Mak...

30 travanj 2018

.
.


.............................. Sritan vam praznik rada ! ...........................


Cvijet u travi....

23 travanj 2018




Živilo obrtništvo :)))

18 travanj 2018

Poduzetništvo!

==========================================================================

ebga, nema više... sad je kupleraj cila država! ..bang





Nima više....

13 travanj 2018

Nima više
skladba i tekst N.Ninčević arr.R Kazinoti


Tamo di su sada kuće
ća ih zovu "stari grad"
tu je pape ima smokvu
tu je ima vinograd....


Tamo sad su druga dica
druga mladost koja reste
tamo di je bilo lozje
auti su sad i ceste...

Nima više moga dobrog pape
na balote nima stare klape
nima više gradela u dvoru
samo soli ima još u moru...

Nima više moje drage mame
cili život molila je za me
nima više ni za pismu voje
samo more ziba svoje škoje


Tamo di sad svitla svitle
ljubi sam te prvu noć
ej da mi je lita vratit
starim puten s tobom proć

Tamo sad su druga dica
druga mladost koja reste
tamo di je bilo lozje
auti su sad i ceste

Nima više moga dobrog pape
na balote nima stare klape
nima više gradela u dvoru
samo soli ima još u moru


Nima više moje drage mame
cili život molila je za me
nima više ni za pismu voje
samo more ziba svoje škoje

Nima više ni za pismu voje
samo more ziba svoje škoje !




Kadene...

02 travanj 2018



Pukle su kadene

Kad zatvoriš škure, kad utrneš sviću
u snove ćeš lipe, a ja ne znan di ću
Ol ću s klapon poći da me pismon prene
Ol ću u samoći, vraćat uspomene

Pukle su kadene, ne vežu nas više...
još si ljubav moja, vrime te ne briše
Razvukli se dani, ka godine traju
a još oči tvoje, duši život daju


N. Zuban




<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.