Popisulja u dijaspori

subota, 23.07.2016.

2.

Mislim,dakle, poludjet ću
srijeda , 18.05.2016.
Obično ujutro imam bistar mozak i slobodan protok misli, pa čitajući jutarnja izvješća, sve očekujem nešto novo se dogodilo dok sam spavala. Novo je da sam danas produžila blok listu, isključila obavijesti za jedan gluMpavi portal za maloumne koji dolazi u paketu s jednim manje maluomnim i naletila na članak u kojemu opet ljudima zamazuju oči nebitnim stvarima. Prepucavanja oko obnove vukovarskog vodotornja. Možda je to nekome jako bitno i važno jer ako obnove vodotoranj, zaustavit će se ovaj egzodus mladih ljudi iz države, otvorit će se nove proizvodne linije u upropaštenim tvornicama, brodovi će stizati u propalu luku na Dunavu, živjet će se sretno i bez grča plaćati računi.
Jeste li znali da za odjavu odvoza smeća kod lokalnog poduzeća "Komunalac" trebate imati javnobilježničku izjavu, koja košta 50kn?
Da se računi za komunalni porez i slivne vode ne mog dobijati na mail jer "kod njih ta opcija ne postoji"? Da ovjerena punomoć vrijedi svugdje, osim kod službenice u HZZO, koja s guštom čeka da vas tri puta vrati i prošeta za jednu fotokopiju? Inače, ta punomoć vrijedi za MUP, sve državne institucije u kojima se podižu "važni" papiri, odjave, prijave, pa čak i u HZZO, ali kod drugih službenika. Kod dotične persone ne vrijedi. Srećom, imai pametnih službenika pa sam napravila ono što sam trebala.
Da se vratim na vodotoranj. Sabo i Penava iz dva su suprotna tabora. Ovaj prvi je napravio puno toga, ovaj drugi je nastavio tamo gdje je prvi stao kad su ga zatvorili u bajbokanu. Ne idealiziram niti jednoga. Čovjeka se najbolje uopozna kada mu daš vlast. Kažem samo da mi je muka od primitivizma, partizana, ustaša i četnika, ćirilice i razbijenih ploča, muka mi je od ovoga grada koji je mogao biti najsretniji grad na svijetu. Muka mi je od dokazivanja lojalnosti i pripadnosti po vjerskoj i nacionalnoj osnovi. Muka mi je od ljudi koji su dopustili da im se takve stvari događaju.
Toliko.

23.07.2016. u 13:10 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< srpanj, 2016 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2017 (1)
Veljača 2017 (2)
Prosinac 2016 (1)
Rujan 2016 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Srpanj 2016 (4)
Studeni 2011 (4)

Blogovi


Linkovi

Loading