moj muz je peder

subota, 18.02.2006.


Osjecam se iscrpljeno. Moram se poceti baviti nekim pametnijim stvarima, nego poslom svoga muza pedera. Neka jebe i neka se jebava s kim hoce. Ja cu zivjeti kao da sam zena nekog mafijasa. Praviti se da nista ne znam, uzivati u blagodatima zivota i voditi svoje brige. Neka ga jebu jebaci uzduz i poprijeko.
Djeca evo uzivaju, muz radi, a ja cu fino citati neku knjigicu. MOram iz ove situacije uzvuci najbolje za sebe i svoju djecu. A muz neka zivi svoj zivot a mi cemo svoj. Zivot perfektne familije, gdje je otac cesto na sluzbenom putu :))

- 00:38 - Komentari (5) - Isprintaj - #

petak, 17.02.2006.

Citam bas komentar i mislim se i ja bih voljela da ovo nije istina. Da mi muz nije peder. Znam da nisam jedina koja je udana za pedera, ali nisam nikada mislila da ce moj muz biti peder. (moj princ na bijelom konju voli muske :))
Bas sam neki dan citala o Brockback Mountain, i oni tipovi su bili ozenjeni. Znam da nisam jedina ali boli. Na neki nacin mi je draze da me vara s muskima, zene mu nebih oprostila. A opet sve je to varanje i jebancija. Valjda mi je to sve toliko neprirodno da me vara s muskima, da je meni njega zao. Blesavo.

Primjetila sam da se puno bolje osjecam od kada imam blog. Ovo je prvi put nakon dvije godine da ovo izbacujem iz sebe.Hvala vam svima.

- 01:11 - Komentari (6) - Isprintaj - #

četvrtak, 16.02.2006.

Ja jos nisam dovoljno jaka da se suocim sa stvarnoscu. Da svi saznaju da mi je muz peder, da se jebava okolo i da ja jos sve to znam.
Boli me, a opet ne mogu to nikome reci. A ne mogu ga niti istjerati iz kuce. Djeca i ja smo ovisni o njemu financijski. Djeca ga strasno vole, on je dobar otac. Nista nam ne fali, osim sto je on peder i jebe okolo pedercine. Kako se suociti sa stvarnoscu?

- 05:23 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Isprva nisam znala sto se dogadja. Nisam skuzila da moj muz nadje jebace preko weba i onda ide do njih. Dakle on chata, pa se oni vide preko kamere, i kupa se on pa ode na jebacinu. A muz mi je po prirodi sramezljiv. Pitam ja njega, ako je sramezljiv kako ga nije sram ici kod nekog koga je prvi put vidio i imati sex s tom osobom. On kaze da je to drugacije, da je to uzbudljivo. Uf. Dobro meni bi to bilo sokantno. Ali mozda su pederi drugaciji.
Rekao mi je samo ovo. Nemoras se bojati da cu se jebavati po gradskih zahodima. A ja naivna mislila znaci on se nece jebavati. Dapace, on nadje svoje jebace na internetu pa ozezi. I evo ga za nekih par sati sav sretan dok djeca i ja vec spavamo.

- 01:41 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Vec dvije godine nosim taj teret zene koja je udana za pedera koji se jebava okolo. NE mogu to reci cak niti sestrama. Sram me je. Opet se mislim pa sto je mene sram, ja sam majka 2 male djece, ne jebavam se ja okolo, niti varam muza. On meni kaze da to nije varanje, i da je on o.k. sa svojom savjescu. Pa imali on imalo savjesti i morala? Meni se obecao u crkvi pred bogom i narodom, a sada trazi okolo po webu jebace. Sto je jos gore sada je zaljubljen, pa sto nije u redu s mnom. Zasto je mene sram?

- 00:09 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 15.02.2006.

Imali jos udanih zena koje znaju da im je muz peder? Sto one rade? Kako se one osjecaju? Kako su to rekle svojoj djeci?

Kako je on ako je peder mogao se ozeniti s mnom i napraviti djecu, i sada je najednom peder? Sada se on vidi samo kao peder a ne kao straight. Da nije on bi? Ja do nedavno nisam niti znala da ima pedera, o tome se do nedavno nije uopce pricalo kod nas. Ja sam rasla u sredini gdje je sve bilo idealno, osim sto su svi bili pijanci. Zato i kazem lakse bi se znala nostiti s time da mi je muz pijanac nego peder. S pijancima znam izaci na kraj. A sto s pederima?

- 22:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 14.02.2006.

Moja prijateljica koja zna moju situaciju kaze mi: Napravi svaki dan mali korak, nemoj misliti sto te ceka u buducnosti. Stvari ce se iskristalizirati. Hoce, znam, ali meni je danas tesko.

Znam da nisam jedina koja ima muza pedera koji se jebava okolo, ali zasto bas ja. Nisam cak niti ljubomorna na te njegove, jer mi je to sve nezamislivo. Mislim da me vara s zenom, pa oci bi mu iskopala. A ovako, nista mi ne ide u glavu.

Pedera je bilo od kada je svijeta i vijeka. Ali da se bas ja udam za jednog.

- 21:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Djeca se vani igraju, dan je krasan. Muz je na sluzbenom putu

Sto ce reci svi nasii prijatelji kada oni saznaju da mi je muz peder. Sto ce reci roditelji i rodbina? Sto ce reci djeca?

Ja pokusavam zivjeti zivot kao da se ovo meni ne dogadja, ali stvarnost je tu. Moj muz je nasao decka, sada nije samo da se jebava okolo, on je sada zaljubljen. Hoce li uskoro htjeti otici i ostaviti nas?

Jedva cekam ljeto da otidjem malo na godisnji s djecom da se maknem jer nekada je toliko tesko zivjeti u ovoj kozi. A opet nista mi ne fali. Ali me boli jer taj muz je moj muz, i on je otac moje djece.

Boli me jer nece biti nista od mojih svih planova za buducnost. Kako sve to let go?
Kako svima jednog dana reci, i dobiti od njih pogled zalosti i jada. Ja sebe uopce ne vidim kao jadnu i zalosnu. A ipak sam u toj situaciji, da me muz vara s muskima i da se jebava okolo.

Dok se on samo jebava s ekipom ja sam nekako sigurna da to nece izaci na vidjelo. Ali on je sada zaljbuljen.
Ja nisam spremna suociti se sa stvarnoscu, da me mene i djecu svi zale i pricaju o nama. Nisam jos toliko jaka.

- 19:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Moj muz peder mi govori da to sto je on peder, nitko nije kriv. Da se ozenio zato sto se to ocekivalo od njega. Da se ozeni, pa da ima djecu. Da ima finu zenu ( mene ).

Meni opet nikako ne ide u glavu da sam toliko bila slijepa da sam mislila da je savrsen. Dakle kada netko kaze da je nesto super, sto posto laze. To mi je rekla jedna starija zena. Nema nigdje idealno.

I opet se mislim bili ja to napravila sto je on napravio? Ne bih.
Ne bih dovela svoju cijelu familiju u pitanje, radi jebancije. Pa bila ja peder, lezbijka ili obicna zena.

Svaki dan se isto mislim sto ce nasa djeca reci o svom ocu pederu? NIsu niti oni slijepi, istina je da su jos mali, ali saznati ce jednog dana. Ja ne bih zeljela da to ostavi neke tragove na njihovoj psihi. Pa ja ih nisam radjala da bi im unistila zivot. Zato se ne mogu niti razvesti, jer nitko im ne moze biti bolji otac od njihovog cace pedera. On ih voli, radi za nas.

Ako netko ima neko slicno iskustvo iz zivota, dobro bi mi doslo.
Sto se dogodi s djecom kada saznaju? Ja im samo zelim sve najbolje u zivotu.



- 04:27 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Kazu vrijeme lijeci sve rane, i covjek je pametniji nakon prospavane noci. Meni je vec proslo 2 godine od noci kada mi je muz rekao da je peder.

Mislila sam iskociti iz svoje koze, vozili smo se u autu, njegova mama je cuvala djecu, a on mi je onako usput rekao da je peder. Kao da me pita sto je za rucak?
Meni se ucinilo da mi se to vec dogodilo, kao da je to san, onda mi je doslo do mozga. On je vozio auto, a ja sam razmisljalja da iskocim iz auta i da nestanem.

Naravno, nisam ucinila nista od toga. On je stao i onda mi je rekao da se on osjeca kao peder, i da voli muske, da se u mene zaljubio ali da me voli kao prijateljicu a ne kao zenu. SVe je bilo kao u Oprah show. Tada nisam nista povezala, mislila sam privlace ga muski, nisam mogla zamisliti da ce on spavati s njima. On to tada nije niti rekao, a covjek voli vjerovati u ono sto zeli. Ja sam povjerovala da on samo to sve zamislja jer do tada niti smo imali sexualnih problema, pa napravili smo 2 djece.

Onda sam mu rekla da vozi doma, i neka sve to kaze i mami. REkao je mami cim smo usli na vrata, zena se skoro skamenila, onda je bilo placa, majka mu je rekla kako moze tako nesto umisljati a ja sam mislila mama ce ga razuvjeriti. Ni jedna nije skuzila sto je on rekao. Mama i dalje vjeruje da on samo zamislja kako su mu privlacni muskli, moli se Bogu da mu da pameti, a ja sam saznala nakon nekih pola godine od tog dana da on zapravo spava s muskima, i to ne jednim nego koga nadje preko weba.

Njegova mama mi je bila spas u te prve dane, to je bio skoro kao pakao. On nam nije pricao nikakve detalje nego je samo rekao da je on peder. Mama je govorila, to je neko bacio neki urok na njega, moli se Bogu. Molim se ja Bogu i stvarno vjerujem u njega, jer ja ovo ne mogu sama nositi, on nosi dio za mene. Ali njega nista ne moze vise vratiti. On je stvarno peder.

- 00:17 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 13.02.2006.

Evo sada sjedim pokraj kompjutora, djeca spavaju, svira fina muzika, bas mi je fino. Sve se mislim kako se ovo dogadja nekom drugom, kao da to nije moj zivot.

Svi misle da mi imamo idealan zivot, svi smo zdravi, veseli, nista nam ne fali. Valjda zato se i ne zelim razvesti od muza pedera. Moj muz je pazljiv otac, dobar muz, nije skrt, ne prigovara, ne zajebava, ma idealan samo sto je peder.

Pravu pricu zna nekoliko ljudi. Moja jedna prijateljica, i njegov brat. Za sve ostale mi smo idealna familija.

I kako onda da srusim tu sliku, kako da kazem ljudima, i sebi. Zar mi nije najlakse se praviti kao da mi je muz na sluzbenom putu, i da su to samo njegovi prijatelji a ne jebaci. Da je najbitlnije to sto nas pazi, i nista nam ne fali. Djeca imaju oca, ja muza idealnog.

Neki dan mi se povjeravala jedna prijateljica i kaze mi kako je muz non stop gnjavi i hoce se sexati i po danu i po noci. I kaze ona meni: Potipisala bi se negdje da se ne moram niti jednom vise sexati. Mislim se ja, pa njena zelja meni je stvarnost. Ne gnjavi me nitko niti po noci niti po danu, kada legnem umorna mogu spavati, a ne misliti kako prvo moram nekoga zadovoljiti, pa se onda sav razbudis i nije ti vise do spavanja. A on se samo okrene i spava.




- 23:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Evo prosao je i vikend, jedan od gorih u zivotu. Moj muz je doveo svog ljubavnika pa su cuvali djecu dok sam ja bila na poslu. Kada sam se vracala doma s posla. saznala sam da je njegov novi ljubavnik, prva prava ljubav cuvao djecu zajedno s njim cijelo popodne. Kosa mi se digla na glavi, povracalo mi se. Moj muz je sebicni gad, koji gleda samo svoj kurac. Inzistirao je da ja upoznam njegovu novu ljubav, na sto sam ja rekla NE. Rekla sam mu da se moze jebavati, ali da ja ne moram znati za njegove jebace. Ali njemu to nije dosta, on zeli da mi svi budemo jedna sretna obitelj. Sto naravno ne moze nikako biti.

Taj dan je sve proslo o.k. jer je skuzio da meni se od svega toga muci, jer ipak ja sam njegova zena, prva ljubav, majka njegove djece. Odveo je svog ljubavnika kuci, ovaj je plakao jer kaze da on ne zali nikome unistavati familiju, da on ne zeli da radi njega nasa djeca ostanu bez oca, da on zna kako se ja osjecam, jer eto i njega je prevarila bivsa zena.
Moj muz je bio sav ljut, jer ja mu unistavam ljubav s tim novim, jer ovaj se sav razocarao kako ga ja ne zelim upoznati. Uf. O moj Boze, zasto mi muz nije pijanac.

Znam, da ga mogu na brzinu ostaviti, da bi mi svi to prezivjeli, ali zao mi je moje djece, ja sam rasla bez roditelja, ne zelim da oni ostanu bez familije. Moj muz nije niti nasilnik, niti pijanac niti siledzija, samo je peder. Skoro pa perfektan osim sto voli se jebati s muskima.
Dali mi fali seks? Pa bas i ne, sve je to na neki nacin dio ostarenja moje zelje. :( Uz malu djecu, koja su non stop bolesna, i koja placu po noci i danu, i jos da mi se seksa? Pa bome ne. Ali kada sam pomislila kada ce mom muzu dodijati seks da ne moram jos misliti kako i njega zadovoljiti, nisam niti pomisljala da ce se ta zelja ispuniti i da ce on posatiti peder. Jer zeni je seks napor, uz sve obaveze preko dana, dok je to muskima relaksacija. I eto, covjek mora biti oprezan sto zazeli jer zelje se lako ostvaruju.


- 22:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 09.02.2006.

moj muz je peder

Proslo je puno vremena. Vec 2 godine znam da mi je muz peder.
Nekada je lako zivjeti s time, a nekada boli toliko da bi se bacila s prozora.
Cesto se sjetim uzrecice da je zivot tezak, i da sve nije med i mlijeko. Ali zasto ja?

Puno toga mi prolazi kroz glavu, dani kada smo bili zaljubljeni, kada smo se vjencali, kada smo stvarali djecu i imali iste ciljeve u zivotu. A kada se sve to promjenilo?

SVaki dan mi prolaze druge misli po glavi. Reci svima i okrenuti drugu stranicu u svom zivotu, ili zivijeti ovim zivotom jer u krajnjem slucaju nista nam ne fali, niti meni niti djeci. Zasto se to bas mora meni dogadjati.
Znam puno ljudi, svi imaju probleme, nekada mi se njihovi problemi cine kao da se ja nebih mogla nositi s njima, a nekada se mislim zasto mi muz nije pijanac.

Kada pogledam unazad i vidim sto sam sve prezivjela u ove dvije godine, uhvati me jeza. Dobro je sto covjek ne zna sto ga ceka jer bi poludio.

Nas zivot je bio kao iz bajke, o nasoj ljubavi se mogao napisati ljubavni roman. Oboje smo dobri, veseli, ljudi nas vole. Imali smo slozan brak, nikada se nismo svadjali, uvijek bi se dogovorili na brzinu o svemu, odluke su bile obostrane. Sve je bilo previse idealno, da bi bilo stvarno,. i tako je to trajlo prvih 7 godina braka. Bili smo jedno drugom prvi, prava ljubav na prvi pogled, i gdje je sve to sada.

Najironicnije je to sto dan kada sam saznala da mi je muz peder, je dan kada smo prohodali 10 godina prije toga. :)






- 18:46 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
udana sam za pedera