Houm pejdž

22.10.2010., petak

Nakupilo se

Bez brige, nije ništa negativno, ovaj put me pozitiva puca sa svih strana, baš kao Edu Maajku u pjesmi No sikiriki :D

Izložak prvi: Domaća zadaća iz prirode. Dame i gospodo, ponosno predstavljam pletenu/heklanu/vezenu biljnu stanicu:

Nije baš u najboljem stanju nakon cijelog dana u školi, ali dobro se drži. Kloroplast, citoplazma, stanična jezgra, vakuola, stanična membrana i stanična stijenka još su na svojem mjestu.

Izložak drugi: Grijač za vrat i kapa odjeveni na osebujan način, a ne kako sam ja kao autorica to zamišljala - naime moja je ideja bila da grijač okružuje vrat i bliža okolna područja, ali ne i lice:

No, nitko ne može mojim modelima zabraniti umjetničku slobodu pri nošenju mojih kreacija :D

Izložak treći: Kapa koju sam isplela od vune koju sam dobila na dar od prijateljica iz Novog Sada:

Ljudi moji, kako je to dobra vuna, uživala sam u pletenju svake očice na ovoj kapi. Hvala vam, cure, ovo je pravo otkriće! Mislim da ću naručiti još dva-tri klupka za pasent grijač za vrat ili šal :)

Izložak četvrti: Narukvica koju sam si isplela od pamučnog konca i perlica, no nikako da je pofotkam, pa koristim fotku s Hekličinog bloga:


Hvala, Misho! :)

Izložak peti: U pletiljinoj kući ponašaj se pletački:

Nema ni pisanja domaće zadaće bez pletenja :)

U sljedećem nastavku čitajte: Kako tapecirati stolce u maniri sam svoj majstor i pritom ne oštetiti lak na noktima - posebno izdanje samo za plavuše


- 10:47 - Komentari (5) - Link na ovaj članak