Sirena

28 siječanj 2022



Spasio sam glavu
Ali nisam dušu
Zavela me pjesmom
Njen me pokri val

I u zla vremena
Vjetri kad zapušu
Još u srcu bjesni
Njezin fortunal

Bila mi je zvijezda
Što treperi s’ neba
Dozvala me svijetlom
Uvela u mrak

Zani me ljepotom
Više no što treba
Još me muči
Još mi tajni šalje znak

Niti dijete, niti žena
Samo dim i samo pjena
Ni boginja ni hijena
Niti more, niti stijena
Tamnim morem opijena
Moja malena sirena

Bila mi je more
Osmijehom me opi
U ušima vosak
A u srcu lom

Vezan sam uz jarbol
Da me ne utopi
Još me na dno vuče
Stari brodolom

Niti dijete, niti žena
Samo dim i samo pjena
Ni boginja ni hijena
Niti more, niti stijena
Zlatnim suncem okrunjena
Moja malena sirena


Stihovi... Jakša Fiamengo


Spasio sam glavu
Ali nisam dušu


Zavela me pjesmom


Njen me pokri val


I u zla vremena
Vjetri kad zapušu
Još u srcu bjesni
Njezin fortunal


Bila mi je zvijezda
Što treperi s’ neba


Dozvala me svijetlom
Uvela u mrak


Zani me ljepotom
Više no što treba
Još me muči
Još mi tajni šalje znak


Niti dijete, niti žena
Samo dim i samo pjena


Ni boginja ni hijena
Niti more, niti stijena


Tamnim morem opijena
Moja malena sirena



Bila mi je more
Osmijehom me opi


U ušima vosak
A u srcu lom


Vezan sam uz jarbol
Da me ne utopi
Još me na dno vuče
Stari brodolom


Niti dijete, niti žena
Samo dim i samo pjena
Ni boginja ni hijena
Niti more, niti stijena


Zlatnim suncem okrunjena
Moja malena sirena



Zani me ljepotom, više no što treba
Još me muči... još mi tajni šalje znak...

.
.

Oznake: sirena, Kemal Monteno, w

Srce tvoje, moje.....

13 siječanj 2022


Lastavica..
Odgovor na komentar...

Nisan EL DIABLO,
samo uzdšem... divno si to napisao.
Ajde, napravi post na tu strofu!

Evo.. Lasto! :))


Na tvojim grudima
Slušao sam otkucaje srca
Koje je, osim za tebe
Kucalo i za mene!


nisan EL DIABLO







Play... Concierto de Aranjuez (Adagio) Solo Guitar
.
.


Oznake: srce tvoje, moje, Otkucaji srca, w

Čekanje

07 siječanj 2022

Evo, stigla nam je... točna u sekundu



Nova godina je stigla i to u isto vrime onima koji su je čekali i onima koji nisu.
Međutim, sva čar je baš u čekanju ne u Novoj godini. Lipo je čekat nešto u šta si siguran da će doći. Čekali smo u životu puno toga a uvik su nam 100% sigurno dolazile samo nove godine.


Uvik od pamtivijeka neko nešto ili nekoga čeka. Život prolazi u čekanju a dikod se i ne dočeka.



Play.. Dietmar Steinhauer... Waiting for your Call

Proći će i to što voliš i to što te muči, svi problemi, lita, vrućine, zime, hladnoće... uspjesi, loša razdoblja... kiše i nevere. I ljudi koje voliš i život koji živiš... Sve će proći čekajući!

Najviše cigareta san popušija čekajući da se javi.. da stigne poruka i zaključija da ne ubija pušenje nego čekanje! Teško je čekati... ali još teže je žaliti.


U dijelu teksta koristija san nešto modificirane citate s Interneta :)

.
.
.

Oznake: čekanje, w

Happy New Year

02 siječanj 2022








Play.. ABBA .. Happy New Year
.
.
.

Oznake: ABBA, happy new year, w

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.