Never be affraid to dream!

18.06.2007., ponedjeljak

krenulo je:)

So....danas bijah na ispitu iz sistematske kineziologije. Pitate se "Šta je pak sad sistematska kineziologija?". Evo...ukratko, ako netko ne zna...TO je predmet vezan uz metodiku tjelesnog - kineziologija je znanost koja se bavi tjelesnim, sportovima i sl...uglavnom - tjelesni. Dobila sam 3. Pitala me jedno pitanje, valjda joj se nije dalo više mučit s nama (5 nas je bilo unutra, 3 pale, 2 prošle) pa me samo pitala jel mi dosta 3, ja rekla je i ajmo doma. :) Nisam od onih koji će se živcirat ako dobiju 3, a recimo mogu bez problema dobit 4 ili 5. Jesam na faxu ili u osnovnoj školi? Tu je važno položit ispit. :) Naravno, nekima je važno zbog stipendije i drago mi je da neki ljudi koji zaslužuju dobiju stipendiju.

U utorak imam ispit, onaj šta sam ga bila pala, odgoj djece sa posebnim potrebama pa treba malo zapet..:) Išla sam u knjižnicu na faxu po knjigu za koju mi je rekla profesorica da uzmem i da tamo piše o tim nesretnim posebnim programima koje me je pitala a ja nisam imala blage veze osim nešto općenito, što naravno nije dolazilo u obzir - i NARAVNO te knjige nema na našoj knjižnici nego na filozofskom faxu, a naravno, kako sam bila puuna volje ić pješke do filozofskog po onim uzbrdicama moš mislit kako sam otišla. Lijepo sam otišla na bus za doma. Sa 4 kune u novčaniku jedva sam čekala da dođem doma nešto pojest! Nazvala tatu, pitala da dođe po mene, rekao je da oće ako mu nešto dam, ja rekla evo dam ti sve šta imam (cijele 4 kune) i došao je i onda sam ja njemu uzela 20 kuna:D Rekao je da je znao da ću ga to pitat:)

Sad sam napokon doma i moći ću svaki dan petljati po blogu, čitati vaše, komentirati, učiti, pričati, gledati malo tv...vozikat se u svojoj fiestici:D Joj, moram uploadat slikicu...nemam je više na kompu ali slikat ću je ponovno i uvalit na blog da je vidite:D Stara je ali je volim..:) Šta će mi ferrrari kad imam Fiestu:)
Hm, što sam još htjela reći? A svašta sam htjela i onda zaboravim...obećala sam i štafetu svoju...evo smislit ću je ovih dana pa ću je staviti. :)

E, da..

Little: Ne zeli mi ostavit poruku u onoj brbljaonici pa pišem tu...U Njivice ne idem tako često, tu i tamo ili u prolazu. Ali nije daleko, negdje 15-ak minuta vožnje. Si bila u Njivicama?:)

Ljudovi cccccc, samo 1 osoba je glasala za Krk:( U onoj anketi, sram vas bilo...:! :) šalim se ja:)

Evo usput da objavim rezultate i od ove i od one prethodne da mogu novu napraviti:

najviše glasova je dobila Korčula (4) - prošlo ljeto sam imala priliku vidjeti Korčulu s palube broda kojim sam išla u Dubrovnik i svidjela mi se tako da bi i ja voljela tamo otići. Doduše..ja bi svugdje htjela ići, volim putovati:)

Next..Hvar dobio 3 glasa. Rab, Brač i Mljet po 2 glasa. Na Rabu sam bila par puta, grad Rab mi je jako lijep:)

Krk je dobio 1 glas (šmrc) - a lijepo je tu znate..:) (malo sam subjektivna sada hihi).

I Šipan je tj.nije dobio niti jedan glas. Bila sam na Šipanu, jako je lijepo tamo i trebali biste ga posjetiti ukoliko vam se pruži prilika. Mirno, malo, tiho...

Prošlo ljeto smo nas 10 cura sa moje bivše godine išle na improvizirano apsolventsko tamo na Šipan i predivno je. Al, senzacija smo bile, odmah se pročulo da je 10 mladih cura došlo na otok. Zbog nas su otvorili njihov disko. :) Koje li časti:) Naravno, mene je zapala čast da se svidim lokalnom sredovječnom bivšem pomorcu, neobrijanog i naboranog lica...pijanog as well. Eto, imam takav peh..To mi je komično već:)

No dobro, da ne duljim......

Što se tiče predrasuda ovako ste glasali:

1 - ne, nimalo
3 - da
4 - da za određene ljude
5- imam malo

Eto...toliko.........Idem se đirnuti do dućana, a onda otpeljati brata u Punat na instrukcije. :) See yaa:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.