Houm pejdž

18.02.2010., četvrtak

Puuuuno slika

Jutros mi je dolazak na posao bio vrlo lijep - na stolu me dočekao ovaj lijepi paketić:

Od Sandre mi je stigao lijepo zapakirani antihipoglikemijski set:

... i ove prekrasne ružice:

... koje su odmah završile na mojoj davno naštrikanoj kapi:

Ali to nije sve! Prije desetak dana Sandra je mojoj kćeri donijela ove prekrasne đinđe-minđe, no ni to nije sve, dobila sam i lijepu trljačicu i gel za tuširanje (želi li to ona meni poručiti da bih se trebala češće prati?), a moj sinek naljepnice koje su ga naprosto oduševile :)

Drenka mi je u našem forumskom swapu poslala ovu predivnu ogrlicu i čestitku od prešanog cvijeća:


Ja sam pak na humanitarnoj priredbi u našoj školi kupila ove dvije lijepe dječje priče dvojice desetogodišnjih autora:


Sjećate li se one jedne veste koju sam započela prije nešto više od tri godine? Evo posta s početka: link

E, pa napokon sam se ponovno prihvatila tog pletiva koje je stajalo tri godine i dovršila vestu. U međuvremenu smo i moja kćer i ja toliko narasle da sad njoj pristaje bolje nego meni:

___________________________
___________________________

R.I.P. brate
- 20:11 - Komentari (13) - Link na ovaj članak