Nešto se kuha!

Siječanj 2013 (2)
Prosinac 2012 (1)
Studeni 2012 (2)
Listopad 2012 (2)
Rujan 2012 (3)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (4)
Svibanj 2012 (3)
Travanj 2012 (3)
Ožujak 2012 (2)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (6)
Siječanj 2011 (1)

< studeni, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Opis bloga
Nešto se kuha...a i pece!
Blog s detaljnim receptima za pripremu hrane. Jednostavno izvedivo cak i za one koji tek pocinju "ordinirati" po kuhinji!



Nešto se kuha

Promote Your Page Too






















S veseljem ću isprobati vaše omiljene recepte, samo ih proslijedite:

nestosekuha@gmail.com







Do sada smo već ponešto kuhali i pekli:

Jela od mesa
Čobanac
Lovački gulaš

Jela od povrća
Rižoto od poriluka
Pita od poriluka
Krem juha od graška
Zdravoseljačka salata
Francuska pita od povrća

Prilozi
Knedle od dizanog tijesta

Dizano tijesto
Peciva cvijetići
Buhtlice s parmezanom

Kolači od dizanog tijesta
Ferdinand kiflice
Krafne

Kolači
Brownie
Čokoladni muffini
Košarice s jagodama
Brzi kolač s marelicama i kupinama
Cupcakes s borovnicama
Čoko kolač za 3 minute
Pita od jabuka
Speculaas

Torte
Cheesecake light
Đurina torta
Kesten torta
Ferrero torta

Torte s fondantom
Rajska torta
Hello Kitty torta
Bubamara
Žabica

Nešto za klince
Rižoto za klince
Kroketi/ popečci sa sirom

Ostalo
Štrukle
Džem od jagoda





18.11.2012., nedjelja

Pita od jabuka

Još davno sam obećala svima koji me prate preko Fejs da ću navaliti s objavom pita...pa nikako.
Evo mog osobnog El clasica- kolača kojeg volim od kad znam za sebe :) Pekla sam ga još kao klinka, čak i verziju s višnjama...Pa onda dugo ništa. Sve do prije 2 godine kad smo pobjegli pred poplavom... Malena je imala 6 mjeseci, a ja sam to htjela nekako obilježiti, nisam baš imala mogućnosti za napecavanje pa je ova pita bila najbolje riješenje. Pojela se još topla :)
Tijesto sam radila po nekom starom svekrvinom receptu. Malo sam ga doradila, inače je odličan. I ruku na srce ne treba vam puno mudrosti, znanja, a ni vremena da ju napravite. budite pametni i kupite fine, zdrave i velike jabuke. Za čas ćete biti gotovi. Ne dajte se nagovoriti na one jeftinije, "za kolače" . Financijski dođete na isto, samo u ovom slučaju izgubite hrpu vremena.
Još jedan razlog zašto volim ovaj recept- sirovo tijesto se ne kida, moći ćete i gornju koru bez problema razvaljati i staviti na jabuke. Kao klinka sam radila po nekom maminom receptu koji se kidao i uvijek sam gornje tijesto ribala. Često mi to lijepše izgleda, ali malo mi je dosadilo.
Uf, kasno je, moram spati, rano ustajem, idemo na recept:
Tijesto:
20dkg maslaca
30 dkg oštrog brašna
2 žutanjka
1 žlica šećera
1 vanilin šećer
navršak noža praška za pecivo
2 žlice kiselog vrhnja
malo soli
malo ruma
Ja se još uvijek držim maminog slijeda: izradim maslac i šećere, sol. Dodam žutanjke, malo soli, vrhnje. Sve dobro razmješam i postepeno dodajem brašno s prškom za pecivo.
Kad je umješeno obložim folijom i stavim na kratko frižider. Za to vrijeme pripremim
Fil:
1,2 do 1,5 kg jabuka (neoguljenih)
4 žlice šećera
1 vanilin šečer
cimet
Oguliti i na krupnu trenicu naribati jabuke. Zadnja 2 puta sam imala od 1,2 do 1,5 kg jabuka i bilo mi je super. Ne volim kad fali jabuka odnosno kad fil služi samo da bi sljepio tijesto. Moja mama uvijek dinsta jabuke. Dinsta ih na maslacu, do željene konzistencije i na kraju u vruću smjesu umješa 1 žlicu meda. Meni je to super kombinacija, ali mi se nikad ne da dinstati. A i fino mi je kad samo naribam jabuke. U jabuke dodati šećer, vanilin šećer i cimet po ukusu...ili šta god vam je po ukusu.
Tijesto raspolovite i razvaljajte u namašćen i pobrašnjen pleh. Moje je veličine 20 x 34 cm. Meni je ovo jako važan podatak jer ne volim kad je tijesto debelo.Ne zaboravite vilicom nabosti tijesto.Na prvi sloj tijesta stavite fil pa razvaljajte i ostatak i poklopite. I gornji sloj obavezno nabockati!


Pita od jabuka

Pišem ovaj post i stalno se pitam zašto sam ju pekla samo 2 puta ove jeseni, pa zbrajam jabuke po kući...

Oznake: pita, jabuke, voće


- 22:29 - Komentari (28) - Isprintaj - #