www.reliablecounter.com
Click here Poklon-knjige sa SES-a - Deseta umjetnost - enigmatika - Blog.hr

Poklon-knjige sa SES-a

29.08.2018.

Bio sam na nedavnome SES-u u Srijemskoj Mitrovici skupa s kolegom Ilijom Ozdanovcem. Natjecali se nismo jer nam je Klub isključen iz ESS-a pa je glavni razlog naše nazočnosti zapravo bilo druženje i razgledanje grada. Tako smo i učinili i bilo nam je lijepo. Najviše vremena provedosmo sa Slavkom Bovanom. Družismo se i s Milenkom Mijatovićem, Marjanom Radakovićem, Živadinom Jovanovićem te Gordanom i Vladimirom Šarićem. Svima zainteresiranim poklonih svoju novu enigmatsku knjigu „Kopiratelj potiraljke“. Moja zagonetačka knjižnica, pak, zahvaljujući darovima kolega, bogatija je za čak 7 naslova: „Na krilima zagonetke“ Gordane Jovanović Šarić, „Živojin D. Karić prvi smederevski enigmata“ Radoslava Jovanovića, „Imenik naseljenih mesta u Jugoslaviji“, "Priča o slovnim kvadratima" Živomira Jevtića i „Magični likovi 7 x 11 Boška Petrovića“ Vladete Trivunca“, koje sam sve dobio od Šarića, „Enigmorimići“ i „Fez zagonetke“ Nikole ČD Pešića koje mi je uručio Marjan Radaković. Uz to, Živadin Jovanović poslao je Hajrudinu Hodžiću 100 brojeva HiK-a, a ZK Dragaliću 200 brojeva Skandi Čvora, dok je meni donio nekoliko brojeva Džepne križaljke, svih 25 brojeva Minikviza, Skandi ukrštenice, Malu ukrštenicu i Džoker. Svima njima se iskreno zahvaljujem.

Nesudionik

Oznake: zagonetačke knjige

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.