Houm pejdž

18.02.2007., nedjelja

Zaostaci

Najprije bih željela zahvaliti na divnim komentarima, a naročito čitateljici koja se potpisala sa MaJi, a komentarom me pogodila ravno u dušu :)

Glede pletenja - napokon sam uspjela poslikati neke svoje novije i još neke radove pride. Naravno da su fotke loše jer sam ih opet radila navečer. Ne znam jesu li lošije s blicom ili bez njega. Tako mi i treba kad se cijeli dan durim, sjedim u kutu, ćubim se i štrikam. Onda se oko ponoći sjetim napraviti nešto što sam mogla i dok je bilo danjeg svjetla.
Evo ovako nekako izgleda onaj čupavi crni šal napravljen od vune koju mi je poklonila Sandra:


Ovo je pulover koji sam pretprošli tjedan isplela svojoj kćeri. Tražila sam neku cool roskastu vunu i našla dvije štrenice od po 100 grama ove šatirane. To, naravno, nije dosta, a u dućanu su imali samo to, pa sam dokupila ovog ružičastog buklea od kojeg sam isplela umetnute pruge i isheklala par cvjetića. Rezultat, naravno, pogađate, naročito ako ste moji redoviti čitatelji - mlada dama nije zadovoljna i pulover ide na hrpu ostalih ispletenih i nikad nošenih predmeta:


Sad ću malo pauzirati s pletenjem za žene i bacam se na pletenje za puno zahvalnijega klijenta, svojeg sina koji uvijek s oduševljenjem nosi sve što mu ispletem. Poslikala sam tri pulovera, dva stara i jedan koji je upravo u nastajanju. Sivi sa žutim crtama je najstariji i najmanji, a kako je sin rastao, tako sam iz sezone u sezonu prema manjem plela broj veći. Nadam se da ću već sljedeći tjedan s ponosom pokazati dovršeni najnoviji odnosno najveći pulover iz ovog trija :)


- 23:23 - Komentari (14) - Link na ovaj članak