Burušić: Prestige fight bit će poruka ostalima da pojas ostaje kod mene

19 srijeda lipanj 2013
Iznenađenje večeri i prava „poslastica“ slobodne borbe četvrtfinala Hrvatske MMA lige bit će PRESTIGE FIGHT između Marka Burušića (CRO) i Dževada Muftića (BiH) u kategoriji do 70 kg.

Marko Burušić (UFK Novi Zagreb) prvak je Hrvatske MMA lige 2012. u lakoj kategoriji. Svojom fizičkom spremnošću, sjajnom tehnikom i eksplozivnošću prošle je sezone stekao brojne fanove.

Okršaj protiv izvrsnog Muftića (MMA Pretorian Sarajevo) pokazat će koliko je čvrsta njegova titula hrvatskog prvaka.
- Super sam se spremio za tu borbu. On je nešto teži od mene, pa sam dodatno radio na snazi. Kako je moja borba zadnja borba večeri u Ciboni, zadnjih dana imam sparinge u ponoć da mi se tijelo privikne. Muftić je jako dobar borac, što je pokazao pobjedama nad našim sjajnim borcima Kosićem i Pejićem. Ali, za mene će se morati potruditi malo više. Želim poslati poruku drugim borcima u svojoj kategoriji da će pojas ostati kod mene – samouvjereno je najavio Marko Burušić.

Sarajliji Muftiću je drago da je dobio priliku boriti se u zagrebačkoj Ciboni.
- Moje pripreme za ovu borbu su dobro prošle. Čast mi je da ću se boriti protiv vašeg prvaka Burušića i to u središtu Zagreba. Velika je to prilika. U borbi se nikad ne zna, uvijek može proći neki udarac da “zaspe“ on ili da “zaspem“ ja. On je na domaćem terenu, ali i ja vodim svoje drugove iz kluba. Bit će to vatrena borba – izjavio je Dževad Muftić.

Drugi krug četvrtfinala Hrvatske MMA lige odigrat će se 22. lipnja u dvorani Dražena Petrovića s početkom u 21.00 sat.

Svjedočit ćemo istarskom dvoboju, okršajima zagrebačkih klubova , srazu Splita i Dubrovnika, borbi Osječana – cijela Hrvatska se bori u MMA kavezu! 22 boraca, 11 borbi, jedan kavez.

Prijenos UŽIVO je na OYO od 21:30 i na Novoj TV. Očekuju vas seksi ring-djevojke, vrhunski borci i tona testosterona.
Potražite ulaznice već od 45 kuna na svim prodajnim mjestima Eventima i na blagajnama Cibone na dan eventa.

Osjeti adrenalin! Znamo da želiš biti tamo. Neka igre MMA lige počnu!

Ulaznice za MMA četvrtfinale možete osvojiti i na OYO! Pošaljite nam na e-mail natjecaj@novatv.hr odgovor na slejdeće pitanje: Koja će borba (i zašto) biti najatraktivnija u ovom polufinalu?

Najbolje odgovore nagrađujemo s po 2 ulaznice za MMA četvrtfinale 22. lipnja!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.