Kristijan Perak: Ponudit ćemo spektakl, ja sam si zacrtao finale!

06 petak rujan 2013
Nastupi Kristijana Peraka (UFC Gladiator) u Hrvatskoj MMA ligi najavili su da ovaj dubrovački gladijator 'gazi sve pred sobom'. U kategoriji do 93 kg, mlađi brat iskusnijeg Mare Peraka, pokazao je kako se bore pobjednici u MMA kavezu hrvatske lige te je gušenjem u prvoj rundi prisilio na predaju Denisa Jakulja, a na isti način svladao je i Tea Radnića. Osim, što svoje protivnike voli 'gušiti', Perak je maestralan u stand up-u, pa ne čudi što je u Ciboni uvijek popraćen gromoglasnim navijanjem.

Publika Cibone oduševljena je njegovom eksplozivnošću, a sutra možemo računati na još jedan pakleni MMA okršaj jer će mu na putu do pojasa, u kutu stajati agresivni Tomislav Burec (MMA klub Sv. Ivan Zelina).

- Dobro sam se pripremio. Uz mene je uvijek moja standarna ekipa. On trenira u dobrom klubu, agreisvan je borac. Bit će to zanimljiva borba. Ozbiljno sam shvatio taj meč, znam da ćemo ponuditi spektakl. Zacrtao sam si finale MMA lige – izjavio je Kristijan Perak.

Najbolji MMA borci odmjerit će snage u velikom polufinalu Hrvatske MMA lige koje će se odigrati 7. rujna u dvorani Dražena Petrovića s početkom u 21.00 sat.

Svjedočit ćemo istarskom dvoboju, okršajima zagrebačkih klubova , srazu Zadrana i Zagrepčana, borbi nezaustavljivih Dubrovčana, Osijek želi pojas u super teškoj kategoriji - cijela Hrvatska se bori u MMA kavezu! 20 boraca, 10 borbi, jedan kavez.

Poslastica večeri bit će PRESTIGE FIGHT između, prošlogodišnjeg prvaka Hrvatske MMA lige u teškoj kategoriji, Bože Mikulića i Sándora Ökrösa (Mađarska).

Prijenos UŽIVO je na OYO i Novoj TV. Očekuju vas seksi ring-djevojke, vrhunski borci i tona testosterona.

Potražite ulaznice već od 55 kuna na svim prodajnim mjestima Eventima i na blagajnama Cibone na dan eventa.

Osjeti adrenalin! Znamo da želiš biti tamo. Neka igre MMA lige počnu!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.