subota, 04.10.2008.

...ko bi reko da je tak teško...

razmišljala sam...
nije mi baš u životu kak bi htjela da bude...
mislila sam da bi bilo sve bolje,
kad bi se pravila da me ni za što nije briga...
no previše je čak i to za mene...
kaj ja znam...
u životu se nekad puno previše očekuje...
od onog što je zapravo moguće...
da, i nitko to ne shvaća nego svi žele još i još...
a nitko nebi ništa učinio, nego bi samo da se to desi...
pa kaj su svi ljudi ne normalni...
usvari to sam već davno zaključila...
izlgleda da moram živjeti po svojem i gladati na sebe
i na moje prijatelje...
oni su jedini koji shvaćaju ovo...
ipak nisam ja jedina koja nezna na čemu je...
što se očekuje od života....
daj....
pa nemoguće je
da barem malo ne znaš pravac svog života....
ustvari da, moguće je...
jer ja neznam pravac svog života...


10:27 | Komentari 85 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.