Never be affraid to dream!

28.06.2007., četvrtak

Moj dar svima:)

Baš me puklo....evo...tko hoće:D Našla sam danas ovo čudo i eto...malo da se poigramo:) Ako netko želi svoje ime/nick samo recite:)





Ima još nekih vrsta slova koja nisam stavila, ako koga zanima...hoću:) Danas sam opet bila u Rijeci, prijavila sam ispit, išla sam s namjerom i da odem u stan i pokupim ostatak robe i cipela, no, kad sam krenula pema stanu sam skužila da NISAM UZELA KLJUČ OD STANA! Bravo Nina, to se tebi samo valjda može dogodit. Zvala sam cimericu da vidim dal je stanu, naravno, nije bila i ništa...otišla sam doma, šta ću....Ah...

Za kraj moja omiljena....





Ee...sutra odoh ja kod dragoga:D Sasvim neplanirano je ispalo, pošto počinjem u pon radit lijepo da iskoristim vikend:) Sad sam imala uređivanje hihi...:) Slušam trance...nisam dugo..uzela sam tatine slušalice pa mi trešti:) Drmam nogom...uživam...:) Uživajte i vi i vidimo se drugi tjedan:) Pusa svima:)

27.06.2007., srijeda

Samo par rečenica...


PROŠLA SAM ISPIT I DOBILA 2!!!!! WUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!

nAPOKOOOOOOOOOOOOOOOOOON i ta je muka po Nini riješena!!!! I opet me pitala jedno isto pitanje i opet nisam briljirala ali baš-me-brigaaaaaaaa, prošla saaaaaam!!!:)) S autom sa bila u Ri i na povratku sam curu s faxa otpeljala u Crikvenicu, tamo živi, pa smo bile na sladoledu kao nagardi za uspjeh na ispitu:) Dječju književnost imam 05. srpnja pa eto...:) A 6.mi dolazi moj Aleeeeeeex:))
Baš sma hepi hepi:)

26.06.2007., utorak

Nepredviđeni događaji i obavijest!!

heh....od svega ovoga što sam jučer napisala da ću napraviti, da moram napraviti, želim napraviti, napravila sam samo 1. Dobila potpis. Niti sam jučer došla u Rijeku, niti sam danas bila na ispitu, niti na filozofskom po knjigu, a i odjavila sam sutrašnji ispit. Krenimo redom...

Jučer nakon što sam smuljala baki (LaLuna, živim sa mamom tatom i bratom, odmah do bakine kuće, spojeni smo:)) - baka voli znati sve, di idemo, sta radimo, kad se vracamo i slicno, zbog toga nisam rekla da idem u Ri s autom, ne jer bi se ona brinula onda nego jednostavno jer mi se nisu dale sliušat prodike, a uostalom, već mi ide na živce da mora znat svaki moj korak, di sam, kad je ispit i slično. Nek si nađe hobi. kako zvuči zlobno, ali trenutno me evo nervira to njeno...ispitivanje.), utrpala sam torbu u auto, no međutim baka je bila na balkonu i vidila me, valjda je čula da lupaju vrata pa je izašla. Brat je prodao foru da vozim auto kod mehaničara. I krenula ja prema Rijeci. Od Malinske do NJivica, a udaljenost je svega 3-4 km sam se vozila negdje pola sata, ispizdila sam, okrenula se i otišla doma. U Rijeku sam išla tek danas ujutro. Moram li napomenuti da je bus vozio opet duže nego sta treba jer je skrenuo na aerodrom neke ljude ostavit. To sam prvi put doživila. I tako dođemo u Ri, odem na fax dobijem potpis odem u stan. NIsam išla na fax po knjigu. Moja draga kolegica Sunčy me zvala nešto i saznala sam da ona ima tu knjigu. Pa sam na ispit dosla ranije i malo čačkala po knjizi.
krvarila sam ko luda ujutro, još me panika uhvatila da ne iskrvarim. Trbuh me opet počeo bolit pa sam našla neki voltaren i popila. Ga.

Jedem sladoled od limuna i limete trenutno. Njami. Svršavam.

Dođem na ispit...2 sata je..prof na nekoj sjednici. Skoro 3 sata...ona se pojavi. "Razredna nastava, vi dođite sutra u 3 i pol". Ha! Da ono, hvala šta sam čekala ko budala. Onda sam išla odjavit ovaj drugi ispit jer mi je skoro nemoguće 2 u jedan dan...a ne zelim doc na djecju knjizevnost a da nisam procitala knjige. Stoga sam ga odjavila. Danas neću učit odgoj djece...sutra ću, imam vremena ujutro. Doma sam. Vratila sam se jer tamo nemam robe, a treba mi. Donje robe.

Kiša pada. Baš uživam. Ostao mi je još jedan roman za pročitat. I spava mi se. Mislim da ću danas ranije nego jučer, najkasnije oko ponoć/ponoć i pol. U 9 se dižem sutra. :) Eto. Hvalasvima na podršci oko ispita. A za uvjet ćemo se strpit do 7.mjeseca...nosit ću na posal knjige i čitat:) hehe..samo da to sutra sredim i adioooooooooooooooooooooooooooooooooooooo:)

Vidim da NITKO nije preuzel štafetku moju divnu pa ću zato vas ja obvezati na to htjeli vi to ili ne:P
Dakle....DREAM GIRL, LITTLE, RIBA2, NOBODY, WHOLEAGAIN! Izvolite! Uljepšajte mi dan:) (Koji sam ja davež:) Al bmb - baš me briga hihi):) Aj leteća pusa!

25.06.2007., ponedjeljak

This is it

Dakle...sutra je Dan D, a u srijedu je dan X. Sutra je ispit za koji sam se posljednjih tjedan dana ajmo reć trudila pa sam učila na vrijeme. ovo mi je drugi puit da ga polažem. Knjige koja mi treba još uvijek nema tako da ću sutra prije ispita skočit po nju do Ffaxa. (F= filozofski). U srijedu mi je Dječja književnost, pa sutra namjeravam pročitat 2 knjige i to Junaci Pavlove ulice i jednu od hrvatskog autora, najvjerojatnije od Kušana, a možda i Vlak u snijegu, ne znam, odlučit ću se sutra valjda. :)
Danas idem u Rijeku. S autom. Baka i dida ne znaju. Još. Bila sam danas popodne kod njih pitat dal im treba šta iz dućana, pita mene dida dal ću sutra skuhat ručak starcima, ja izvalim ne jer nisam doma, di si, pa u Rijeci, imam ispit (mama mi je koliko puta rekla da im ne spominjem ispite jer onda stalno ispitkuju, pa jel prošla bla bla), pa kad ideš, pa ili danas ili sutra (malo sam muljala i mislim si kako sam glupa sta sam uopce rekla da idem u Ri), i da NEMOJ SLUČAJNO OTIĆ A DA NAM SE NE JAVIŠ - Nina lupa glavom o zid i plače od jada. Dooobrooo, Nina će se javit. Razmišljam onda kako da brisnem, a da ne skuže da sam s autom išla. Za baku nije problem jer ona je u kući stalno, ali dida se šeta okolo kuće pa može vidit da nema auta. Pita mene baka kad mi ide bus, ja kažem da oko 9...da sam joj rekla da idem s autom tko zna šta bi bilo.....zato bolje nekad lagat tj.prešutit istinu. Pa i ide bus oko 9, ali ja ne idem s njim:D Tehnički nisam lagala.
Hmmm....šta ćemo s autom....kad dida vidi da ga nema će se čudit...možda da kažem da sam s autom otišla na busnu stanicu i tamo ga ostavila.....malo blesavo, ali bolje išta nego ništa. Pitat ću baš mamu....OK, to je to....
Dobih stvari jučer i danas me baš zajebava (moram tu riječ upotrijebit, baš mi se uklapa) trbuh, malo boli, malo ne, a treba i usisat, no brat se ponudio da će on, tj.ja ga zamolila, ostalo sam sve pospremila, oprala suđe i to...Soba mi je đumbus, ali je moj đumbus:)
So....javim se onda....u srijedu...sa oba rezultata:D Mogu se javit i sutra ali čekat ću do srijede:D
Baj baj:) Pusek

24.06.2007., nedjelja

Za mene i njega

Kronologija.....polugodišnjica naše ljubavi jučer bila....Mislim da bi bilo u redu napisati ponešto o svemu...

Rekao si da ti je 23.12.2006.možda najljepši dan u životu. :) Ja ne znam hm...svi su mi lijepi....Tog dana se uvijek sa osmijehom sjetim...čak mi ponekad i fali...oni trnci onako...znam da sam se ful zacrvenila kad si me bio zagrlio tamo u kafiću...:D Oblila me vrućina...
Prvi poljubac na uspinjači....to si ti s ciljem me tamo odveo jel?:P
Onih desetak dana do Nove godine mi je prolazilo sporo kao godina...i napokon dočekala...Pošto nisam imala naočale, umjesto u film ja sam gledala tebe:D Hihi....A bome smo se naplesali...i onaj lik šta se motao oko mene...pa si ga stjerao....:D

Tjedan kad si bio tu u Rijeci mi je isto posebno drag...Imali smo bome produžena jutra...progudimo se oko 10..pa se razvlačimo po krevetu još dobra 2 sata..:D Pa si bio kod mene doma u krku...pa ona naša mokra šetnja...ne bi bilo to to da nije bilo kiše..:) Predivno je bilo, jedva čekam opet da dođeš pa da se šećemo tako uz more..samo sad ima ljudi, nećemo bit sami tamo..:/

Bio mi je toliki bed kad sam išla kod tebe da sam se skoro okrenula i otišla ča:) Ali nekako sam uspila to sve...prebrodit..sad sam tamo ko doma:D Sjećam se i prvi put kad smo išli na aerodrom...gledat avione..:) Uživala sam...ti nisi toliko, ali eto za mene si potrpio par sati sjedenja i gledanja aviona. :)

Sjećam se i izlaska u kino..cinestar..ljubavna sjedala....škare:D Gledali smo Mr.Beana...kupila sam Bake Rollse i uzela škare da ih lakše otvorim:D A ne, to je bilo u Vg....u Cinestaru smo nešto drugo gledali....onaj muzej...i nije bilo Bake Rollsa:)

Jednom ću te odvest u Rijeku u kino..:)

Za Uskrs sam isto bila pri tebi....:) Farbali smo jaja...nismo ništa razbili..:D

Zadnji put sad...ležali na balkonu...gledali zvijezde, jedno drugo...baš je super bilo....volim taj tvoj balkon....drag mi je..uvijek pobjegnem na njega kad me nešto muči...sjećam se jednom smo isto sjedili na balkonu i pričali....

Isto tako smo i na krevetu ležali zagrljeni i isto o nečemu pričali...onda si ti uvijek rječitiji od mene, pa te volim slušat...:) Ima još par stvari koje neću spomenut..;) A koje su mi drage:)
Neke stvari su samo moje i tvoje...ne želim da drugi čitaju ili slušaju o tome...neke stvari ne želim podijeliti sa drugima..

Sje sjećaš jedan dan, bio je to četvrtak ja mislim...ili srijeda...prije nego što smo prohodali...bila sam sa S u indexu....i ja ni 5 ni 6, ajmo mi zvat Alexa..i ja ti izbrbljala nešto, kao da ćemo nas dvoje možda u Zg na Novu...i tako to...:) Dogovorimo se mi sve...:) Onda za rođendan...u pripitom stanju sam te zvala...mljela ti o svakakvim gluparijama, između ostalog rekla sam i ovo "Djeca bi nam imala baš lijepe oči" šta te izbezumilo sigurno:D Tko zna šta si mislio taj tren:D Onda si se bojao da ne padnem pod vlak tako pripita hehe:D Otad sam nakon dužeg vremena bila baš iskreno sretna...znala sam da neće ništa iskrsnut...da će sve bit super...i bilo je.

Onda tvoj lud smisao za humor koji me često izluđuje:) Ali bez toga ti nebi bio ti. Nkad mi dođe da plačem od muke zbog njega ali eto...:D

Sjećam se kad smo se išli naći sa Kristinkom...pa si se prvi put vozio samnom u autu i histerizirao..malo mi je falilo da se rasplačem i izbacim te iz auta. Ispada ko da sam vozila ko luđak..a sasvim normalno sam vozila...ali donekle te kužim...:) Ubuduće mi nećeš histerizirati...ili ćeš ić pješke:P

Za Valentinovo si dobio malu kutijicu sa raznim stvarčicama...rekao si da ti se album jako svidio...:) Sa zadovoljstvom sam ga radila..:) Žao mi je što nisi bio samnom na taj dan, ali hej...ima još Valentinova..:)

Sjećam se kad sam bila dala sociologiju pa sam te zvala, bilo je 10 i nešto...i probudila sam te, nisam odmah skužila, ali rekao si mi nakon par minuta..al nije me bilo briga, prošla sam ispit oko kojeg sam šizila i dosta se trudila i htjela sam sreću podijelit s tobom.

Jučer sam te isto zvala kad sam bila na parkiralištu sva izbezumljena zbog tog idiota...

Razveselio si me jučer kad si me zvao dok sam bila na poslu...onako vesel...:)

Hvala ti za pjesme...ni ne znaš koliko puta su me rasplakale jer su tako lijepe...

Naše igranje wormsića....zakon mi je...:) Sve mi je s tobom lijepo....Tek toliko da znaš...:)

Hvala za predivnih 6 mjeseci....

Voli te jako tvoja Ninuška...:*

23.06.2007., subota

Tuga i jad + dodatak = Nina the bad girl!

Lijep je bio dan...donekle...jučer sam bila hm...ljutkasta ajmo reć malo...na određenu osobu koju neću sad imenovati. DANAS...
Bio mi je lijep dan od podne na dalje je stvarno bilo ok...sami doma brat i ja (doduše, on otišao kod prijatelja, ja ostala sama hihi), poziv od najdraže mi osobe...onda posao...nosila sam laptop na posao da imam šta za slušat pa sam s autom išla i parkirala iza pošte (sad se i tamo naplaćuje, za ne povjerovat). Ne mogu vjeropvat...ali ljeti se SVUGDJE NAPLAĆUJE. I JA KOJA OVDKJE ŽIVIM 22 I POL GODINE BI TREBALA PLAĆATI?? AHA, KAKO DA NE. Neki dan sam se uredno parkirala i naravno nisam platila parkiranje, ne pada mi napamet plaćat parking u gradu di živim. Danas sam napravila iznimku i platila sat vremena parkinga, a ostala sam 4 sata. I idem ja napokon doma, dođem na parking ono neki auto mi se parkirao tako SELJAČKI da je izać van skoro pa nemoguće. Moguće je, ali TEŠKO. Nakon par pokušaja - bezuspješnih naravno, rasplakala sam se i nazvala tatu koji je 500 km udaljen. Onom autu sam sve izdijelila, ljuta sam i jadna bila. Tata je rekao da zovem susjede ili da pitam nekoga tko ovuda prođe. Ok, nazovem ljubav svoju, pa sam se i njemu rasplakala na mob...nije me baš utješio al dobro...lakše mi je kad tako s nekim podijelim tugu. I prošlo je 5-6 ljudi ali mene je bilo SRAM PITAT IH ZA POMOĆ! Napokon, auto do mene se maknuo pa sam se uspila izvući. A onom autu bi najrađe razbila haubu. Dođem doma, a pišalo mi se za popizdit...Nazovem tatu, kažem sve ok...
Zovem ljubav svoju...on pisao neki text.....pa prestao....ja pričam nešto...oću da i on meni malo priča...on ništa...sve nešto...ahaaa, rečenica, dvije...nekako sve...jednolično...danas nam je 6 mjeseci pa sam očekivala malo veću euforiju...očito se i njemu spavalo ili šta već....uglavnom, prisjeo mi je takav razgovor pa sam rekla laku noć...čim sam poklopila sam se opet rasplakala.....došlo mi je da mu napišem da ukoliko misli šutit da me ni ne zove...al nisam...sad nisam dobre volje...zaspat ću tako, a mrzim ić tako spavat...Mrzim tako otezat razgovor....A valjda me netko razumije...kad nekoga ne vidiš, naravno da oćeš čim više s njim pričat...ne svi ali...ne znam eto...nisam dobro baš...al evo...da nije sve u žalosnom tonu jedna anegdota od petka...

Žena kupila neku vazu ili slično...i sad treba to zamotat. Uzela ja celofan...i reži...Odaberem špažić s kojim ću to zavezat...zavežem uz pomoć žene...ma divota mi ide to vezanje, smijale smo se sve 3:D Ajd, bar sam ljudima simpatična, ako niš drugo:) Neki vole pričati...:)
A prije par tjedana isto sam jednim ljudima nešto zamatala...bože na šta je to ličilo...:D Uzela sam previše celofana pa smo to rezali nekako...ava meni...:D Pitao me danas neki Talijan šta je Bašćanska ploča....i sad ti ajd objasni. Znam talijanski ali objasnit šta je B.ploča....pojma..:D Ništa....polu...poluraspoložena idem pogledat Pocahontas do kraja i spavat...Laku noć svima...

Dodatak...nedjelja, 24.06.2007., 11:38

Sad malo razmišljam o ovome šta sam jučer napisala...sad sam ok, i sad vjerojatno nebi napisala ono da ako misli šutit da me ne zove...ne znam šta mi bi...jednostavno ne znam...valjda sam očekivala više...osjećala sam se povrijeđeno nekako...jel to ok od mene? Uvijek se dam razmišljat tako da se pitam "Jesam li zapravo ja kriva, jel stvar u meni?". Možda to nije dobro...al eto...možda je to i PMS...iako ja nemam popratnih karakteristika u ponašanju i to...ja samo imam želju za slatkim, a i nekim općenitim jelima, i naravno prištići izbiju! Probudim se, ono jučer bio prištić na desnoj strani, sad je jedan na lijevoj, pa ovaj pa onaj...ajd marš! Ko da sam u pubertetu. U zadnje vrijeme mi kasni nešto...već par puta tako...tko zna zašto..

Ne ljutim se ja na tebe A, al baš mi se nekako pričalo, jučer je bio poseban dan...kako je znalo bit baš fora razgovora...zapričaš se, niti ne primjetiš kako vrijeme prolazi.....Fališ mi znaš...to je to...nemoj se ni ti na mene ljutit....ako ja ovako...:*

Nego, još nešto...zanimljivo nadasve....
Jučer, tj.danas oko 5 i pol ujutro sam se probudila, mislim da mi se pišalo...ne..nego sam se sjetila da meso nisam izvadila iz frižidera...i dignem se da to izvadim...čujem netko se diže...brat valjda...i dolazi on dole u kuhinju...sa njim i prijatelj Dado. Ne moram ni spomenut da sam imala gaćice na sebi...a ne gaće od piđame...dobro...i pitam ja njih kojeg boga su budni u 5 i pol ujutro??! A meni brat.."Mi smo prepijani da bi spavali...idemo gledat tv..". Mislim si OOOOOK....ajd pijani su, neće se ničeg ni sjećat..:D I slatko zaspem......p.s. jučer nisam na kraju pogledala Pocahontas, bilo je kasno...

Meni samo fali jedna osoba.....to je razlog.......

21.06.2007., četvrtak

Ninina štafeta

Evo...moja vlastita štafeta...pa da vidimo...hehe:)

1. Omiljeni stih iz neke tebi drage pjesme

Hm...evo od Prljavaca, sa novog albuma iz pjesme "Ne bih te zatajio"

Ako sam te i povrijedio
Ako slagao sam nekada
Ako sam ti srce ranio
Zatajio te ne bih nikada

Ima ih puno puno od Prljavaca i Giba koje bi mogla staviti ali ova mi je prva pala na pamet pa eto..:)

2. Da li bi se radi ljubavi odrekao nečega do čega ti je stalo u životu?

Pa bi, ovisi naravno što, odrekla bi se sigurno osim ako ti nije nešto do čega mi je stvarno jako stalo. Isto tako, ta osoba zbog koje bi se odricala nečega bi trebala znati do čega mi je stalo i ne tražiti od mene da se odreknem nečega što stvarno volim i čega se, ajmo reći, ne mogu odreći. Npr.nikad se ne bih odrekla svog posla, da mi kaže e dušo, ne trebaš ti raditi ja dovoljno zarađujem, tvoj posao je da budeš doma i odgajaš djecu. Kako da ne. Nikad se ne bih odrekla prijatelja jer se možda nekome ne sviđaju. Nikad ne bih mijenjala frizuru zbog nekoga - ili me voliš takvu kakva jesam ili ne. Prije sam uvijek tvrdila da nikad ne bi mogla niti htjela živjeti negdje, a da nije na moru i da nije krk. Sad...ne znam ni sama..:) Godine kažu svoje..:)

3. Neke stvari zbog kojih si ponosan na sebe.

U 4.srednje je ludnica. Matura, prijemni i slične ludorije. Ja sam imala 2 popravna, iz matematike i kemije, uspješno sam to sredila, maturirala s 5, bila sam na 2 prijemna: na učiteljskom - tamo sam upala bez plaćanja, i na turističkom - tamo sam isto upala, ali malo mi je falilo bez plaćanja:)
Mislim da sam na to najviše ponosna. Ponosna sam što sam pobijedila svoj strah od javnog nastupa i uspjela otpjevati i odsvirati pjesmicu iz metodike glazbenog pred svojom sadašnjom godinom. Ponosna sam sobom u vrijeme dok sam ležala 2 mjeseca doma u krevetu dok su me i noga i leđa bolile i što sam sve ostale oko sebe uvjeravala da će operacija bit super, da će sve bit ok. Imam osjećaj da se ja jedina nisam bojala toga:) Ponosna sam na sebe kao osobu što se tiče nekih osobina...Eto...uglavnom to. :)

4. Tvoja najveća vrlina i najveća mana.

Najveća vrlina hm...mislim da je to dobrota. Dobra sam osoba...to bi eto stavila na prvo mjesto...A najveća mana....heh:) manjak samopouzdanja.

5. Osoba iz tvog djetinjstva koja je imala veliki utjecaj na tvoj život.

To bi bila teta Katica. Naša bivša gazdarica, dok smo još bili podstanari. Sada ima 80-ak godina i još se dobro drži. Voljela sam s njom popričati, družiti se u vrtu, razgovarati o cvijeću i slično..I danas se sjećam nekih njenih riječi..ono što je njoj rekao njen učitelj...ne sjećam se točno cijele misli, dio se sjećam samo...:) Mogla bi otići do nje, pa je pitati..heh:)

Evo, to bi bilo to od mene:) Proslijeđujem je svima:) Svi koji je žele preuzeti naravno:) Uživajte:)

Da...javio mi se moj, ajmo reći obožavatelj. Začudo, ovaj je mojih godina, tako nekako, nisam sigurna.
I postao mi je tlaka. Jučer me nešto pitao da kako mi funkcionira veza na daljinu, koliko često se vidimo bla bla, ja sam rekla da nemam novaca na mobu, napisala da se vidimo često i da nam je super. I nije se javio otad:D
No, štafetu ostavljam svima, pa tko želi super, ako se nekome neda nema veze:) Već sam vam previše toga u kratko vrijeme zadala:D

Estera: Ja imam ispit iz dječje u srijedu, al mi nemamo skriptu, nas pita 2 knjige koje sam izabereš i to je to.
Ne radi nam krčka knjižnica još, oni čekaju ministra da je svečano otvore. Ma ajd molim te, a već 3 mjeseca je zatvorena ne možeš niš..a oni čekaju ministra, ko da ne mogu radit i bez njega, pa nek je svečano otvaraju kad već...cccc...
Danas radim..od 6 i pol do 10 i pol...yey...zabavit ću se uz story i skriptu iz odgoja djece:D A prije toga ću si kupit u pekari nešto jestivo..:)

18.06.2007., ponedjeljak

krenulo je:)

So....danas bijah na ispitu iz sistematske kineziologije. Pitate se "Šta je pak sad sistematska kineziologija?". Evo...ukratko, ako netko ne zna...TO je predmet vezan uz metodiku tjelesnog - kineziologija je znanost koja se bavi tjelesnim, sportovima i sl...uglavnom - tjelesni. Dobila sam 3. Pitala me jedno pitanje, valjda joj se nije dalo više mučit s nama (5 nas je bilo unutra, 3 pale, 2 prošle) pa me samo pitala jel mi dosta 3, ja rekla je i ajmo doma. :) Nisam od onih koji će se živcirat ako dobiju 3, a recimo mogu bez problema dobit 4 ili 5. Jesam na faxu ili u osnovnoj školi? Tu je važno položit ispit. :) Naravno, nekima je važno zbog stipendije i drago mi je da neki ljudi koji zaslužuju dobiju stipendiju.

U utorak imam ispit, onaj šta sam ga bila pala, odgoj djece sa posebnim potrebama pa treba malo zapet..:) Išla sam u knjižnicu na faxu po knjigu za koju mi je rekla profesorica da uzmem i da tamo piše o tim nesretnim posebnim programima koje me je pitala a ja nisam imala blage veze osim nešto općenito, što naravno nije dolazilo u obzir - i NARAVNO te knjige nema na našoj knjižnici nego na filozofskom faxu, a naravno, kako sam bila puuna volje ić pješke do filozofskog po onim uzbrdicama moš mislit kako sam otišla. Lijepo sam otišla na bus za doma. Sa 4 kune u novčaniku jedva sam čekala da dođem doma nešto pojest! Nazvala tatu, pitala da dođe po mene, rekao je da oće ako mu nešto dam, ja rekla evo dam ti sve šta imam (cijele 4 kune) i došao je i onda sam ja njemu uzela 20 kuna:D Rekao je da je znao da ću ga to pitat:)

Sad sam napokon doma i moći ću svaki dan petljati po blogu, čitati vaše, komentirati, učiti, pričati, gledati malo tv...vozikat se u svojoj fiestici:D Joj, moram uploadat slikicu...nemam je više na kompu ali slikat ću je ponovno i uvalit na blog da je vidite:D Stara je ali je volim..:) Šta će mi ferrrari kad imam Fiestu:)
Hm, što sam još htjela reći? A svašta sam htjela i onda zaboravim...obećala sam i štafetu svoju...evo smislit ću je ovih dana pa ću je staviti. :)

E, da..

Little: Ne zeli mi ostavit poruku u onoj brbljaonici pa pišem tu...U Njivice ne idem tako često, tu i tamo ili u prolazu. Ali nije daleko, negdje 15-ak minuta vožnje. Si bila u Njivicama?:)

Ljudovi cccccc, samo 1 osoba je glasala za Krk:( U onoj anketi, sram vas bilo...:! :) šalim se ja:)

Evo usput da objavim rezultate i od ove i od one prethodne da mogu novu napraviti:

najviše glasova je dobila Korčula (4) - prošlo ljeto sam imala priliku vidjeti Korčulu s palube broda kojim sam išla u Dubrovnik i svidjela mi se tako da bi i ja voljela tamo otići. Doduše..ja bi svugdje htjela ići, volim putovati:)

Next..Hvar dobio 3 glasa. Rab, Brač i Mljet po 2 glasa. Na Rabu sam bila par puta, grad Rab mi je jako lijep:)

Krk je dobio 1 glas (šmrc) - a lijepo je tu znate..:) (malo sam subjektivna sada hihi).

I Šipan je tj.nije dobio niti jedan glas. Bila sam na Šipanu, jako je lijepo tamo i trebali biste ga posjetiti ukoliko vam se pruži prilika. Mirno, malo, tiho...

Prošlo ljeto smo nas 10 cura sa moje bivše godine išle na improvizirano apsolventsko tamo na Šipan i predivno je. Al, senzacija smo bile, odmah se pročulo da je 10 mladih cura došlo na otok. Zbog nas su otvorili njihov disko. :) Koje li časti:) Naravno, mene je zapala čast da se svidim lokalnom sredovječnom bivšem pomorcu, neobrijanog i naboranog lica...pijanog as well. Eto, imam takav peh..To mi je komično već:)

No dobro, da ne duljim......

Što se tiče predrasuda ovako ste glasali:

1 - ne, nimalo
3 - da
4 - da za određene ljude
5- imam malo

Eto...toliko.........Idem se đirnuti do dućana, a onda otpeljati brata u Punat na instrukcije. :) See yaa:)

15.06.2007., petak

Štafeta:)

Evo dobih štafetu od Little pa da se pozabavim njome:) A kao što sam nedavno i rekla, izmislit ću i ja neku svoju:)

Savršen dan?

Hm...Nema savršenstva ali...Pa evo...recimo..buđenje oko 9 (ali bez budilice, da se sama od sebe probudim tad), u mom krčkom krevetu, zajedno s jednom osobom...zima je, božićni praznici...doručak, toplo je u sobi, nikog nema doma osim nas...Odemo na 2 sata na neki aerodrom gledati avione, na ručak odemo u Valbisku na pizzu ili u Galiju na fiiiinu paštu...Malo se vozikamo okolo, pa se prošetamo uz more dok bura dere, onda se vratimo doma, ja spremim jelo i piće za malu fešticu kod mene povodom praznika, oko 7 mi dođu prijatelji:) Jedemo, smijemo se, sviramo gitaru...pjevamo, zabavljamo se, malo i pijemo..:) Oko 11, AKO nas bude volja odemo negdje van, ako ne ostanemo tu još malo...kad gosti odu dragi i ja pogledamo neki film na dvd-u...Ako nam se da pospremimo nered i u krevet...Tako nekako...:) A svašta bi ja mogla zamislit kao savršen dan...ali nekako mi više paše ne jedan savršen dan nego recimo 3 dana za redom pa da kombinacija bude savršena:D

Što me na ljudima prvo privuče?

Prvo...hm...lice, tj..pogled...ako mi je netko namrgođen onda mi automatski nije simpatičan (dok ga ne upoznam, ako se ispostavi drukčije) i frizuru zapamtim isto...a ovisi koga gledam...:D

Koje me stvari živciraju ili smetaju kod drugih?

Slažem se sa svime što je Little napisala, pa da ponovim..
Dakle, ne volim ljude koji se prave pametni, koji se bahate, misle da su centar svijeta i da im se svi dive, ljude koji "pljuju" po svemu što im se ne sviđa i to još pred osobama koji vole to što ovi pljuju, koji se ne ponašaju sukladno svojim godinama (da JAKO odudaraju, malo je i pozeljno čak), koji su namrgođeni stalno, sve im je crno, kad ogovaraju osobe koje ne poznajju ili osobe koje su im prijatelji iza leđa, osobe koje misle samo na sebe, koji iskoristavaju druge...eto, uglavnom to..:)

Da morate birati biste li odabarli ulogu čovjeka koji ima novac i karijeru, a nema voljenu osobu pored sebe, ili ulogu čovjeka koji ne živi u obilju novca, ali pored sebe ima voljenu osobu?

Pa definitivno ovo drugo, tu nema dileme uopće, meni novac nije najvažniji na svijetu i da moram, živila bi i u bijedi samo kad bi voljena osoba bila kraj mene. Ali isto tako se slažem sa Little da se sve može uskladiti:) Naravno, opet u nekim granicama:)

Ovu štafetu šaljem dalje ovim ljudovima: DREAM GIRL,NAA, NOBODY, TINUŠKA I RIBA:)

10.06.2007., nedjelja

Hajd...ako imaš muda...;) Štafeta:)

Ubaci ime i godine i pogledaj što ti život nosi:)))





Shokiraj me
Full Name
Age
U dusi si Preplaseni pijetao
Zivotni san ti je Imati farmu krokodila
Idealan kucni ljubimac Majmun gorilasti
Ljubav svog zivota upoznat ces na snimanju pornica
Tvoj moto je Slusam svoga gazdu!
Djeca ce t se zvati: Rajzena i Lujo
This Quiz by ninuska18 - Taken 1 Times.
Easy Money from Home! Get your share!



Danas sam ujutro odradila svoja 3 sata i šefiC me zvala i rekla da si uzmem novce i tako sam ja uzela svoje novce i sretna krenula doma, putem srela tatu, došao je po mene, čekao me kraj malog parka i eto...:) Mobitel mi se izgasio, baterija je crkla a NARAVNO jer, Nina ne bi bila NIna da OBAVEZNO NEŠTO NE ZABORAVI, punjač je ostao u Rijeci, kao i ugovor za rad. Al to je vec zabrinjavajuce, al ja UVIJEK nesto zaboravim, skoro uvijek, čudno mi je kad nista ne zaboravim, čak i kad zapisem ja zaboravim. Ko da imam 60 godina, a ne 20. Dobro, 22. I tako, moram dat tati crtice da mi sprzi...vec drugi put mi se dogodilo da umijesto crtica da mi se skine neki film - ovaj put Ice princess, a fora film, neka cura, voli klizanje i na kraju oce se natjecat i tako...fora. I naravno, osvoji zgodnog dečka:) Ako nema ljubavi u filmu....ne valja:D Ja sam totalno romanticna pa eto...:) okej. Sutra idem u Ri, navecer..I onda lipo ucit do cetvrtka tako da mogu imat slobodan vikend. :)

Pozdrav svimaa:) Smajl. :)

Alex, tebi pusa:) M.aaaa.hhhaaaaal Kita. ;)

Primih od drage Tinuške štafetu pa da je odradim i predam dalje:)

1. Opisati se u par tocaka
Pa...evo optimist do samog kraja, i kad nema nade kod mene je uvijek ima:) Teški sanjar sam, plovim mislima i snovima jako često, dobra sam ko kruh hihi:) Uvijek bi svima pomogla, naivna sam nazalost, lijena, malo i tvrdoglava, premalo samopouzdanja imam

2. Napisati 5 recenica o sebi
- Dont worry, be happy!
- Volim zelenu boju
- Volim ljubav i srecu...
- Zaljubljena sam:)
- Jednog dana otići ću na Novi zeland, to mi je želja

3. LJETO ili ZIMA - zima
TOPLO ili HLADNO - hladno
CRNO ili ROZO - rozo, al inače, roza nije boja...ruzicasta je, ali roza nije..:) (svasta naucim na faxu):)
METAL ili NARODNJACI - pa metal naravno, narodnjake NE MOGU SMISLITI
MOTOR ili AUTO - auto je moj prvi izbor:)

4. 4. pitanja i odgovori
1. koja vam je nadraža boja - zelena
2. kakve ljude volite - poštene, iskrene, osjećajne, zabavne, simpaticne
3. što mislite o petku 13-om - sve najbolje:)
4. dali ste praznovjerni - pa nisam bas

Evo, dalje šaljem Little, dream girl, Naa, riba2, nobody i Riou ako oće:) Evo ljudovi, imate posla:) Nobody, aj sad, odmah ispuniti stafetu:)

08.06.2007., petak

Resurrection 2

Napišem post, stisnem "objavi" i on naravno ostane NEobjavljen, što znaci da moram ponovo sve pisat. Ma kvragu!

Šta sam sve namljela bila hmmmmmmmm....

Da...pošto mi je bio šok taj neki dan, nisam se bas previse ni veselila zbog toga što sam dobila auto. Kupili smo novi, tako da je stari sad u mom posjedu:) Stari je Ford Fiesta, stara je skoro ko ja:) Malo se šalim...ali stara je oko 15 godina, pa je bilo i vrijeme da se malo odmori taj auto. Godine ga uhvatile. Samo, nažalost, neću s njim moć dragome u posjet jer nije bas za daleka putovanja, tako da mi je ovo za po Krku, eventualno do Ri. :)

Danas počinjem radit, samo 2 sata danas, i samo preko vikenda, za stalno od 01.07. Imam danas 15 godina od mog zbora u kojem sma pjevala skoro cijelu osnovnu pa eto idem..:) A zamislite ovo: Moja mama je dobila POZIVNICU, a ja KOJA SAM PJEVALA U NJEMU GODINAMA nisam. I sad ti nešto reci. Ona je dobila pozivnicu jer je nekog boga isto predstavljala tamo...ne znam vise ni ja sta:))
Feeeeel so aliiiiiiiiiiveeeeeeeeeeeeeeeeeeee............(pjevam) :)

Poskidala sam dovoljno crtića za novi dvd pa ću danas ili sutra uposlit tatu da mi to snimi. :)
Od 5 radim, pa do 7 i pol zapravo...a sutra sam ja mislim od 5 do 9, tako nekako.
Učim laganini, čituckam zapravo...nekako me volja uhvatila hehe:) Hmmm...trebala bi i pročitati 2 knjige za dječju knjizevnost...to nisam jos ni prijavila. A taj mi je lagan ispit..samo to treba pročitat...još kad bi naša knjiznica radila bi bilo super, al N E, vec mjesec dana se sele na drugo mjesto. Ma kakvih mjesec i više! I sad da ti nešto treba, šta bi? Eh eh...

You`re not alone...

I sad sam slučajno nešto pritisnula i tu mi se sve poremetilo...To ti je kad ti dragi kaze da je apostrof to i to, kod mene to bas i nije tako...onda ti prst pobjegne i upališ nešto lijevo. Sva sreca da mi se ovo nije pobrisalo, poludila bih.

Dakle, to bi bilo to. E ne, ček. Znate tko je danas sa hrpom djee prošetao našim gradom? Pa naša Yamejsi (ne znam kako se piše, zaboravih) iz BB-a. Kubanka. Nisam ni skuzila, nego mi šefica govori..ja ono...boo:) I ono stvarno - ona. :) Aj dobro....Wow,dođite na Krk,ne propustite najveću atrakciju - JAMEJSI sa Kube, zvijezda Big Brothera na ulicama našega grada! Hehe...daj :))))))) Basta.

Pozdrav vam svima šaljem i smajl, a najveci smajlic saljem malome B. i nek se drži! :)

06.06.2007., srijeda

Život nije fer

Dijete jedva svjesno još kakav je život, sto ga sve ceka, radosti, zalosti, sreca, ljubav, uzbuđenja...dijete koje jos nije 3 godine navrsilo....opaka bolest ga je zadesila...Ne mogu vjerovati jos uvijek...šokirala me ta spoznaja...i evo, tek sad mi se oči cakle...vrtim u glavi njegove slike, njegove dolaske kod nas, on mene obozava, ja njega obozavam....Nikome nista nije skrivio, bio je dobar deckic, ponekad malo zivahan, ali hej, ipak je dijete. I sad saznam tu strasnu vijest...
Znam...ali ja jednostavno znam da ce sve biti ok, samo treba vremena da se to prebrodi, izliječi...Čim budu moji išli u Zg i ja cu s njima njemu u posjet. Ako budem mogla...valjda cu imat snage...moram!
On jadničak nije ni svjestan što se događa, njegovi su jos sokirani...ma uzas, a sta da vam kazem...

Kad sam sa 13 godina bila u bolnici 2 tjedna, bio je tad i jedan deckic, mozda 4-5 godina je imao i mislim da je neki tumor imao...na mozgu. Pa, to nije normalno da tako mala djeca da se suočavaju s tako nekim opakim bolestima, jos ako je tesko izljeciva moraju zivjeti s tim cijeli zivot...
Boravak u bolnici maloj djeci tesko pada, kao i odvajanje od roditelja i doma. Meni, sa 13 godina je to bilo tesko,a kamoli nece biti onim malim slatkicima. Zao mi je i tesko kad vidim tako neke opake sudbine...sva je sreca da puno puta to dobro zavrsi...ali ima nazalost i onih koji ne uspiju..:(
Ja znam da ce moj mali dečkić pobijedit sve to i zauvijek raskrstit s tim! A do tada mu mozemo samo biti potpora...Drži se!

04.06.2007., ponedjeljak

Magnet za nagrišpane

Hvala prvo svima na lijepim komentarima za pjesmu, to mi ful puno znači:) Ima talenta nešto u meni hehe:)
Evo, došla sam danas doma, tj.u Ri, ujutro sam se vratila...a namjeravala sam se vratit jučer, zbog faxa, neko terensko predavanje smo trebali imat U SLUČAJU DA NE BUDE KIŠE. Prognoza je bila...a ono...moglo bi padati...Do 8 sati sam se premišljala oću neću...iako sam znala šta ću napraviti. Dobro mi j erekla moja cimerica - Ja se Nina kladim da ćeš se ti vratit u ponedjeljak. ja sam rekla : Ma neeee, šta ti je, moram doć u nedjelju, ma sigurno ću doć u nedjelju. Aha. Right. :) I na kraju je bilo to terensko predavanje, kiša je doduše putem padala - dok sam se vraćala, pa sam mislila da sigurno i tu pada, al eto....ma...opet bi isto napravila...samo vrludam okolo...D A pazi ovo...
:)
heh...dokaz!

Idem ja u subotu na bus za Zg. I sjednem se do prozora naravno, volim tamo sjedit. I eto, pojavi se neki gospon stariji, oko 70 godina ima. I sjedne se kraj mene, pomogao mi je i torbu stavit gore čak. Fala didek.:) I tako, pita me dal idem do Zg-a, ja rekla da, on pita dal idem na Sajam cvijeća na Bundeku, ja ono...nisam pojma imala blabla...I tako, meljemo malo...predlagao on meni da odemo ja i taj kojem idem u posjet na taj Sajam, malo hehe:) Da....kao da imam vremena da idem po sajmovima:) Al simpa dedek. I dođe kondukter, pita karte, ja dam svoju, on me pogleda i pita: "Ti si se već s nama vozila?" Ja ono - a? Rekoh, da s tim istra busom nisam ali da često idem u Zg pa eto...I mislim si kako me pak zapamtio. A didek kaze: Zgodnu se curu ne moze zaboravit. :) Ili Zgodnu se curu lako zapamti. Nešto od toga...Ja ono...:) Nisam niš rekla na to. OOK. Kako bi moj dragi rekao: Magnet sam za starije. Što sam vec dokazala vise puta. I ovog ljeta....ovako je to išlo...

p.s. al simpa je ovaj didek, stvarno, ok je i dobar je bio:)

Prošlo ljeto sam radila u jednoj butigi (za ne čakavce - dućanu) u hotelu, prodavala novine, cigarete, i raznorazne pizdarije potrebne i nepotrebne. Novina mi je preko glave bilo....nosit sve te pakete, a ono...al dobro...
I tako, jedno jutro dođe neki starček - 60-ak godina otprilike. Gleda kartu krka i pita me di je Stara Baška hm...ili Punat...Nije važno, uglavnom, uzmem kartu, pokazem mu, objasnim i to...Zahvalio se...I sad, ostao on mljet samnom, bla bla..pita on mene dal bi ja s njim na kavu. Ja ono...ostanem..Naravno, izvučem se s tim da ne pijem kavu - inače je ne pijem. E, onda je pitao, pa dobro, možemo mi i na kupanje. (ne odustaje). Rekoh da moram doma, bla bla, ne znam šta sam izmuljala enivej, otisla sam doma... I vratim se ja popodne, on mene već čeka. Dođem uvijek ranije da stignem sve te novine raspakirat i složit. I eto ti gada ušao on u ducan, boli ga briga sta ja imam posla. I sad..hm..nes me pitao, ja sam rekla..hm..mislim da sam mu rekla neka kupi nesto, neki suvenir ili slicno, ma tako esto, a on meni nudi 50 kn, meni bas...kao poklon. (Ostala sam paf). Rekoh da neću hvala. Onda je opet počeo tupit po kavi i kupanju, da ja sam njemu ujutro obecala (Ma ko ti je sta obecao?) Malo se umislio....to sta se ja nisam najbolje snasla u odbijanju je on krivo shvatio. I onda je on počeo nešto o Americi pricat, valjda tamo zivi i to...ja spomenula kako su mi super Niagarini slapovi...E! On će mene odvest tamo! (Šokirana). Onda opet pili za kavu, e sad sam si rekla NIna nećeš bit budala, reci vec jednom sta zelis i ne zelis! I rekla sam mu da ja i on nemamo sta radit na kavi, mislim, ja od 21 godinu i starac od 60, pa ej. HEELLOOOUUU? Ne odustaje on. I borim se nekako s njim, postala sam malo ajmo rec..drskija, ako se to uopce moze nazvat drskost - on je taj koji je bio drzak, a ja budalica koja ne zeli povrijedit tuđe osjećaje. I kad je vidio da se ne dam, dođe do mene (raspakiravala sam novine) i pita me dal me moze POLJUBIT ZA RASTANAK. E to mi je bilo dosta, rekla sam mu : Ste vi ludi? al ne, on se nije maknuo nego je dosao do mene, tamo mi se skoro unio u facu, krenuo me poljubit lik. Pa sam se makla ča brzinski mislim si koji luđaaaaaaaak!! Zar se ovo zaista meni događa?? To se događa u filmovima, ne ovdje! I sva sreća došla mi u posjet cura maserka sta je isto tamo radila, pa se lagano pokupio ča. Al za ne povjerovat. Čuvajte se staraca....ovaj je valjda pun novaca pa skuplja okolo....ma iš stari!

Eto...svasta ima samnom:D Hihi:)

Dodatak:

Kad sam bila mami ispricala za tog starog ovog ljeta rekla je da sam mu trebala rec da cu zvat policiju,a netkomi je rekao da nagovorim nekog frenda da dođe kao u posjetu. Ah,ma ja sam preblaga osoba, sve samo da nekog ne povrijedim ali ovakve stvari ne treba tolerirat. Al nije mi prvi put, ali ovo je najgore do sad....Ima jos par takvih neugodnih iskustava..ispricat cu vam već..:)
Uzivajte:)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.