subota, 25.07.2009.

gripa... svinjska?

javljam se ukratko
izmedju mijenjanja plahti, kuhanja cajeva, davanja lijekova,
cijedjenja limuna, naranci
i pripremanja svih prirodnih oblika c vitamina
te svega ostalog sto spada u opis
prave 'doktorice' :))
da,
nakon povratka iz Engleske,
dragi mi je zalegao sa temperaturom 38
koja danima ne pada
lijekovi ne pomazu
a lijecnici koje smo kontaktirali
djeluju mi kao sarlatani a ne ozbiljni lijecnici opce prakse.
nalaze krvi i mokrace jos uvijek cekamo
a do tad 'borimo se' starim isprobanim metodama.
ne spavam vec par noci
no i to je ljubav :)
barem ja je tako zamisljam,
a znam da bi bilo vraceno istom paznjom da sam se ja razboljela.
kad malo 'ozdravimo'... javljamo se :)
mozda tad stignem slicice stavit.
pusa i pozdravi svima!

- 23:22 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

online

adopt your own virtual pet!