i mjesec i sunce

ponedjeljak, 05.12.2016.

BLOGOIGRA 'Indijanska vatrica'

Ovo je nenagradna blogo-igrica s ciljem upoznavanja sebe i drugih, sa naglaskom na gubljenje vremena :)
Smije se i moguće je preskočiti pitanje, lagati u odgovoru ili postaviti novo, još glupastije protupitanje (tko može).
Može se odgovoriti u komentaru
(kako ću učiniti ja)
ili se može sva pitanja kopirati i zalijepiti sebi te tamo odgovarati.
Molim najljepše da igraju svi koji ovamo naiđu, @Jelenu će biti lakše pridružiti se. :))
Napominjem ponovo da se smije preskočiti bilo koje pitanje i da se smije dodati što vam padne na um :))

EDIT JUTARNJI:
nespretno je odgovarati ispod u komentare,
najbolje odmah u post
ako će tko igrat,
kopirajte sebi, pa izbrišite moje komentarei imajte si svoje:))


1.Ja sam:
A)djevojka sa lanenom kosom
B)automehaničar iz Trokuta
C)na putu prosvjetljenja
D)................(odgovorite po želji)


djevojka sa sela
kosa mi je ko grm


2.Osjećam se:
A)čist' oke
B)neprilagođeno-kao sa druge planete
C)kad narastem bit će bolje
D)sretno što sam živ/živa


B, uvijek UMORNO



3.Imam:
A)nedovoljno vremena za nešto pametnije od ovakvih igara
B)svo vrijeme svijeta
C)taman da ovo odigram
D)pokvareni sat u autu pa svugdje stižem na vrijeme, čak i uz igranje igrica


možda C
svakako D



4.Noću:
A)čekam da prođe
B)puno puta piškim
C)bojim se mraka i provalnika
D)čitam/jedem/živim punim plućima


noćas grozan san
igram igrice (na mobitelu) :))



5.Dan:
A)svaki mi je isti, živim ko na traci
B)je ono kad se ja probudim a sunce uskoro zađe
C)mi počinje (luđačkim) bljeskom u očima- eto još jedne avanture predamnom!
D)24sata- pola mrak, pola svjetlo, čemu filozofije i poezija....

nažalost A
želim C



6.Volim gledati filmove i dršćem od uzbuđenja pred TVom:
A)kad štrklja krv iz glave glumca
B)rišu flomićem po trbuhu pacijenta da bi mu u idućem kadru otuda vadili salo
C)kada im konj pobjegne u šumu
D)kada se rover skoro skrha na Marsu


kad se poljube


7.Sramim se hodati ulicom kada:
A)ne osjećam ljubav prema bližnjima (na ulici)
B)osjećam ljubav prema bližnjima (na ulici)
C)volim samo sebe
D)mi je odjeća prešarena


nikad
volim šareno :)



8.Stvarno uvijek perem ruke poslije:
A)obavljanja nužde
B)dolaska iz tramvaja ili autobusa
C)rukovanja sa novcem
D)bureka

svega navedenog, i češće


9.Kad gledam u nebo
A)mislim na voljenu osobu gledajući zvijezde
B)tražim naznake koje potvrđuju lošu prognozu za sutra
C)čekam znak od prijatelja svemiraca
D)pravim se da sam u dubokim mislima da me ostave na miru
E)fotografirati ću oblake da imam što staviti na blog

A


10.Vjerujem u:
A)duhove
B)male zelene
C)politiku
D)samopomoć


A i B


11.Živcira me:
A)uvijek netko
B)nikad nitko
C)netko nikad
D)netko uvijek


C :)))
odnosno, najlakše ...progledam kroz prste


12.Volim:
A)sebe
B)svoju mamu
C)koga ne smijem
D)'voljeti' je komplicirani pojam
E)nekog tko nije naveden

ah



13.Slobodna/slobodan sam:
A)obaviti što moram
B)činiti kako želim
C)od sviju nereda
D)utorkom


nikad



14.Slušam:
A)Mate Mišu
B)najradije tišinu
C)muziku
D) (svoju)djecu kako pjevaju

muziku :))
a i tišinu, a i ptice, i djecu....


15.Veselim se:
A)što će Božić doći
B)što će Božić proći
C)Božićnim pobožnostima
D)prejedanju od Božića do Nove godine
E)poklonima


A,B,C,D i E



Dragi igrači, 15 je sasvim dovoljan broj pitanja uz jutarnju šalicu kave ili mlijeka. :))
Uživajte :))))


- 01:07 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.