Javna istina-MPT

subota, 26.07.2008.

THOMPSONOV SVJETONAZOR

THOMPSONOV SVJETONAZOR

"U svojim stavovima ne skrećem ni lijevo ni desno, već idem pravo. To ne znači da sam apolitičan, jer nitko danas ne može biti apolitičan. Moje su pjesme samo reakcija na neke situacije i naglašavaju stalne vrijednosti kojima se rukovode ljudi iz mog kraja. No, nisam konzervativac i desničar, već normalan mladi dečko koji sasvim obično gleda na život."
"Bog sve ljude voli jednako. Odredio je deset svojih zapovijedi i dao ljudima mogućnost da odluče hoće li štovati njega ili će dopustiti sotoni da ih zavede. A budući da su ljudi samo ljudi, i da griješe, na zemlju je poslao svog sina, Isusa Krista, koji je iskupio sve naše grijehe. Kod mene se preobražaj nije dogodio preko noći. Malo-pomalo spoznavao sam istinu i osjećao sve jaču vjeru u sebi. Shvatio sam da je vjera nadahnuće Duha Svetoga te da može pomoći i skrenuti nam pozornost na sve ono dobro i loše što nas očekuje. Ako se moliš, klanjaš, slaviš Boga, ništa ti se ružno neće dogoditi."
***************************************************************************
"Svaku sam nedjelju na misi. Redovito se ispovijedam da bih očistio svoju savjest. Kad sam u Zagrebu, obično idem u Crkvu svetog Antuna. Ondje me već poznaju svećenici i časne sestre. Drago im je što javna osoba poput mene dolazi u crkvu i moli se. Vrlo često ostanem s njima i nakon mise i malo porazgovaramo o mnogim stvarima. A molim se Bogu i kad nisam u crkvi: kad se probudim, prije gaže, poslije nastupa, svagdje i u svako vrijeme. Lijepo je zaspati nakon molitve."

26.07.2008. u 20:47 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2008 (15)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (28)
Rujan 2008 (23)
Kolovoz 2008 (18)
Srpanj 2008 (26)
Prosinac 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Javna istina o javnom životu Marka Perkovića Thompsona

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr