i mjesec i sunce

nedjelja, 30.05.2021.

ghost stories










































- 12:22 - Komentari (8) - Isprintaj - #

subota, 29.05.2021.

Ruže, jutros






































































- 13:13 - Komentari (5) - Isprintaj - #

četvrtak, 27.05.2021.

sinoć











































- 15:32 - Komentari (14) - Isprintaj - #

četvrtak, 20.05.2021.

Bajkoviti Maksimir, večeras

Dej mi Bože - Afion
Glazbena pozadina prikladna ovim fotografijama




































































































































































































- 23:27 - Komentari (8) - Isprintaj - #

nedjelja, 16.05.2021.

Fantasiestücke

Schumann - Fantasiestücke op.73 - Du Pré / Moore






























































































- 19:41 - Komentari (8) - Isprintaj - #

subota, 15.05.2021.

Nepoznati plavokrili letač je sletio na moju ne bijelu nego rozu ružu.

U dvije sekunde fotkanja
(zapravo isprobavanja objektiva sa balkona)
sletio je točno na ružu koju sam imala u kadru.
Naime, jutros su se još dva pupa sasvim otvorila
pa me zanimalo koliko to mogu približiti ako ih slikam sa balkončića
3 metra iznad.
Izađem, kadriram RUŽU i kukac uleti, sleti i izleti.
Nisam stigla razmišljati, tek tri put okinuti. :)))
Ovakav još nije viđen u mom vrtu.
Nešto novo.
:)











































- 15:02 - Komentari (16) - Isprintaj - #

petak, 14.05.2021.

O ruži

Fani stori,
dakle,
cvast će mi ruže.

:D


Cvatu mi ruže, zapravo.


:D

All puns intended.
Nisu baš puns, više ono - wow!! zar meni ? :))


To je prvi puta,
nakon sto godina druženja s paradajzom, ljubičastim bosiljkom i vilinom suknjom
da su mi izrasle posađene ruže
koje će k tome CVASTI!!
Dvije pred mojim ulazom u kuću.
Pune su pupoljaka.
Već danima se dva pupa pripremaju i nabrijavaju,
da bi se danas jedan otvorio :))
Miris božanstven,
i podsjeća na djetinjstvo kada bismo, mislim na Tjelovo
(ili koji god da je blagdan kada ide procesija na kojoj se bacaju ružine latice?)
sa košaricama u rukama
počupali sve latice svega što je taj čas cvalo u vrtu,
i cijelo jutro gnječile to po košarici,
taj miomiris,
ta nesvjesna aromaterapija,
koja je zauvijek tu opojnost povezala sa bezbrižnošću i radošću življenja
aaaaaaa!!!
Danas , pri dolasku s posla,
moj ulaz tako miriši.
Od jedne, prve procvale ruže!
(Nije ni slučajno, ali to nije tema ovog posta.)

Ono što je blesavo je sljedeće;
ja sam MISLILA da sam kupila
bijelu damašćansku ružu Mme.Hardy
i tamnoljubičastu galsku ružu Cardinal de Richelieu
a ovo su obje izgleda ružičaste ruže.
Tako se čini, po izgledu pupoljaka...
Ova procvjetala JE rosa damascena, vidi se po 'plitkom' obliku cvjetne glavice,
ovom urolanom položaju latica
i naravno po apsolutno ludom omamnljujućem mirisu,
a za ovu drugu budemo vidjeli što je............što god da je, bit ću sretna :)) samo da više procvate.











Slike posvećujem svima koje volim a NEMA ih na blogu.
Ima ih nekoliko i znaju koji su.
Čak i onima koje ne volim, a volim. :))
Onima koji će se naježiti od užasa što ih spominjem,
njima najviše. :))))

Slike također posvećujem svima kojih IMA i koje volim. Njima i :-***




















Na žalost, miris vam ne mogu poslati.............
Uživajte!
























































- 16:20 - Komentari (6) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 10.05.2021.

Maksimir 5/5


Za zadnju epizodu serijala Maksimir,
fotkanog u subotu 8.5.
idu fotke sasvim po mome ćefu,
nekima neće biti dovoljno sadržajne,
ali tu se ništa ne može, ne mogu se zadovoljiti svi ukusi.
Ovo su prethodna 4 posta koji čine seriju,
MAKSIMIR 1
MAKSIMIR 2
MAKSIMIR 3
MAKSIMIR 4

ako želite, možete škicnuti.
(predlažem Maksimir 2 hehe)







Današnje slike:
onaj neki dugonogi komarac bjesomučno đipa po površini vode,
i na fotkama su šare koje nastaju pri tom đipanju.



























































































Do nekog idućeg pohoda u prirodu, baj baj!! : )***

- 10:36 - Komentari (4) - Isprintaj - #

nedjelja, 09.05.2021.

Maksimir 4

idemo dalje, dan je kratak,
želim ovo sprašiti čim prije,
to su slike od jučer, moramo sve to privesti kraju.

Dakle, idu miješane slike iz foldera Flora i fauna.
mislim da ih ima 9 ili tak nešto.






















































































































Nije baš skladna kompilacija, kao npr. Maksimir2,
ali ne mogu to sad objavljivat na refule. Kako je, tako je.




- 17:52 - Komentari (10) - Isprintaj - #

Maksimir 3

Nastavak serijala Maksimir
Maksimir 1
Maksimir 2





Ovaj post i fotografiju u njemu posvećujem @Vladu,
koji je , pretpostavljam, frustriran blogodogađajima
odletio u noć
glavom bez obzira...........

Ako bismo sudili po meni, vratit će se brzo :D.
Ali, ipak ga uopće ne poznajem,
pa nam to tek ostaje za vidjeti.....hm!
Vrati se, @Vlade,
ma koji da je razlog odlaska,
užasno je BEZVEZE to odlaženje,
uslikala sam ti crno-bijelu paštašutu!!! :))



















Najava foldera Flora i fauna.







- 12:53 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Maksimir 2

Idemo dalje sa fotkama.
Prošle fotke bile su iz foldera Majka i dijete.

Današnje idu iz foldera Intro.
Većina sljedećih bit će iz Flore i faune,
ali ne trčimo pred rudo.......
današnje su više apstraktne, nego jučerašnje patke. :)

Volim teksture na fotki,
jezera su idealan motiv za slikanje.



















Pet Intro fotografija.




















































- 11:48 - Komentari (10) - Isprintaj - #

subota, 08.05.2021.

Maksimir 1

Danas sam prvi puta od smrti muža
šetala našim maksimirskim stazama.
Više od dvije i pol godine............
Nisam imala petlje prije.
Ni sad zapravo nemam petlje
pustiti se osjećati, pogledati u to.
Samo sam išla.
Ostavila mozak, i ostavila srce, negdje usput, u neko blato.
Ako hoćeš živjeti,
moraš biti bez mozga i bez srca.






Natjerala sam se van, natjerala sam se tamo,
baš tamo,
ne mogu stalno sjediti u kući i jesti.
Ili piti.

I tako sam išla,
uzela fotić i dva objektiva
i krenula.

Naštancala sam toliko fotki
da je ispalo četiri foldera:
Intro,
Majka i dijete
Flora i fauna
Outro


Za ovaj post biram četiri fotke
iz opusa Majka i dijete , Maksimir.

To je najjednostavnije za početak.


















































































































- 20:45 - Komentari (8) - Isprintaj - #

nedjelja, 02.05.2021.

tri plus još jedna




































































































još jedna
- 15:48 - Komentari (6) - Isprintaj - #

*

- 15:39 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.