gustirna

petak, 24.04.2009.

RIBA = REBA


Toliko sam frapirana jednim saznanjem da ne mogu dočekat da vam ga kažem.
Vezano je za prethodni post o mojoj teci iz 80-tih i moglo je ići kao njegov dodatak, ali zaključila sam da zaslužuje poseban post.
Naime, listajući tu teku, ispadaju ispisani papirići, svake vele.
Na jednom od tih papira prepoznam kako sam na određene datume pisala repertoar Country cluba-radijske emisije, koju sam snimala na kazete. U to vrime volila san poslušat dobar Country, a nije mi ni danas mrsko.
Vidim ispisan cijeli popis izvođača i naslova koji su se puštali u toj emisiji na dan 10.02.1984.
I upadne mi u oko jedno ime, bilo je napisano pod rednim brojem 7. baš ovako - Riba Macintair -odnosno kako je voditelj Country cluba (jel to bija oni Batinović?) izgovarao tako sam ja zapisivala. (nije da nisan znala engleski, nego san žurila sve to zapisat-znate kako brzo povore oni na radiju)
Uz to ime naslov dviju pjesama: You are the first time ; I thought about living
Ime te country zvijezde pravilno se piše Reba MacEntire.

Pomislim - gle! Ovo ime mi je nekako poznato, samo bi tribalo pisat Reba, a izgovara se Riba. Pa ona glumica u seriji Reba se tako zove! EUREKA!

Mislim, možete mi se sad smijat, ali ja stvaaaarnoooo nisam imala pojma da je crvenokosa iz serije REBA koja se prikazuje na RTL u popodnevnim satima (a otkrivam da je snimljen i film), zapravo poznata kraljica country muzike koju sam ja slušala i snimala sa Country cluba davne 1984. godine!!!!
Danas san odma odgledala epizodu da provjerim jel stvarno isto prezime, i jeee! To je stvarno ista osoba!

Odem na Google i naravno nađem sve potrebne informacije, i više nego šta sam tražila.
Na You tubeu nisam našla one naslove koje sam imala zapisano na mom papiriću, ali ima čitav niz njenih hitova novijeg datuma.

Evo jedan video najstarijeg datuma šta san mogla naći 1991.
Sviđa mi se pisma, a i njena frizura me podsjeća na neka prastara vremena, kad je moja prija Lile imala taman istu frizuru na mom vinčanju. Lile, jubin te u joko! Ova je za tebe!



I još jedan dobar country Brooksa i Dunna(meni dosad nepoznati),sa Rebom u gostima. Baš po mome guštu!
Šteta da je video snimka loša, ali audio snimka je prilično dobra.



I opet san malo spojila prošlost u sadašnjosti i guštan u tome!
Za pravo reč moje oduševljenje ovim podatkom nije toliko zbog otkrića da je Reba glumica zapravo Reba country zvijezda, nego zbog činjenice da sam u moru prošlosti pronašla jedno zrnce pijeska koje je zablistalo u mojoj sadašnjosti.
I još san zbog nečega sritna.
Sutra iden na pir u Kaštila! Nakon dugo, duuuuugo vrimena, a ovaj put u pratnji starijeg sina. Mlađi je u fazi buntovništva kada odbija sve ponuđeno, osim ako to nije nešto što je njemu važno. zato sam još zadovoljnija zbog saznanja da je Stariji ipak malo odrastao u zadnje vrijeme.
I sutra ćemo vikat:
Živili mladenci!
I zapivat na fešti u Mašogradu (Kaštel Sućurac).
Uf, baš san se zaželila malo starog dobrog narodnog pirovanja! njamiparty
Iden ča! Ovi post mi nije bija u planu, ali morala san vam ovo ispričat.
A vi koji ste znali da je Reba slavna country zvijezda - baš ste neki šta mi niste prije rekli!
Adio uz još malo countrya.
Jedan za moje rodice i prijateljice koje su mi kao sestre koje nikad nisam imala.



- 22:26 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Veljača 2017 (1)
Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Prosinac 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Studeni 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Lipanj 2014 (2)
Svibanj 2014 (1)
Travanj 2014 (1)
Veljača 2014 (1)
Siječanj 2014 (2)
Studeni 2013 (1)
Listopad 2013 (2)
Rujan 2013 (3)
Kolovoz 2013 (1)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (2)
Svibanj 2013 (3)
Travanj 2013 (3)
Ožujak 2013 (1)
Veljača 2013 (3)
Siječanj 2013 (4)
Prosinac 2012 (2)
Studeni 2012 (3)
Listopad 2012 (5)
Rujan 2012 (3)
Srpanj 2012 (3)
Lipanj 2012 (5)
Svibanj 2012 (10)
Travanj 2012 (2)
Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (5)
Siječanj 2012 (4)
Prosinac 2011 (3)
Studeni 2011 (3)
Listopad 2011 (2)
Rujan 2011 (2)
Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2011 (2)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (2)
Travanj 2011 (3)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (3)
Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (4)
Studeni 2010 (6)

Opis bloga


  • o svemu pomalo,
    nečega puno, nečega malo,
    nekomu previše, nekomu premalo,
    a meni dovoljno.

    O FOTOGRAFIJAMA
    Sve fotografije objavljene na blogu
    moje su autorsko djelo,
    osim ako nije drugačije navedeno.



    Vrijeme sadašnje i vrijeme prošlo
    Možda su oba u vremenu budućem,
    A buduće vrijeme u prošlom sadržano.
    Ako je sve vrijeme vječno prisutno
    Sve je vrijeme neiskupljivo,
    Što moglo je biti jest apstrakcija
    Koja ostaje trajnom mogućnošću
    Samo u svijetu razmišljanja.
    Što moglo je biti i što je bilo
    Pokazuje istom kraju,vječno sadašnjem.
    U sjećanju odjekuju koraci
    Kroz prolaz, kojim nismo krenuli
    Prema vratima, što ih nikad ne otvorismoo


    T.S. Eliot


    "Znam koliko toga ne trebam
    da bi bio sretan."
    /Woofman - Apallachian Trail/

    "Toliko je bilo u životu stvari
    kojih sam se bojao -
    a nije trebalo.
    Trebalo je živjeti"
    /Ivo Andrić/


    (...) da ostanemo ovo što smo.
    Sutra. I uvijek.
    Djeca. Ne veliki, ne odrasli.
    Da se ne zavlačimo svako u svoju ljusku,
    da jedno drugom ne dopustimo
    da budemo ono što nismo,
    da ne gledamo vučijim očima
    i da se uvijek prepoznamo
    kada se sretnemo.
    /Tišine - Meša Selimović/




Linkovi