Teretnjaci ’luduju’ kroz Drniš
Citirat ću dio članka: "Riječ je o kamionima i tegljačima koji na putu prema proizvodnim pogonima u drniškoj industrijskoj zoni i obližnjim kamenolomima prolaze čak i kroz sam Drniš, prometnicama koje su neprikladne za takvu vrstu tereta i osovinskog pritiska."
Pleadin voditelj transportne službe GIRK Kaluna tvrdi da njihovi kamioni nisu prekrcani:
- Kamioni teže bruto oko 40 tona, svaki kamion na izlazu iz GIRK Kaluna se važe i sigurno nije prekrcan. Sumnjam i da vozači razvijaju brzine veće od dozvoljenih, sve su to profesionalni vozači. Naše prometnice su neprikladne za promet osobnih automobila, a kamoli za promet teretnih kamiona. No, nažalost, svi kamioni koji dolaze po robu na naše područje moraju proći kroz sam Drniš jer alternative nema!
Citirat ću Džapu (Vlasnika prominskog kamenoloma Prvi bljesak )
"Dionica ceste od Razvođa do Drniša od kada je napravljena 60-ih godina do danas niti jednom nije obnovljena ili sanirana. Tvrtka "Prvi bljesak" ima 10 do 12 tegljača koji krcaju oko 28 tona i kroz Drniš prolaze u prosjeku pet puta dnevno u razmaku od 2,5 sata. Svaki kamion ima ugrađen tahograf, vozači su svjesni da ne smiju nakrcani voziti preko 65 km/h, a prazni 75 km/h. Svaki vozač koji prekrši tu uredbu snosi sankcije, odnosno odbija mu se određeni postotak od plaće - kazao je Željko Džapo, član Uprave "Prvog bljeska."
Cijeli članak koji je napisala Matilda JELČIĆ možete pogledati pod linkom.
Ovaj članak nam još jednom potvrđuje činjenicu da brza cesta Knin-Oklaj-Drniš-Šibenik ima svoje opravdanje za gradnju koja bi prema najavama Šibensko-kninskog Župana trebala započeti u ovoj godini.
|