www.reliablecounter.com
Click here Moj Boživran 2017. - Deseta umjetnost - enigmatika - Blog.hr

Moj Boživran 2017.

28.09.2017.

Na ovogodišnji dopisni sastavljački natječaj „Boživran 2017.“ poslao sam radove u sve četiri ponuđene discipline. Ciljao sam na što bolji plasman u ukupnome poredku. Znao sam da od premetaljaka nema ništo, jer je prva loša dok se kod druge javlja isti korijen, ali ostala tri rada bila su solidna (četvorina) i odlična (križaljka i rebus). No, nijednoga rada nema među prvih deset pa sam ukupno „Bogu iza nogu“. Prosudite sami jesu li zavrijedili takav plasman?

Premetaljke

VI I KATIE ODGONETATE PRESTIŽNI MEGABRAND!

GETANIN DRŽAVE I BOGOMDANI EKSTRAEPITETI!

Rebus (crtež Dejan Minić)



fraza: 6 – 9 – 4, odgonetka: 4 – 1 – 7 – 7

Četvorina 8 x 8

B O Ž I V R A N
O D A S L A N O
Ž A N T A B A K
I S T E S A T I
V L A S O V I Ć
R A B A V I C A
A N A T I C A N
N O K I Ć A N I





Ženje su mjesto kod Krškoga, a Travelin’ je LP Johnnyja Lee Hookera iz 1960.

Neuspješnik

Oznake: Boživran

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.