ponedjeljak, 25.05.2009.

kupanjac

Micko već dugo izbjegava kupanje
i ja ga puštam,
te 'neću ga večeras, kasno je'
te 'hladno je vani, da se ne smrzne'
te propuh je u stanu, prehladit će se'
te 'neću stić biti uz njega dok se suši'
i sve tako nekako.
sinoć smo se odlučili ipak okupati.
zatvorili se u kupaonicu,
stali pod tuš
i krenilo je bježanje i klizanje po pločicama :)
no ipak smo se nekako smirili,
stali i čekali da nas našamponiraju, pa isperu,
jedino baš niti malo ne volimo kvasiti glavicu.
pa kad je shvatio da ga ona koja ga tušira može i spasiti,
počeo se po meni penjati i kao da je molio
'molim te dosta si me kupala, pa čist sam'
naravno da smo onda oboje bili mokri :)
i tako, pola na meni prednjim šapicama, glavicama i tijelom
a pola na podu tuš kade
strpljivo je dočekao kraj, stao na otirač u kupaonici,
pošpricao svojom trešnjom sve pločice
i onda čekao frotiranje :)
polumokar i izmoren,
gladan kao vuk otišao u kuhinju i tražio da mu dam jesti
i nakon toga zamotan u dekicu ležao pored mene u dnevnom boravku.
kad sam otišla spavati
evo ga pored mene,
priljubio se uz mene i spava, do jutra.
dobrica mala.
sličice ću vam poslije staviti na ptičicu,
opet me nešto zafrkava kućni kompjuter,
isti simptomi kao i zadnji put, neotkriven uzrok.
samo da radi više.

i tako, dlakava pahuljica je čista i suha :)

- 11:42 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

online

adopt your own virtual pet!