Houm pejdž

16.01.2007., utorak

Sjećate li se malih vezilja?

Osamdesetih godina prošlog stoljeća, dok sam ja išla u osnovnu školu, svaka osmoljetka koja je držala do sebe imala je slobodnu aktivnost zvanu male vezilje. U mojoj je školi postojala i cvjećarska sekcija, dramska, recitatorska, knjižničarska, novinarska... Naravno, u svima sam bila barem jednu školsku godinu nižih razreda :D, a u višim razredima više me bilo u sportskim sekcijama, izviđačima i zboru.
E pa, dragi moji blogeri, bila sam vam ja tako par godina među istaknutijim malim veziljama, a osnovne me bodove još i prije toga naučila moja baka Ana. Najbolje su mi išli križići, pa sam se ovih dana nakon ohoho godina uhvatila opet te aktivnosti. I nastao je ovaj mali stolnjačić za vježbu:




Da zbilja mislim ozbiljno pokazuje i ovaj arsenal konaca kojima sam se opskrbila neki dan u Nami:


A sad pletenje, i to opet Lidijini radovi:



I Lidijina ogrlica:


- 21:07 - Komentari (13) - Link na ovaj članak