you move your own mountain. - pravu ste nasli pitat :) - Blog.hr
29.12.2011.

you move your own mountain.

ne znam kad sam zadnji put napisala post u razmaku od 4-5 dana. nemam vise potrebu za tim; jednom mjesecno je sasvim dovoljno. :)
i citajuci okolne blogove dobila sam zelju ponovo nesto napisati.

mislim da cu napisati kratki review 2011. godine, uz najbolje zelje da mi se, kao takva, ponovi i u 2012. ^^


jesam: apsolutno. bice je kad je, i nije kad nije. ili je da je, i nije da nije? u svakom slucaju, ja jesam.
izlazila sam: uh, svagdje. bilo je putovanja van drzave, unutar i ne bas toliko. gustala sam s frendovima kao pravi maturant kojem je dano 5 mjeseci na trosenje. sto se tice klubova i izlazaka ovdje... a ono. svagdje. :D i eto, da nije bilo zeljeznicara, ne bi bilo ni ljubavi.* koncerti vamo-tamo, bas je bila fina koncertna godina. nadam se da ce i 2012. biti podjednako dobra, ako ne i bolja!
citala sam: pa, s obzirom da sam u 2011. jos bila maturantica, citala sam nekakvu lektiru. i sazetke za maturu. preko ljeta romane na engleskom - obozavam to.
slusala sam: nekak sam se navukla na post-rock. <3 i skuzila sam da mi se svidja stoner rock, trebala bi ga pocet malo dublje istrazivat. uz to, ostatak svega sto sam slusala prije. ako nekog zanima sto sam ikad slusala/sto trenutno slusam: klikenzi bite :)
vjezbala sam: vjecnu i najvoljeniju gitaru. sad sam, pod zadnje, pocela prelazit s akusticne na klasicnu. kad volim svirati klasicne stvari. uz to, isla sam na yogu cak dvaput! i upisala sam ples za tjelesni ove godine, tako da i to vjezbam, ajmo rec.
ucila sam: a sta nisam, boze. ucila i zaboravila pola stvari iz srednje koje me nikad nisu zanimale. od kraja devetog mjeseca napokon ucim sto me zanima, uz malu iznimku osnova elektrotehnike - iako ni to nije nes predosadno... kad kuzis. ;) ucila sam i madjarski i arapski, od kojih sam, postupno i nazalost, odustajala. za madjarski mi je najvise zao jer je predivan, al faks mi je trenutno prioritet... idemo proc prvi semestar!
pisala sam: kratke pricice. eseje. pisma. postove na blogu. biljeske na facebooku. tako to, svasta nesto.
jela sam: puno! tj. kako kad. nekad slabije, al sad pod praznicima... uf.
gledala sam: filmove i crtice. nekad nabasala na neke dobre filmove, neke sam gledala vise puta, a crtice... bas volim crtice. i trebam nazicat frendicu da mi napokon da dvd s labudjom princezom, da si ga sprzim.
razmisljala sam: haha, a o cemu nisam? :D o maturi, faksu, maturalnoj, T. prvu polovicu godine (o zadnjoj stavci i malo duze od samo pola godine), a ostatak... o faksu, MI-jevima, putovanjima i njemu (...ali samo cetvrtinu godine). :)
zivciralo me: nerazgibanost i prehlade. to me uvijek zivcira. generalno... nazivciram se radi bedastoca, ali nisam tip osobe koji se zivcira na neko duze vrijeme. osim ako se ne radi o rezultatima MI-jeva. i eventualno rjesavanju zadataka iz OE. onda se mogu zivcirat dok ne objave rezultate/dok mi netko ne pojasni princip rjesavanja. :p i strah me nekad zivcira.
visila sam na: granama, po cemu bi drugom visila? blog, facebook, last.fm, board, occasionally sam se ulogirala u myspace i tak. ah, da, i neizbjezni ferko.
bojala sam se: veza (ali naucio me da se nemam cega bojati. :*). voznje auta. puknuca bubnjica. failanja CPE ispita (iako, ne vidim cega se tu imam bojati?).
veselilo me: jao, sve. ekipe, izlasci, koncerti, kave, on, putovanja, faks, ucenje, ma sve!
nisam (za)voljela: glupe ljude. strah. lijenost. nepismenost. i ne znam sto jos.
(za)voljela sam: klizanja. koncerte. sate engleskog. izlaske. plesanja. bambus. tulume s ekipom i vracanje u rano jutro. faks. puhanje baloncica pod mostom. zavoljela sam i njega. :))

i dam se kladit da je bilo jos stvari koje bi se dale navesti pod jednu od rubrika, ako ne i nabacat jos koju rubriku, ali 2011. je bila duga i lijepa godina i tesko se sjetit svake sitnice koja se dogodila... sto je steta. sitnice su ionako najljepse. :)
sretna vam bila nova 2012. godina, neka vam bude najljepsa do sad i uzivajte na najjace! :) nadam se da za docek necete biti sami doma, nego s ekipom/curom/deckom negdje (vani) i da cete gustat i gledat kako 2012. ulazi na vrata ;)



*neobicno je to :) nadas se da ces profurat s deckom iz srednje/s engleskog/s kvarta/whatever, kad ono... nadjes nekog totalnog neznanca u klubu u tri ujutro. :) i voila.
19:02 , Komentiraj { 9 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

komentari da/ne
< prosinac, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2018 (1)
Veljača 2018 (1)
Svibanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (1)
Travanj 2016 (1)
Siječanj 2016 (1)
Studeni 2015 (2)
Kolovoz 2015 (1)
Srpanj 2015 (1)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (1)
Veljača 2015 (1)
Siječanj 2015 (1)
Prosinac 2014 (1)
Studeni 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (1)
Svibanj 2014 (1)
Travanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (1)
Siječanj 2014 (2)
Studeni 2013 (1)
Listopad 2013 (1)
Kolovoz 2013 (3)
Srpanj 2013 (2)
Svibanj 2013 (1)
Travanj 2013 (1)
Ožujak 2013 (1)
Veljača 2013 (2)
Siječanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (1)
Studeni 2012 (2)
Listopad 2012 (1)
Rujan 2012 (2)
Kolovoz 2012 (1)
Srpanj 2012 (2)
Lipanj 2012 (1)
Svibanj 2012 (2)
Travanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (2)
Siječanj 2012 (2)
Prosinac 2011 (2)
Studeni 2011 (1)
Listopad 2011 (2)
Rujan 2011 (2)
Opis bloga
ma kaj ja znam... kaj me pukne, to bute i citali :)

~ tu je nekad stajao opis mene, no povremeno imam faze kad zelim ostati skroz anonimna. bez imena, bez godina, bez hobija, bez icega. samo anonimni pogled na svijet.


a nekad... nekad se zelim skroz otvoriti. dobijem nalet inspiracije, pa pisem svasta.


mislim da je to sasvim okej.

Linkovi



credits
kostur: duckdz. - x x x design: balloon