www.reliablecounter.com
Click here Zamolba - Deseta umjetnost - enigmatika - Blog.hr

Zamolba

09.09.2016.

Tijekom 36-ogodišnje zagonetačke karijere objavio sam oko 12.500 raznih zagonetaka. Skoro sve ih imam u registratorima vlastite pismohrane. Za vas, poštovani kolege(ice), imam sljedeću zamolbu: Pregledajte časopise čije sam brojeve ispisao u nastavku teksta. Ako u bilo kojemu od njih ima moj rad tada bih vas zamolio da mi napišete vrstu rada, broj časopisa u kojemu je objavljen, nadnevak izdanja i broj stranice. Poruke možete ostaviti u komentarima ili poslati na moju e-poštu: nedicnedjeljko@gmail.com, na koju možete slati i priloge za DUE. Brojevi časopisa su sljedeći:

- Skandi čvor: 535, 536, 715, 730-740, 760, svi brojevi iz 1992. i 848
- Mini čvor: 849-856 i svi brojevi iz 1992.
- Hit skandi: 11, 12 i 20
- Osmosmjerka: 63-67
- Džokerova razonoda: 38
- Džepni džoker: 82, 119

Unaprijed vam se zahvaljujem!

Zamolbenik

Oznake: N. Nedić, Skandi čvor, Hit skandi, Mini čvor, Osmosmjerka, Džepni džoker, Džokerova razonoda

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.