i mjesec i sunce

subota, 19.09.2015.

subotnji post






Ovo je najnoviji uradak.
Skužila sam zašto je kvaliteta videa koje sam prenosila loša i gdje je greška.
Imala sam relativno lošeg instruktora, pa sam morala sama prokljuviti način renderiranja.
Tako da je ovaj video tisuću puta oštriji, a i prethodnog sam remasterirala, pa je sad i taj puno bolji.


Ovih dana je ludnica od ludnice. Bude li sreće , sutra imam slobodan dan.
Nakon desetak dana. A i u budućnosti nema niš slobodnog.
Ako budem još bolje od dobre sreće, sutra će biti suho unatoč svim prognozama,
nadam se pokušaju branja kestenja u šumi.
Danas je na Bliznecu ( u pokušaju samostalne kratke šetnje) bilo toliko ljudi , biciklista i policije
da sam se okrenula čim sam to ugledala i odustala od svega.
Pa sam lutala šumom artikala , bilo je mirnije u Superkonzumu neg u prirodi.


A sad,
pranje kose.








- 14:24 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.