subota, 27.01.2007.

Jedva nalazim vremena, zao mi je..

U stisci sam s vremenom.. škola.. učenje i to.. mora se, sta cu sad..=)

danas je subota, i ne bas tako divan dan.. najradije bih prepisala gugin post jer je to baš ono što sam i sama otprilike htjela sročit u jednu malu tekst- rečenicu..=)
nostalgija me muči, ne kužim trendove.. =) tako se osjecam nekako, al ko jos mari za to?

Jučer smo Compli i ja na satu hrvatskog napisale sastav koji je počinjao sa istom rečenicom. al ne namjerno. njen sat je bio 2., a moj 3. i na odmoru dolazimo jedna do drug ei hvalimo se kako smo dobile 5, i ona meni daje svoj, ja njoj svoj, a tamo prva rečenica: ISTA..:S malo čudno zar ne?

sinoć me je uhvatila inspiracija pa sam napisala pjesmu na brzinu..=) a moram se i pohvaliti da me jedan bend mostarski novi uzeo kao tekstopica, samo sto ce pjesme biti na engleskom.. ^^
bend je sastavljen od mladih momaka, jedan od njih ide sa mnom u razred a ostale ne znam :S hahaha.. al nije važno..! =)

sutra je nedjelja, divan dan.. ^^

eto ljudeki moji, ugodan dan i lijepe snove ^^..


a da i trd ni mi je rekao da vam prenesem stafetu..! HAHAHA


13:22 | Komentari (11) | Print | ^ |

nedjelja, 21.01.2007.

xxx Sama xxx

Ima ljudi oko nas i u nama koji se trude biti nesto sto nisu da bi ih netko drugi volio zbog toga. pričala sam s mamom neki dan jedno 2 sata i skuzila da svi mi u sebi ili oko sebe krijemo ili imamo neke strane koje nas je stid pokazati.

Smatram da se samih sebe nikada ne smijemo stidjeti. i smatram da uvijek naše osobno mišljenje o nečemu ne mora biti pravo i jedino najbolje. sve ono što radimo da bi se svidjeli nekome koga želimo ili tražimo, kasnije ispari i nestane u dubini naše osobnosti.

Ja ne želim da me netko voli zbog moga tijela, ne daj Bože, ili zbog nekog drugog u meni. ako me netko voli, onda voli MENE, a ne nekoga tko se krije iza želje za tim. oni ljudi koji se pretvaraju, šminkaju tuđim odlikama, vrlinama i osobnostima, za mene su glupi.
oni ljudi koji se trude da budu nešto izvan svojih dometa, za mene ne postoje. jer oni ne vide mene kao prijatelja, nego kao jos jednu osobu koju mogu pobijediti i nadmašiti.

takvi ljudi se ne trude da ih upoznaju oni do koga im je stalo. važno je da oni vide površinu na kojoj se nalazi njihova ljubav, njihovo srce, i sve ostalo.

gluma je najmanje što mi treba u životu. glumu ne volim, ne cijenim, ne podržavam i ne podnosim.

Image Hosted by ImageShack.us ovo ja mislim za sve takve..! =)

i ako ce mi takvi pomagat onda, hvala, mogu sama, kao sto sam napisala u naslovu..!
Daj mi da sama hodam, ja znam što je najbolje, daj mi da sama probam, sama cu uspjet sve..!

volim vas, i samo da napomenem neke stvari:
-završila sam svoju knjigu koja ce abd dobit i svoje korice
-Broken ne brini, sve ce bit ok! :D

volim vas..!!



12:27 | Komentari (8) | Print | ^ |

ponedjeljak, 15.01.2007.

Ćesa.. :S (slova..haha...)

Ovo je predzadnje slovo.. jos x.. hahaha..

Sebi dovoljna- Gibonni

Nemoj se čudit’, andjele
sto neću te prepoznati
ako te sretnem bilo kad i bilo gdje
s tobom neću

Sad imaš moju riječ
da neću ti olakšati
ako zbog mene ćutis ti
i sve sto pričas samo govoriš u zid
jer s tobom neću

REFREN
Jer imali smo kad govoriti
i isplakat’ se i oprostiti
al’ ti si bila sama sebi dovoljna
pa za cime žalis

Nemam volje uvijek sve razumijeti
i stalno boriti se, a ne uspjeti
jer ti ćes uvijek bit’ sebi dovoljna
za čim cu žaliti, za tobom neću...

samo pjesma večeras.. volim vas.... =)



22:25 | Komentari (5) | Print | ^ |

četvrtak, 11.01.2007.

You'll think this is wird.. but..

Čudno možda i jeste. dva post au jednom danu. al evo, idem u makarsku pa da ne čeka..
Moj predragi GUGIĆ mi je prenio 'štafetu' o kojoj kako on kaže TREBAM NAPISATI 5 STVARI O SEBI NEPOZNATIH BLOG NACIJI.. :D
so, here I go..!!

1. nikada nisam doživjela obostranu ljubav. (ne baš čudno, ali eto.. tek da se zna..;) )
2. kad sam živčana počnem histerično plakati (što izgleda jako čudno, i uvurnuto)
3. uvijek razmišljam negativno da bi mi se ispunilo pozitivno
4. ljubomora mi je najveća mana..
5. imam dioptriju na desnom oku, minus jedan, ali ne nosim naočale.. jer mi ogavno stoje.

eto, nije baš zanimljivo, al meni se činilo kao prikladno.
štafetu prenosim na troje ljudi za koje mislim da im se ne da.. haha
viper, pro ^^, iii.. compli da je malko oraspoložim.. ^^

uživajte i prenosite odabrani..! ;)


23:14 | Komentari (6) | Print | ^ |

Živjeti. Prihvaćati. Voljeti..

Razlike među ljudima su vrlo bitne. i to je više nego istina. na primjer. kad sam bila mala, mama je pozvala prijateljicu i njenog muža (koji mi je btw. uvijek bio pomalo filozofski raspoložen) na večeru. oni su bili iz švicarske. i sad, stol je bio kraljevski postavljen. ja i seka smo imale famozne frizurice, sve je bilo prekrasno. kad su došli, svi smo bili nasmješeni. ja sam kao mala bila poznata kao inteligentno dijete (:P) i onda bi me gospodin uhvatio u razgovor. i dobro se sjećam jednig dijela.

Sakrila sam se pokraj fotelje, ispred velikih difenbahija (cvijeće) a on me upitao..
on: koji ti je najdraži predmet u školi.
ja: hrvatski
on: a tko ti bolje zna hrvatski , tata ili mama?
ja: mama
on: a tata matematiku jeli?
ja: aha
on: a šta misliš je li bolje da su oni dobri oboje u hrvatskom ili u matematici. da vole isti predmet.
ja: pa ja bi voljela da jesu.
on: e pa vidiš, razmisli malo. ovako, kad su dobri u različitim stvarima, kad se razlikuju, ti imaš pomoć od oboje u dvjema različitim stvarima, znaš? razlike među ljudima vrlo su bitne..

ja sam zašutila jer sam bila zbunjena, tj. nisam imala blagog pojma o čemu govori... tata mu je govorio da je to istina ali da sam ja ipak premalena da razmišljam o tome. on je rekao da ću jednom shvatiti. ja sam tada mislila da je on potpuno u krivu i da je najbolje da se moji roditelji slažu oko svih stvari i da misle jednako. naravno, tada nisam znala što sada znam..
tako sam sada shvatila da je istina ono što mi je rekao.
Image Hosted by ImageShack.us
i ako voliš nekoga, dijelit ćeš s njim svoj život, u dobru i zlu, moras prihvatiti sve njegove strane, svako njegovo mišljenje. svi smo na svijetu različiti, nitko nije isti.. svakog se treba razumijeti, svačije se mišljenje uzeti u obzir, i svakom čovjeku pružiti priliku da iznese ono što misli..
Onda kada niste sigurni.. pogledajte čovjeku u oči.. jer.. oči su ogledalo duše..
Image Hosted by ImageShack.us


15:59 | Komentari (5) | Print | ^ |

srijeda, 10.01.2007.

Človek ne jezi se...

igrica je dobra. bas ono super. da.. al na slovenskoj je stranici, zove se ČLOVEK NE JEZI SE. hahaha..
Kako sam sanjala čudan san. bila sam s nekomprijateljicom, koju btw. ne poznajem, znači nije nitko meni blizak. i kao, bili smo u podmornici. i ja sam odjedanput otvorila oči i predamnom se pojavio morski pas. al nisam reagirala. jer nas je dijelilo staklo, a ja sam bila okenuta naopako. :| čudan san.. dobro, nije to jedino što sam sanjala, al je jedino čega se sjećam.. smijeh

ivek mi nemaaa.. ošla je u široki. nemam s kim govorit ooooo kasi tooo!!! mislim, imam, al ona to najslađe kaže... zujo zujo moj... hahaha...

ja odoh u subotu u raj. hrvatska iako mi je raj malo pust u ovo doba godine, ipak mi je drag.. trebala bi i compli sa mnom, tako da imamo sta radit.. zujat, a šta bi drugo..? :D

mislim da je krajnje vrijeme da promijenim dizajn. pa ako vidite nesto drugacije, you can comment that too..! ;)

volim vassss.... i budite mi lijepi dobri i NEMOJTE SE SVAĐATI, TO JE GROZNO!!! zaliven wink
sunce je ponovo u mostaru. nadam se da će i ostati.. lakše u školu brate kad je sunce.. mrzim nosat kišobere. aargh.. pa mi ostanu u školi.. namcor ajde idem ja.. mah ludlud

cao, mama!! :D hiihihihihihih..


12:15 | Komentari (7) | Print | ^ |

ponedjeljak, 08.01.2007.

G (ovo zbog onih slova za naslov) Mrvice razmišljanja..:

Povjerenje je čudna stvar. Kad netko kaže IZGUBIO SAM POVJERENJE U TEBE... boli.. što je to tako snažno.. nisam znala dok nisam ni ja izgubila..
Danas sam vidjela prijateljicu, ne baš sad prijateljicu, al blizu toga. I vidjela sam je ondje gdje sam ja bila donedavno. Puna povjerenja, sva sjaji od zaljubljenosti.. a..

Ma neznam.. Možda ja i nisam u poziciji da tako govorim.. Al ja mislim da se neki ljudi ne mijenjaju.. da ima klase ljudi koji svoje greške prikrivaju tako da misle da su oni uvijek prošli kao žrtve, da su oni jadni uvijek u pravu i da nikada ne griješe.. oni su sami sebi dovoljni.. i uvijek će biti.. pa za čime da žalim?? za tobom neću...

I ako ikad zbog mene zašuti, ako se sjeti..vjerujte mi.. briga me za to.. jer imali smo kad govoriti.. i isplakat se i oprostiti, al on je bio sam sebi dovoljan.. pa za čime da žalim?
neće svi imati volje sve razumijeti, stalno boriti se a ne uspjeti, jer on će uvijek biti sebi dovoljan..
za čim ću žaliti? za tobom neću...

žao bi mi bilo da se razočara.. ona.. jer, ja sam prešla preko tih stvari, i sad sam shvatila da su moje greške davno učinjene i da se neće ponavljati..
jer bojim se da će se naći u mojoj koži.. iako to možda neće biti isto.. ako zbog njega šuti, i sve što priča samo govori u zid.. jer sa njom neće.. bit će grozno..

jer ja sam sada shvatila da sam bila u krivu.. i sad ja njoj to ne mogu reć, jer se mi više ne poznajemo, mi smo stranci sada.. ne znam kako on sada osjeća.. on može reći bilo šta.. al ja ga više ne razumijem.. i za čim da žalim? ne, za tobom neću..

bojim se da joj ne bude kao meni.. da onda kad ona iznese ono što misli i osjeća on ne shvati to kao grešku.. jer njemu su greške smrtne.. a ja joj takvu sudbinu zaista ne želim...


16:10 | Komentari (4) | Print | ^ |

četvrtak, 04.01.2007.

I wear a halo when you look at me..

Preporučam vam da poslušate pjesmu koja se nalazi ispod moje pričalice.
Haley James Scott- Halo. Iz serije One Tree Hill. čudo je.

I? kako prođe doček? ok? ajd neka? nije ok? bit će bolje! :S

listen, people!
joj, ja sam tako neinspirirana ovih dana. ne znam do čega je. maybe kiša. neznam neznam..
ovih dana svi ljudi s kojima sam u kontaktu pričaju o gospodaru prstenova. jedan mi je prijatelj cijelu mitologiju ispričo. zamislite to!? uh... a film im je dobar. iako nisam previše zagrijana za takvu vrstu. ipak je ok.

počela sam čitati knjigu. 1. dio Gričke Vještice. Tajna Krvavog Mosta. DRAMA je knjiga. oduševljena sam.

sinoć sam se čula sa svojim rođakom iz osijeka. on vam je lud čovjek. lud. živi u osijeku, i hoće studirati ovdje, u mostaru, a ima stan u zagrebu. ali ne, neće on nigdje, on hoće u MOSTAR! ma budala, al ga ja ipak volim. duša moja.!

joj ljudi u mene se ništa ne događa zanimljivo. dosada živa od mog života. a šta ću, tako je, vjerujem moralo bit...! :D
ružni dani u Mostaru. samo kiša, oblaci, kiša... baš tmurno..

i tako ljudeki moji ja vam nemam sta puno za reć. ako se nešto happen, ja vam javim.! eto..

volim vass..!! :o) kissssss


13:05 | Komentari (9) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>