srijeda, 12.12.2007.

A sada nešto sasvim drugačije...

Danas sam dobre volje i odlučio sam pisati o aktualnoj društveno-političkoj situaciji u zemlji.

Kao sociolog, osjećam se dužnim dati barem mali osvrt na procese koje naše društvo proživljava.

Kao utopist, osjećam se dužnim dati barem malu ideju napretka.

Svjedoci smo izbornih manipulacija. HDZ i dr. Ivo Sanader će, po svemu sudeći, slijedeće četiri godine vladati Lijepom Našom. Za njihovog će mandata Hrvatska ući u EU i NATO, postati ćemo dio ''civilizirane Europe'', ulicama će teći med i mlijeko, svaki građanin će biti obrazovan i uglađen...

Ma ne mogu.

Nema šanse.

Upravo me nešto slomilo.

Ne mogu vjerovati da su građani Hrvatske takvi debili.

Baš debili.

Mentalno zaostale budale i primitivci.

Svemu je kriv Jošua Nazarenac.

Ne postoji jezik na svijetu kojim bi mogao opisati gnušanje prema tih 30 i koliko posto koji vjeruju da je HDZ nešto ispravno i poželjno.

Ta mafijaško-katolička organizacija gospodarskih terorista!

Proklinjem vas.

Mislio sam pisati normalan politički tekst.

Ne mogu.

Toliko ih mrzim.

Doći će vrijeme kada će takvi kao što su oni gorjeti na lomači neminovnih promjena i procesa.

Ali...

Progradior će to reći bolje od mene...

''Umoran od puta, Progradior sjedne na stijenu da promatra dolinu. Vidio je robove i Crne ljude koji se prikazuju Zlatnima. I vidio je krađu i laž, prijezir i krepost. Razočaran uzviknu: Zaista, zaista kažem vam! Tko ima uši neka čuje! Doći će vrijeme kada ću samo pokretom oka srušiti ovaj svijet i odvesti ga u Budućnost!''


Riječ je gospodnja: Mrzim HDZ.

16:21 | reci (2) | printaj | #

<< Arhiva >>