_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

četvrtak, 05.07.2007.

Blog na čekanju do daljnjega.....

Prošlo je skoro pola mjeseca, a od mene niti jednog posta.
U Promini se ipak dosta toga dogodilo i događa se ... fotografije su na fotoaparatu kao svjedok svemu tomu, ali računalo još nisam popravio pa ih ne mogu "skinuti" s aparata...
Računalo mi je kod prijatelja i ovih dan očekujem da mi javi da li se isplati popravljati ga ili kupiti novo računalo.

Sad će netko reći da mi treba puno vrimena da otklonim kvar....

Sad se sjetim kad smo ja i moj prijatelj dok smo još bili prognanici u Spliti kupovali brisače za auto....
Prošli smo cijeli Split od Duilova do Poljuda pješke... trgovinu po trgovinu da nađemo di su najjeftiniji i da ušparamo pišljivih desetak kuna-gledano iz današnje perspektive.
Za jedne obične brisače, mi smo se danima spremali jer nismo imali novaca....
Sad će netko reć "koji glupani"... ali to su bili prilično teški dani u kojima je samo razmišljanje bilo "mukte".

Eto, tako i ja ovih zadnjih petnajstak dana "razmišljam mukte", jer mi je to puno lakše nego izdvojiti 2500,00 kuna za novo računalo. I sve se nadam da će moj prijatelj Ive reć da se kvar može riješit za male novce, ali tog odgovora nikako nema...

Zanimljiv mi je komentar:

"I konačno,dobar prijedlog"čitateljice",iako mislim,da bi naj primjerenije bilo,da Općina plati taj popravak računala ili da jednostavno kupi novo."

Općina sada može odahnuti, jer informacije iz Promine više ne odlaze u "svijet" putem interneta, i vraćamo se u svijet "rekla kazala".... te pomoć od njih ne očekujem.

U stvari... pomoć ne očekujem ni od koga....

Ja vjerujem da ću problem sa računalom riješiti uskoro.... a kako?

Nemam pojma....



Sad kad već pišem post, mogu se opet osvrnuti na problem narkomana u Promini.
Ljudi moji, prije nego me odlučite popljuvati što sam "javno objavio imena prominskih narkomana", dobro pročitajte moje postove.
Prije nego što me upitate "Da li se drogiram, i koliko dobro razlikujem droge", opet pročitajte moj post na tu temu.

Ljudi moji... prvo pročitajte ono što sam napisao u postu, pa tek onda "udarajte krivca".





Oznake: Život u Promini

- 11:09 - Komentiraj post (3) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić