I N B A R A K

25 lipanj 2020

.
.
INBARAK... nisan ni ja zna šta znači, kako ćete onda vi?
Potražija san na sveznajući Google i izaša mi neki Imbarak Sayed Hassan

pa san mislija da nije kompanija na kojoj je plovija?

A onda san se sitija da se za nekog ko je saša s broda govorilo da se Inbarka!
Još teke progugla i pronaša ... Dalmatinski internetski libar
i Bože moj, lipo piše... INBARAK... Ukrcan na brod .... i eto!

.
Momu Anti Juratu
Napisala svome Anti... Bepa Josipa Jurat
Otok Žirje





Dokle si batija
sva nemirna mora.
utopljena u samoću,
nisan znala je li je noć,
oli je zora.



Bija si vitrima nošen
priko pusti' ocejana...
da te ne spomenen,
nije bilo ni ure ni dana.




Al' sve je to prošlo
ka' si more tuuka.
more puno briga
veliki' muuka
i daleki' luuka.



Oznake: Bepa Josipa Jurat, INBARAK, poezija, w

Reci mi....

13 lipanj 2020

Bepa Josipa Jurat
.



Reci mi


Mili Bože, reci meni
postoji li ljubav čista?
Među žitun kukolja je..
Je i' ljubavi sunce blista?

Ol' je samo sva o' boli?
oli samo patnjun zbori?
Smiluj mi se, Svemogući,
pa mi o njoj progovori.

Mi smo po njoj svi stvoreni.
O' vitra bi tila sila
srušiti je u korinu
kaj da nije nika' bila...

Spora' nje smo svi u kušnji.
iako je dil nam cvita
kajno nešto ponajlipje..
usri' ovog tužnog svita.

Bepa Josipa Jurat
Otok Žirje





.
Glazba..... Pali ..sretan- Gasi..tuzan
.
.

Oznake: Bepa Josipa Jurat, Žirje. Reci mi, ljubav, w

Dan tragičnog odlaska

07 lipanj 2020

Dražen Petrović
Šibenik, 22. listopada 1964. -- Denkendorf, 7. lipnja 1993. lipnja 1993.






Život leti kapetane

To što fali riči
što nas manje ima
šibenska će pisma
Vraćati te svima
Sve je manje suza
A ti se ne ljuti
Slomljena nam duša
U prsima ćuti
Život leti, kapetane
Mladost biži, a na srcu friži
Dok nas s našeg kampanela
I sad bude od Boga batude
Svoju si dobrotu ostavija svima
Nekoj novoj dici igru s Baldekina
Kad nediljon klapa
Skupi se u kali
Svi se tebe situ
Kapetan im fali
A dani se vrte
Ka basket, ka srića
Najlipšu si priču
O mladosti priča
l


.... Pisma... Pali - Gasi
.

Oznake: Dražen Petrović. Šibenik, w

E p i t a f

01 lipanj 2020

.
Bepa Josipa Jurat
Otok Žirje


Epitaf za moga Antu




Sve umire ča ostane,
i cviće će prahun postat...
al' iz srca, kapitane,
ime tvoje neće nestat.



Sve doklen te pismun diran
o' smrti san mrvu jača...
već ka' život ja ne biran,
za tobun ću nakun plača.


Bepa Josipa Jurat
Otok Žirje





.
.
.

Oznake: Bepa Josipa Jurat, epitaf, Otok Žirje, w

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.