četvrtak, 15.01.2009.

Kad netko nešto hoće, on pronađe...

Moji načini su uvijek protiv mene.
Ja desno, oni lijevo.
Ja sutra, oni danas.
Nikako da se nađemo.
A kad se nađemo ne znamo se.

Moji načini su uvijek iza mene.
Ni ne shvatim kad su prošli.
Povuku prilike za rukav pa se ljute.
Nikako da se nađemo.
A kad se nađemo, ne znamo se.

Moji načini su uvijek protiv mene.
Ja sam desno uvijek kad su oni lijevo.
Ja sam već sutra a oni su bili danas.
Stvar je u tome što sam ja
Uvijek htjela biti
I sad kad jesam
Draže bi mi bilo
Da nisam.



LY, 2009.


20:12 | Komentari (5) | Print | ^ |

utorak, 06.01.2009.

O r n i e r e

*zvuk po kojem biste prepoznali da su se zatvorila ulazna vrata*
-Stigla sam.
ulazi. skida sa sebe naušnice. šal. kaput. džemper. starke.
sjeda u dnevni boravak. mirna. snena. zamišljena.
pogledava iza sebe.
svi su tako predivno odmorni. ah ti blagdani.
uzima maramice za skidanje šminke. prelazi preko lica.

--Gdje si bila?
-Vani.
--S kim?
-Sa svima po malo.
--Aha. jesi gladna?
-Ne.
--Kad ćeš spavat?
-Ne znam, čitat ću malo.

Na stolu crna zbirka pjesama. maramica je prešla tek onu polovicu lica koja je ili lijeva ili desna, pa naravno, znam samo da je bila bliža kuhinji nego prozoru. strane nisam naučila. ne želim, odbijam ih naučiti.
(počela si u trećem licu)
Fuck off.

uzimaM zbirku pjesama sa stola. otvaram je kao bibliju i mislim, na koju pjesmu stane. staje na Uju-Juci. pročitam. nasmješim se. maramica se zatrese u ruci.
Je suis tres bien.
pjevušiM po stanu.

listam knjigu. zabilježim par pjesama. poezija. poezija? poezija.
razmišljam o tome kako ne poznajem ljudi dovoljno da svaki od njih zauzme mjesto na prstima moje dvije ruke koji bi otišli u knjižaru i kupili zbirku pjesama. trepnem i ćošak maramice za skidanje šminke mi upadne u oko.

izvadim ćošak maramice za skidanje šminke iz oka.

ponovno preokrenem stranicu crne knjige.
*crna tekućina topi bijeli kristal pod jezik naštesrce. dobro jutro Haosu. još sam tu.*
pokraj naštesrce broj jedan. spuštam pogled prema fusnoti.
objašnjava da je to izraz za prazan želudac obično korišten U MOSTARU.

nasmijem se.
dobio je fusnotu.

maramica pada na knjigu ali je ne kvasi. shvatim da trebam preći na drugu stranu lica. onoj bliže prozoru.
Je suis tres bien.

opet pjevušim. kroz glavu mi prolazi ona čaša crnog vina i ona glupa prazna obećanja. i onaj strah od mogućeg (ne)željenja ispunjenja obećanja.
(ali to ti je san)

zašto u njezinom glasu osjećam nevjericu?

indijanski horoskop. dan šesti. mjesec prvi. godina dvijetisućedeveta.
nije mi teško biti medo. teško mi je biti čovjek.

navike.


peče me nešto što navodno skida šminku jer sam maramicu opet zabila u svoje ogromno oko. glupača. okrećem se prema sestri.

-Jesam li skinula šminku?
--Nisi sve. ostalo ti je malo na gornjem dijelu.

Nije ostalo.
navika zacrnjava dijelove koje nitko ne gleda.
dijelove iz kojih kaplje nešto nedefinirano i neobjašnjivo kad čovjek pokuša da se smije.
nešto kao .


....I u svim elementima, sve je odvratno normalno.

JE SUIS TRES BIEN.
francuski. zvuči tako daleko.

Je suis tres bien.

spuštam ruke. zatvaram knjigu. ostavljam maramicu.

-Laku noć.

Je ne sais pas.



22:52 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>