četvrtak, 21.09.2006.

My eyes are glowing...

Ha.. čak TRI komentara.
Pa dobro.. bolje išta nego ništa!

Joj dragi moji.. kod mene vam ima neshto novooooo... tako sam obuzeta čudnim osjećajem.. niti jedem niti spavam.. nikuda ne izlazim.. oči mi se sjaje cijeli dan.. čudan osjećaj u trbuhu... boli me glava od razmišljanja, samo gledam u mobitel, pospremam po kući, pišem pjesme..... pogađate... ja sam...

DOBILA TEMPERATURU!!!!!!!!!!!!

haaaaaa.. jesam vas jesam vas... hahahha.. jeste li mislili da sam se zaljubila..??? a ne ne ne.. neće jelica tako lako u te vode! a-a!

joj nadam se da sam vas pošteno zeznula.. neka neka..

pišem ovaj post jer mi je dosadno. [nemojte pogresno shvatit]. mojoj dragoj Ivi je sutra rođendan, a ja moram čekati ponoć kako bih joj čestitala... a tako vam je to kad ste žensko i kad imate prolupane misli i kad ste teenager i kad imate prijatelje i kad ste poludjeli i kad ste nemam pojma.

ugl. kako sam se tako naglo zaaaaaa... šta zaaa... RAZBOLILA... haha.. moram biti u kući.
a slušajte ovo. ovaj četvrtak, tj. danas, smo trebali an exkurziju, ali je odgođena za sljedeći. hvala Bogu jer ne bi mogla ić! ma pišem vam o exkurziji drugom prilikom. a budimo realni, kao da to vas zanima..=) mislim, gugu, denisa i aquaticu.

i tako vam ja odem i dođem.

laku noć!

zaaaaa.. šta zaaaaaaaaa... BOLESNA LES YEUX..

hahahhahaha

btw. ovaj post je u kategoriji GASTRONOMIJA! pfff.. hahaha

aj laku noć!


22:35 | Komentari (7) | Print | ^ |

<< Arhiva >>