Nije ono....

21 kolovoz 2022

Nije ono ljubav prava, što se zlatom, srebrom dava!





Nije ono ljubav prava
Što se zlatom, srebrom dava

Već je ono ljubav prava
Kad se srce, srcu dava

Oj Marine srce moje
Ja ti ljubim lice tvoje

Oj divojko srce moje
Ja ti ljubin lice tvoje.


Narodna


Play... Ansambl Dalmacija




.
.
Već je ono ljubav prava... kad se srce, srcu dava !

Oznake: Nije ono ljubav prava, Ansambl Dalmacija, w

M O R E...

10 kolovoz 2022







Play... Oliver Dragojević - More

More


Ta širina tvoja, mir i nemir ludi
u mojoj te krvi, otpočela budi.

Ma da je prokletstvo to ča san te srija
lipji dil života mislit ne bi tija.

More more more, ča je to u tebi
da te čovik više od života voli.

Za sve blago svita.. promini te ne bi
pa ni kad bi pokoj jema nać u sebi.

Vezan san za tebe ja životon cilin
brige sve i radost uvik s tobon dilin.

U bonaci tvojoj, mir je sav moj bija
a sa tvojin bison i moj bis se vija.

More more more, ča je to u tebi
da te čovik više od života voli.

Za sve blago svita promini te ne bi
pa ni kad bi pokoj jema nać u sebi.

Stihovi.. T. Zuppa? nije sigurno..
nisam uspio pronaći podatke














.
.

Za sve blago svita promini te ne bi
pa ni kad bi pokoj.... jema nać u sebi. !


--

Oznake: Z. Runjić. Oliver Dragojević.T. Zuppa, w

Pobjeda!

05 kolovoz 2022

Sritan Vam Dan pobjede, domovinske zahvalnosti i Dan hrvatskih branitelja !






Lijepa moja

Pitaju me svud po svijetu
gdje su moji korijeni..
ja im kažem ponosito,
tu.. gdje Dom je Hrvatski

Pitaju me al' ne znaju
koliko mi značiš ti..
pa se čude što sam sretan
kad od tebi govorim.

Lijepa moja
pjevam jer te volim..
pjesmu ovu, pjesmu ljubavi

U srcu mome kuća je kamena,
obala snova, loza i maslina
neka svi znaju da meni si suđena
voljena zemljo ti si mi jedina !


Niko Bulić

.
.
Lijepa moja, pjevam jer te volim..
pjesmu ovu, pjesmu ljubavi.....


Oznake: Lijepa moja, Niko Bulić, klapa Maslina, w

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.