www.reliablecounter.com
Click here Zagonetke od Belirca (3) - Deseta umjetnost - enigmatika - Blog.hr

Zagonetke od Belirca (3)

13.11.2017.



(Jovan Nedić, Čvor razbibriga)



(Jovan Nedić, Mini čvor broj 274, 23. I. 1980., str. 1 i 16)

Braneći aru (enigmoesejčić)

U gustoj kolumbijskoj džungli uz obale čuvene rijeke Oa, stojeći, odnosno viseći na grani ogromnog prašumskog stabla, razgovaraju šarena i dugorepa papiga ara i Bradypus tridactylus ili – u prijevodu – tropski ljenivac.
-Znaš li ti, trrroprrrstaško moj, da sam ja čuvena u cijelom svijetu?
- Je li? – odvrati ljenivac zijevajući iako je bilo 10 sati prije podne po istočnoameričkom vremenu.
- Da, da. Moje ime nalazi se u svakoj drrrugoj križaljci.
- Nisam primijetio. Možda zato što sam rješavao samo svaku prvu križaljku.
- Grubijan! – zakrrrešta arrra i odleprrrša tko zna kud.

(Jovan Nedić, Vjesnikov kviz)



(Jovan Nedić, Čvor križaljka broj 448, 2. III. 1988.)

Vjenčanica

NINA AST : VICKO KRAJAČ

Rješavaču, sad se snađi,
zanimanja ti im nađi!

(Jovan Nedić, Feniks broj 115, 20. V. 1999.)



(Jovan Nedić, Slova do krova broj 9, 11. XII. 2002., str. 15 – neobjavljeno)



(Jovan Nedić, Skandifeniks broj 330, 10. XI. 2005., str. 17)



(Jovan Nedić, Kvizorama, str. 12)



(Jovan Nedić, Kviskoteka broj 779, 22. I. 2010., str. 21)



(Jovan Nedić, Osmosmjerka broj 539, 3. V. 2012.)

Kolega

Oznake: J. Nedić, Čvor razbibriga, Vjesnikov kviz, Mini čvor, Kvizorama, Čvor križaljka, Feniks, Skandifeniks, Slova do krova, Kviskoteka, Osmosmjerka

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.