_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

petak, 16.03.2007.

Između dvije statistike Bloga

Prošli post već je bio objavljen prije godinu dana, a sad mi je poslužio da Vas sve koji čitate-pratite rad promina.blog.hr podsjetim na te dane….

Sljedeći post posvetit ću statistici druge godine rada Bloga, iz kojeg će te moći zaključiti koliko sam truda i vremena uložio u njegovo pisanje.

Statistiku jedino narušava zadnji mjesec dana jer nisam napisao niti jedan post, a to je ujedno tema ovog posta.

Zašto nisam mjesec dana ništa pisao, i hoću li nastaviti pisati promina.blog.hr?

Netko je spomenuo da je moj Blog nešto poput «Prominskog kafića» u kojem se svi dobro druže «ćakulajući».
Svakog dana sam sa nestrpljenjem čekao Vaše nove ćakule-komentare, a Vi vjerojatno nove postove iz Promine i naravano nove komentare.

Kao svaki «kafić» i ovaj je bio idiličan dok je dnevno u njega navraćalo 50 do 200 ljudi.

Novinski članak u SD u kojem se spominjao promina.blog.hr privukao je u «kafić» još dodatnih stotinjak ljudi dnevno.
Tako je odjednom u «kafiću» nastala gužva od preko 300 ljudi!

Našlo se tu zanimljivih komentara….

Ali pošto su me neki od komentara uvrijedili, zadnjih mjesec dana nisam odgovarao niti na one koji su me stvarno pozitivno dirnuli, ali ni one koji su me «debelo» vrijeđali.

Kad bi morao navesti koji mi komentar najviše «odzvanja» u ušima, bio bi to komentar u kojem «Sova» navodi:

«… ako se urednik smatra povrijeđenim, mislim da je labilna osoba. Kad bi svi komentari išli u njegov prilog čemu onda mišljenja kritičara. Urednik bi htio da tjeramo vodu na njegov mlin, ali to neide u životu tako».

Tom komentaru se suprotstavila samo jedna komentatorica, te sam zaključio da većina posjetitelja dijeli mišljenje sa «Sovom».

Ako je to tako, te ako sam ja «Labilna osoba», mislim da Promini sigurno nije potrebna jedna takva osoba da je predstavlja svojim postovima na web-u.

Svi smo mi sigurni da u životu biramo najbolji put, ali tek na kraju puta uviđamo dali je vodio cilju kojem smo htjeli ili ne.

Nastojao sam biti objektivan u svojim postovima, čak po cijenu da izgubim i prijatelje iz djetinjstva koji se u njima spominju.

Moram napomenuti da sam sve Vaše komentare i «realne» kritike iznesene u njima uvažavao, te ispravljao nedostatke u postovima i na temelju njih pisao nove postove.

Što reći na komentar da nisam naveo veliki broj prominskih prezimena i poznatih Prominjaca?

Dovoljno govori činjenica da ja mjesec dana čekam komentar Matilde, Šime i Jure sa izostavljenim prezimenima i imenima poznatih Prominjaca, a odgovora nema.

Ako je moja greška što nisam naveo kao «poznate Promince» doktoricu Gojčetu….

Pa ljudi moji nije dovoljno sam navesti ime i prezime poznate osobe iz Promine, i s tim je sve riješeno.

Svako navedeno ime zahtjeva i određeni popratni tekst o navedenoj osobi, osim ako se radi o Ivanu Aralici ili Ivici Mudriniću.

I na kraju…

Nažalost, ako je zaključak posjetitelja Bloga da ja «tjeram vodu na svoj mlin» i radim sve ovo samo za svoju korist i svoje osobne ciljeve, onda je bolje da Vas više ne opterećujem «svojim mlinom».


Na lijevu stranu Bloga postavio sam "Anketu" koja bi nam mogla pomoći oko "proricanja" budućnosti promina.blog.hr ako odgovorite na postavljeno pitanje.

Živili,

Nadopuna:

Anketa kojoj je pitanje glasilo:

Da li želite da nastavim pisati Promina.blog.hr?

Završila je sljedećim rezultatom glasovanja:

DA 98.6% NE 1.4%

Idemo dalje....








Oznake: Život u Promini

- 20:45 - Komentiraj post (10) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić