fotografije možete pogledati pod linkom:

http://s112.photobucket.com/albums/n187/prominac/Promina%20blog%202008/Radovi%20u%20Oklaju%20I%20dio/



Pozdrav iz Promine,

Živili,

Oznake: općina promina

- 20:09 - Komentiraj post (8) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić