Pejić: Ove godine uzimam pojas Burušiću!

20 četvrtak lipanj 2013
Da s dečkima iz Ban Teama nema šale u prvom krugu Hrvatske MMA lige demonstrirao je Filip Pejić koji je Donatu Rapiju zadao seriju udaraca protiv kojih ovaj nije imao šanse. Nadmoćno je pobijedio nokautom nakon prve minute. Pejića u kavezu Cibone u četvrtfinalnom srazu čeka Antonio Majksner (Cromma Gym) koji je četvrtfinale izborio nokautiravši svog protivnika. Publika Cibone s pravom može očekivati vatromet u stojci ove dvojice.



- Prošle godine sam bio malo ozlijeđen, ali zato sam ove sezone 100 posto spreman. Mislim da sam već u prvoj borbi pokazao što mogu. Gledao sam Majksnerove borbe. Imam za njega plan A i plan B, svjedno mi je na koji način ću ga riješiti. Nadam se još jednom nokautu. Zahvaljujući svom treneru Bernardu Banu, uvijek imam asa u rukavu. Njemu sam najviše zahvalan. Pružit ću jako dobru borbu, znam što mogu i idem do kraja. Idem uzeti Burušiću pojas – najavio je Filip Pejić.

Majksner ne želi gledati tako daleko, koncentrira se isključivo na nadolazeću borbu.

- Ja sam miran dečko i ne razbacujem se izjavama. Gledam na ovu borbu kao i na svaku drugu. Pejića sam proučavao i imam taktiku s kojom ću ući u taj meč – kratak je bio Antonio Majksner.

Drugi krug četvrtfinala Hrvatske MMA lige odigrat će se 22. lipnja u dvorani Dražena Petrovića s početkom u 21.00 sat.

Svjedočit ćemo istarskom dvoboju, okršajima zagrebačkih klubova , srazu Splita i Dubrovnika, borbi Osječana – cijela Hrvatska se bori u MMA kavezu! 22 boraca, 11 borbi, jedan kavez.

Prijenos UŽIVO je na OYO od 21:30 i na Novoj TV. Očekuju vas seksi ring-djevojke, vrhunski borci i tona testosterona.
Potražite ulaznice već od 45 kuna na svim prodajnim mjestima Eventima i na blagajnama Cibone na dan eventa.

Osjeti adrenalin! Znamo da želiš biti tamo. Neka igre MMA lige počnu!

Ulaznice za MMA četvrtfinale možete osvojiti i na OYO! Pošaljite nam na e-mail natjecaj@novatv.hr odgovor na slejdeće pitanje: Koja će borba (i zašto) biti najatraktivnija u ovom polufinalu?

Najbolje odgovore nagrađujemo s po 2 ulaznice za MMA četvrtfinale 22. lipnja!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.