i mjesec i sunce

ponedjeljak, 26.10.2015.

Kraljičin zdenac

Taking care of your refreshment since .....1406 !?



*Ne mogu se nikako sjetiti za što je to bila reklama.....'taking care of...' , ali, poslužilo je :)
*Danas je dan D u našoj familiji, ali, o tom se ne usudim pisati dok ne završi.
Uglavnom sam na iglama. To je već dobro poznati osjećaj.
*Ne radim dva dana!!!! Očistitiću vrt, slikati ću sunce, staviti ću tekstove koji mi se sviđaju.

Za sada, pijem kompot :)))



EDIT;
Mama mi je danas ,jutros, operirala kuk.
Sve je proteklo odlično, nije se probudila usred operacije
i slušala kako joj pile kosti, što je bio njezin najveći strah.
Ja sam se blokirala u razmišljanju, i čekala da prođe.
I sad se samo treba oporaviti.
Ona je abnormalno disciplinirana, uvijek ide na te svoje gimnastike i plivanja,
(čime je i samu operaciju odgodila za desetak godina)
pa se nadam da će i ove fizikalne koje slijede dobro iskoristiti.

...

- 08:57 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.