Chapter 14 - Dust off your Converse. Time to save the universe. - Blog.hr

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Unwritten Tales
Priča opisuje svijet mladih buntovnika koji se opiru bilo kakvih predrasudama, svoje uzore pronalaze u glazbi te preziru svijet odraslih koji obiluje pravilima koja oni ne prihvaćaju. U svijetu prolaznosti, junaci ove priče moralne vrijednosti smatraju besmislenima. Nisu osuđenici već izraz intrigantnih promatrača kroz koje je izrečen buntovni sud i kritika društva.

Story telling
Alexis Ann Parker
Image and video hosting by TinyPic
I guess it's gonna have to hurt,
I guess I'm gonna have to cry,
And let go of some things I've loved,
To get to the other side.


Bradin Parker
Image Hosted by ImageShack.us

I'm not like them but I can pretend
The sun is gone but I have a light
The day is done but I'm having fun
I think I'm dumb or maybe just happy


Evangeline Spider Riddle
Image Hosted by ImageShack.us

Oh tell me where your freedom lies
The streets are fields that never die
Deliver me from reasons why
You'd rather cry, I'd rather fly


Matthew Hale
Image and video hosting by TinyPic
You broke through all of my confusion
The ups and the downs and you still didn't leave
I guess that you saw what nobody could see
You found me


Lily Doria Mist
Image and video hosting by TinyPic
When I'm smoking, smoking, put my worries on a shelf
Try not to think about nothing, don't wanna see myself
What have I done wrong?
And nothing can go right with me
It must be that I've been smoking too long


Seamus Finnigan
Image and video hosting by TinyPic
Lord, I lift my friend to You
My best friend in the world,
I know he means much more to You
I want so much to help him,
But this is something he has to do


Roxxane Kent
Image and video hosting by TinyPic
No matter where or how far you wander
For a thousand years or longer
I will always be there for you
Right here with you


Blaise Zabini
Image and video hosting by TinyPic
When you're all alone,
And you need a light,
Someone to guide you through the night,
Just remember that I am here,
To hold you close and dry your tears


Margaret Riddle
Image and video hosting by TinyPic
Daughter to father, daughter to father
I am broken but I am hoping
Daughter to father, daughter to father
I am crying, a part of me is dying and
These are, these are
The confessions of a broken heart


Alec Zabini
Image and video hosting by TinyPic
You lured me in with your cold grey eyes
Your simple smile and your bewitching lies
One and one and one is three
My bad, bad Angel, the Devil and me


Robin Lynch
Image and video hosting by TinyPic
I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am


Cedric Diggory
Image and video hosting by TinyPic
I was lost in the pages
of a book full of death
reading how we'll die alone
and if we're good we'll lay to rest
anywhere we want to go


Bailee Dee Hudges
Image and video hosting by TinyPic
I will love you deep as the ocean.
I will love you 'till the sun don't shine.
I won't rest 'till your beside me.
I will love you 'till the end of time.

Never argue with imbeciles: first they will pull you down to their level and then they will beat you with their expirience.


Credits:
- buba-mara - x -





nedjelja, 11.01.2009., 00:57
Chapter 14

Kao i uvijek, London je ponovno zjapio vlažnošću i kišom koja je lijala iz siva uskovitlala neba. Vjetar koji je popuhnuo, gotovo je odnio crvenu francusku kapu s moje glave, ali sam je uspjela uloviti u posljednji tren. Podigla sam pogled prema prozoru za koji sam znala da pripada Bradinovu i Evaninu stanu. Stajale smo ispred njihove zgrade, iako još uvijek nisam imala pretjeranu namjeru da uđem i suočim se s njima.
Bailee je uzdahnula. „Očekuju te.“
Zakimala sam glavom. „Znam to. Ne bi te poslali po mene da me ne očekuju.“
„Hoćeš li ući?“ upitala je, otvorivši svoj žuti kišobran s motivom suncokreta.
Sakrila sam se skupa s njoj pod kišobran i ugrizla se za usnu. „Hoću. Ali ne još.“
„Kamo ćeš?“ Bailee je sumnjičavo podigla obrvu.
Osvrnula sam se oko sebe i za oko mi je zapeo neki majušni kafić, uguran između dvije visoke stare zgrade, oronula izgleda. „Ondje“, kimnula sam glavom u tom smjeru.
„Hoćeš da idem s tobom?“ blago je nagnula glavu i uputila mi srneći pogled.
Odmahnula sam glavom. „Ne treba. Radije odi do njih i reci im nek me još malo pričekaju.“
Bailee je kimnula glavom i otvorila vrata zgrade.
„Hej Bailee?“ zaustavila sam je taman prije no što je zatvorila vrata.
„Ne moraš mi zahvaljivati Alexis, sve je ok“, toplo se nasmješila i ponovno mi namignula onako vragolasto kako samo ona zna. „Usput, Matt je dobro.“
Zahvalno sam kimnula glavom. Nije mi bilo jasno kako je točno pogodilo što mi je u tom trenutku bilo u mislima, ali već sam se polako navikavala na Baileenu promućurnost.
Kafić u koji sam se sklonila od kiše nalikovao je na jednu od onih kavana iz prošlog stoljeća. Naručivši šalicu toplog čaja, sjela sam za stol u kutu i svukla jaknu za sebe. Sva sreća što je Bailee ponijela moje kovčege sa sobom pa nisam i njih morala tegliti sa sobom.
Oslonila sam glavu na dlanove i u tišini ispijala čaj. Par nasuprot mene je izmjenivao slinu i još neke tjelesne tekućine. Dečko je izgledao kao da će progutati cijelo lice svoje partnerice prilikom jednog zijevanja. Iznenadilo me kako to da joj tona njegove sline po cijeloj faci ne smeta, pogotovo zato što joj se i maskara razmazala. Cijeli taj prizor podsjetio me na jučerašnju večer i scenu koju su mi priuštili Seamus i Dora.
Nakon nebrojeno mnogo partija pokera na skidanje i otpjevanih pjesama posvećenih irskom domoljublju, otišla sam na WC da ispraznim svoj naduti mjehur koji samo što nije eksplodirao. Pritom sam se zadržala, sretnuvši Seamusovog oca. Rekao je da ide na spavanje i poželio nam lijep ostatak večeri.
Nije mi promaklo da ga je Misty pritom škicala kroz poluotvorena vrata Seamusove sobe i pohotno skidala pogledom. Nisam znala koja od dviju činjenica je više napaljuje: da je on Seamusov otac i da mu je udjelio isti DNK ili pak da nosi izgled kojim će njegov sin biti obdaren u starosti. U svakom slučaju, po izrazu njezina lica, dalo se naslutiti da ne bi imala ništa protiv da je Michael Finnigan siluje.
Osjetivši golemu žeđ i prisjetivši se da u sobi nemamo ništa za popiti osim Guinessa, sišla sam u kuhinju da popim čašu hladne vode. Naravno, ja ne bi bila ja da pritom nisam istu tu čašu razbila i uspjela se porezati na staklo. Pokupivši krhotine čaše i bacivši to u smeće, otišla sam u kupaonu da operem ranu i stavim flaster. Napokon, nakon dobrih pola sata izbivanja, mogla sam se vratiti u sobu. Istog trena sam zažalila što rana nije nešto ozbiljnija pa da moram na hitnu po par šavova. Sve, samo da nisam morala vidjeti scenu koja me dočekala.
S obzirom da mi je Bradin brat, a Evan šurjakinja, bila sam naviknuta na njihove seksualne igrice, nemogućnost savladavanja u javnosti ili pak skrivanje golotinje preda mnom. Međutim, u trenutku kad sam zatekla najboljeg prijatelja u krevetu s njegovom curom, pomislila sam da će mi oči izgorjeti i da ću oslijepiti. Vrisak panike prešao mi je preko usana, ali ih je Seamus prekrio dlanom i povukao me u sobu. Naravno, bio je polumrak.
Nakon što mi je maknuo dlan s usana, počela sam duboko disati na usta, osjećajući kako hiperventiliram. Rukama sam se primila za grudi, spriječavajući srce da mi iskoči iz prsnog koša. Pogled mi je slučajno zalutao nešto niže i to je opet uzrokovalo još jedan vrisak. Naime, Seamus je stajao ispred mene kao od majke rođen. On mi je ponovno dlanom prekrio usta, ali sam ga ugrizla za prst.
„Ne diraj me tim rukama!“ bijesno sam prosiktala. „Tko zna gdje su sve bile!“
Rukama sam prekrila oči i udaljila se od njega sve do zida. Iako to nisam vidjela u tom trenutku, Seamus je okrenuo očima.
„Već si me vidjela golog, Alexis“, morao me podsjetiti.
Zacvilila sam. „Da, ali kad si imao pet godina i kad sam ja mislila da su dječaci nešto najodvratnije na svijetu.“
„Daj se smiri“, konačno se oglasila i Misty. Zvučala je nakako prpošno i samodopadno. „Shvatila bi da moraš žmiriti jer ti se gadi ono što vidiš, ali s obzirom na proporcije Seamusovog tijela, trebala bi buljiti.“
Osjetila sam mučninu. „Mislim da ću povratiti.“
Začulo se kucanje na vratima i Michael Finnigan se oglasio: „Klinci, jel sve u redu unutra? Čuo sam vrisak.“
Mist me ošinula mračnim pogledom. „Da, da tata, sve je ok“, progovorio je Seamus, brzo oblačeći majicu. „Sve po starom.“
„Kako to misliš?“ upitao je njegov otac sumnjičavo.
„Ma znaš...Alexis je udarila glavom u zid“, Seamus se izvlačio.
„Oh“, Michael je odgovorio s olaknjašnjem. „Da, to sve objašnjava. Dobri budite!“
„Nismo li uvijek?!“ sarčastično je promrmljao Seamus.
Čuli smo zatvaranje vrata njegove spavaće sobe i konačno smo mogli odahnuti. „Tvoje kokodakanje nas je skoro koštalo života“, Seamus mi je prigovorio.
„Da se vi niste išli seksati dok su i drugi ljudi u kući, možda ja ne bi morala vrištati!“ opet sam bijesno prosiktala kroz zube.
Mist je ponovno okrenula očima. „Dodaj mi majicu.“
Zgrabila sam prvi odjevni predmet koji sam našla na podu i bacila joj. Sudeći po onom što sam vidjela, i ona je bila gola, ali je barem imala dovoljno pristojnosti da se pokrije do glave kako ja ne bi imala traume do kraja života.
„Daj idemo nešto raditi inače ću morati primjeniti Heimlichov zahvat na Alexis“, Misty se opet prpošno zacerekala i po turski sjela na pod.
Par ispred mene je konačno prekinuo s međusobnom operacijom mandula jer su platili konobarici svoja pića i otišli. Pogledavši na ručni sat s likom Minnie Mouse, zaključila sam da sam dovoljno odgađala susret s Bradinom i Evan. Plativši, izašla sam van na kišu i uzdahnula. Pritisnula sam njihov spikerfon i bez ikakvog potrebnog objašnjavanja, Bradin mi je odgovorio: „Alexis, otključano ti je. Uđi.“

P.S. Post je nešto kraći jer sam ga morala prepoloviti.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.