Kad neko ima m*da

24 svibanj 2022

Istina i poštenje... iznad svega!

Ruski diplomat podnio je ostavku na mjesto u Ujedinjenim narodima, rekavši da se "nikada nije toliko sramio" svoje zemlje i osudivši Vladimira Putina za njegov "agresivni rat" protiv Ukrajine.



Boris Bondarev, savjetnik ruske misije pri uredu UN-a u Ženevi, kritizirao je rusko ministarstvo vanjskih poslova, u kojem je radio 20 godina, zbog sve veće “razine laži i neprofesionalizma”, izvještava organizacija za zaštitu prava UN Watch.

U izjavi koju je podijelio direktor organizacije Hillel Neuer, Bondarev je poručio:

- Dvadeset godina svoje diplomatske karijere vidio sam različite zaokrete naše vanjske politike, ali nikad se nisam toliko posramio svoje zemlje kao 24. veljače ove godine. Agresivni rat koji je Putin pokrenuo protiv Ukrajine, a zapravo protiv cijelog zapadnog svijeta, nije samo zločin protiv ukrajinskog naroda, već i, možda, najteži zločin protiv naroda Rusije, s podebljanim slovom Z koji prelazi naše sve nade i izglede za prosperitetno slobodno društvo u našoj zemlji.
Oni koji su osmislili ovaj rat žele samo jedno – zauvijek ostati na vlasti, živjeti u pompoznim neukusnim palačama, ploviti na jahtama usporedivim po tonaži i cijeni s cijelom ruskom mornaricom, uživajući u neograničenoj moći i potpunoj nekažnjivosti. Da bi to postigli, spremni su žrtvovati onoliko života koliko je potrebno. Tisuće Rusa i Ukrajinaca već su umrle samo za to - poručio je Bondarev.
Rekao je da je rad ministarstva vanjskih poslova posljednjih godina postao "jednostavno katastrofalan", dodajući:

- Umjesto nepristranih informacija, nepristrane analize i trezvenog predviđanja, postoje propagandni klišeji u duhu sovjetskih novina iz 1930-ih. Izgrađen je sustav koji vara sam sebe - napisao je Bondarev.

Posebno je bio kritičan prema ruskom ministru vanjskih poslova Sergeju Lavrovu, za kojeg je rekao da je od "profesionalnog i obrazovanog intelektualca" postao "osoba koja neprestano emitira proturječne izjave i prijeti svijetu - nuklearnim oružjem".

- Danas se Ministarstvo vanjskih poslova ne bavi diplomacijom. Više se bave ratnim huškanjima, lažima i mržnjom. Služi interesima nekolicine, vrlo malog broja ljudi i na taj način doprinosi daljnjoj izolaciji i degradaciji moje zemlje. Rusija više nema saveznika, a kriviti se nema nikoga osim njezine nepromišljene politike - tvrdi Bondarev

Zaključio je kako više ne može nastaviti raditi za Ministarstvo vanjskih poslova i “sudjelovati u ovoj krvavoj i apsolutno bespotrebnoj sramoti”.




Preneseno... Jutarnji.hr... Objavljeno: 23. svibanj 2022. 14:37


.
.
.

Oznake: Putin. Ukrajina, agresija, genocid

Vitar s mora

16 svibanj 2022



Znaš da nije lako bivša ljubav biti
moja srića tkana od naših je niti
zato sritan nisan, al sakrivan bol
naučija ja san na vitar, na sol...

Nitko ne razumi što to tilon prođe
kad jugo zašumi, kad mi osmijeh dođe
nisan steka ništa... od sriće za sebe
više nego išta.. ljubija sam tebe

Kad ti dođe vitar s mora
miris soli kad te prene
kom otvaraš ti prozore
ko dolazi misto mene?

Kad ti dođe vitar s mora
da je ura bilo koja
ti ćeš niz to lipo lice
pustit suzu mila moja

Vrime nosi svoje, srića klizi, biži
uspomene na nas, drže me u mriži
zato sritan nisan, al sakrivan bol
naučija ja san na vitar, na sol

Kad ti dođe vitar s mora
da je ura bilo koja
ti ćeš niz to lipo lice
pustit suzu mila moja.


Stihovi: Frane Bilić



Play.. Klapa Maslina, Vitar s mora

Znaš da nije lako, bivša ljubav biti, moja srića tkana od naših je niti.. zato sritan nisan, al sakrivan bol... naučija ja san na vitar, na sol..


Nitko ne razumi što to tilon prođe, kad jugo zašumi.. kad mi osmijeh dođe, nisan steka ništa od sriće za sebe, više nego išta.. ljubija sam tebe!


Kad ti dođe vitar s mora... miris soli kad te prene


kom otvaraš ti prozore... ko dolazi misto mene?


Kad ti dođe vitar s mora, da je ura bilo koja ti ćeš niz to lipo lice.. pustit suzu mila moja


Vrime nosi svoje, srića klizi, biži... uspomene na nas drže me u mriži


zato sritan nisan, al sakrivan bol... naučija ja san na vitar, na sol


Kad ti dođe vitar s mora.. da je ura bilo koja, ti ćeš niz to lipo lice pustit suzu mila moja.
.
.
.
.

Oznake: klapa Maslina, Vitar s mora. W.Split 2010.

Blagdan sv. Dujma

06 svibanj 2022




Prošle godine u kolovozu bija san u Splitu, nadebljala mi se baterija od mobitela pa san mora u servis :))) Kumpanja Domenica nisan čuja ni vidija pa san vrime dok san čeka popravak luta po Splitu ka izgubljen, načinija mali miljun slika a posebno su mi drage neke od ovih iz prekrasne katedrale sv, Duje.


Ka amfora zlatna uja
u pleteru izlivena
na rukama o’ Merjana
jidriš, veslaš i smiješ se
na valima od vrimena
Splite moj

Ka brnistra rascvitana
nasrid kore o’ kamena
u librima Marulovin
žeže, gori i vijori
vična slava tvog imena
Splite moj

Kako zvona svetog Duje
cila zemja neka čuje
rajsku pismu puka tvog
Splite moj

Ka divojka sa mastilon
na funtani o’ života
šesnoj dici točiš sriću
da kaziju cilen svitu
ča su oganj i lipota
Splite moj

Kako zvona svetog Duje
cila zemja neka čuje
rajsku pismu puka tvog
Splite moj!

Rajsku pismu puka tvog
Splite moj!


Play... Klapa Dalmati - Pisma Splitu






















Drage Splićanke, Splićani, prijatelji, blogeri, blogerice, poznati i nepoznati.. boduli i vlaji...

Na dobro Vam došla Sudamja!

.
.
.
Rajsku pismu puka tvog.... Splite moj!

Oznake: Sudamja, Split, W. ZW. klapa Dalmati.Pisma Splitu.

Ostala si ista...

01 svibanj 2022



Za te su već dugo vezale me niti
Nema meni drugo, nego s tobom biti
Tu još gori svića, vrime život lista
Sva je naša srića u to malo mista

Stare ure tuku naši dani kriću
Daj mi svoju ruku, da ositin sriću
Ta mi ruka žeže iljadu lipota
Jer me zate veže lipi dil života.

Ostala si ista, ništa da prominiš
Kad postelju praviš i kad obid činiš
Ostala si ista u motu i odu
I kad ložiš vatru i kad nosiš vodu

Uspomene lipe čitan ti sa lica
A na zidu slike gledaju nas dica
Stara tila škripe još se ima mota
Za sve dane lipe vridile života


Stihovi: Frane Bilić

Play... Klapa ''Maslina'' Ostala si ista!


Za te su već dugo vezale me niti
Nema meni drugo, nego s tobom biti



Tu još gori svića, vrime život lista
Sva je naša srića u to malo mista...



Stare ure tuku, naši dani kriću



Daj mi svoju ruku, da ositin sriću



Ta mi ruka žeže, iljadu lipota
Jer me zate veže, lipi dil života.



Ostala si ista, ništa da prominiš...
Kad postelju praviš



i kad obid činiš


Ostala si ista, u motu i odu..



I kad ložiš vatru


i kad nosiš vodu



Uspomene lipe čitan ti sa lica



A na zidu slike, gledaju nas dica


Stara tila škripju, još se ima mota..


Za sve dane lipe...
vridile života.




.
kiss Za sve dane lipe... vridilo života. kiss zujo
.
.

Oznake: klapa Maslina, Ostala si ista. W. ZW.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.