www.reliablecounter.com
Click here Teratizam - Deseta umjetnost - enigmatika - Blog.hr

Teratizam

24.06.2017.

Znate li što je teratizam? Ja nisam znao preciznu definiciju pa zavirih u svevrmenskoga Klaića u kojemu na str. 1341. stoji: „neobičan, nenormalan, čudovištan razvitak (npr. industrije, urbanistike)“. U Rječniku stranih riječi Vladimira Anića i Ive Goldsteina iz 1999. na str. 1281., pak, stoji: „nepravilan, neuobičajen, nepropisan razvoj (npr. industrije, urbanizma)“. Pojam je izveden iz grč. „teras“ – čudo, čudovište.

Ovu malo poznatu stranu riječ spominjem jer je ona dijelom moje premetaljke s ovogodišnjega Memorijala Đuro Knežević na temu izreke – JEDINA PRAVA MUDROST JE ZNATI DA NE ZNATE NIŠTA! Moja premetaljka glasi ovako:

NAJEDANPUT NASADIŠTE NERAZDVOJNI TERATIZAM!

Od čak 39 slova uspio sam složiti svega 4 suvisle riječi. Izim što je upitno je li smislena ili besmislena, ima i istokorijensku riječ – JEDINA/NAJEDANPUT, pa su to vjerojatni razlozi što nije uvrštena u samu završnicu. No, ja sam zadovoljan, jer mi ovako nešto nikada do sada nije uspjelo.

Memorijalac

Oznake: N. Nedić, MĐK, premetaljka

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.