www.reliablecounter.com
Click here Svijet oko nas - Deseta umjetnost - enigmatika - Blog.hr

Svijet oko nas

25.01.2017.

Od oko 2.000 knjiga koje imam najdraža su mi dva svezka enciklopedije za djecu i omladinu „Svijet oko nas“ (Školska knjiga, Zagreb 1973.). Encilopedije mi je kupila mama od trgovačkoga putnika koji se jednoga dana pojavio u osnovnoj školi u Tolisi. Te sam godine u sarajevskim Malim novinama riješio prvu križaljku. Moji školski kolege iz 4. razreda, njih više od 30, nije moglo vjerovati svojim očima. Bile su vrlo skupe, ali mama je shvatila da bi mi mogle trebati u životu. Iz njih sam naučio glavne gradove svih država svijeta koje su tada postojale. Zanimljivo je napomenuti da je glavni urednik izdanja bio književnik Ivan Kušan.



Rječničar

Oznake: enciklopedije

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.