i mjesec i sunce

četvrtak, 03.09.2015.

razno ili o povijesti mog blogiranja

Ovaj post više je kao neki moj zapisnik, ali, kome nije dosadno, nek čita. :)
Par postova niže sam na pisala da je dvije godine kako sam na blogu.
Poslije mi se je to učinilo pogrešnim, i kad razmislim - pogrešno je :D
Prije nego nastavim, moram još dodati da mi Ružica silno nedostaje.
Ne znam koje vrijeme liječi što, ali smatram da se neke praznine nikako ne mogu zatvoriti,
valjda se samo naučimo živjeti s njima, ili još točnije - prisiljeni smo živjeti s njima.:-(

Idem urikverc;
Sada je 2015.
Ljeto, tri put nakratko more, Rastoke i M.Bistrica pješke, Sinj, muž je doma.
Proljeće 2015, godina dana je od smrti Ružice (moje blogerske prijateljice)
Otvorila blog I mjesec i sunce (Na križanju),nick Coprnjica
kasnije, u naletu ludosti obrisala Vještičje sijelo,Lilianke,
kasnije ponovo otvorila istoimeni blog koji sada tiho čeka bolje dane :)
Sarajevo s U. (i Tuneli Ravne :) ), Leone Pavlashian događanja
Božić 2014/N.G. 2015; Cinculator i Gefufna
Kasna jesen 2014; V. dijagnosticiran ...
Ljeto 2014; jako kišno ljeto, najezda puževa
Seline, Split, Rogotin, Korčula, Dubrovnik, V. upala vena
Ostanak u D.bolnici, cirkus od povratka i neobičan doček školske godine
Proljeće 2014; Ružica iznenada otišla
Božić 2013/N.G.2014, sjećam se nekog čudnog okusa u ustima,
i neveselog predosjećaja
Jesen 2013, otvorila sam blog Unutarnje nebo, nick La Bruja,
Ružica i ja stalno nešto vrtimo po blogo-tehnikalijama,
otvorila kasnije i FB, tek tako na njezin nagovor
Ljeto 2013, paradajzi i ostalo rodili su ko ludi.
Lijepo ljeto, slike iz Male Paklenice, zeček i leptir
Par puta na moru, a zadnji u nizu kad ja idem s U. ali se pridružuje I.
Problemi s okom.
Proljeće 2013; Imbolc post
Božić 2012/N.G. 2013, lijepa sezona, velika pšenica u škafu, crvena pahulja među bijelima
Jesen 2012, Mabon kod Vajrapanija, Post o Sai Babinom novčiću
Ljeto 2012, bilje rodilo ludo, rakija od melise,
došla na blog krajem kolovoza, blog Vještičje sijelo, nick Lilianke.

Znači od 8. 2012. do ovamo ima pune tri godine
i mogu slobodno reći da sam na početku novog ,četvrtog, ciklusa.
Baš lijepo, istrest ću sve plahte kroz prozor, okaditi zrak, napraviti kolač
(duuugo nisam pitu pekla!!!) , i kreirati nešto novo :)

Ružica je napravila dvije stvari kao oproštaj, jer Duša naravno zna kad odlazi....
prva, ostavila je pozdrav pod moj prvi ikada post.
Druga, na vlastitu sliku stavila je crnu traku, preko svoga lika, i to objavila na facebooku.
Sve je kako treba biti, a mi, gospodo, moramo se snaći.

Među prvima na blogu mi je komentirao Gogoo, hvala Gogoo! :)
Mnogi su mi pomagali, bila sam zaista nespretna sa svim tim tehničkim novotarijama,
i svima im/vam hvala :))
Ovo su neki od dragih blogera,
ja nisam od onih koja čita sve što izađe na blogu,
jednostavno samo ono što me privuče :)
Dakle; (idem redom pojavljivanja) Gogoo, More Ljubavi ,Ružica (onomad Palma, Palminha, Roselina),Vajrapani (Jelenak),
Mariano Aureliano (čovjek sa mnogo blogova i nickova,...npr.Vilko :D. Ono što nikad nisam rekla jest da sam se valjda tjedan dana smijala kada se je nazvao Yoni :)) ) ,Ema, Catwoman, Nisa, Yulunga V. , Belator (također pregršt blogo/nickova, iako ih ne briše tako revno :)) ),Sredovječni udovac, White Lilith, Cyrano, Durica, Deeksha....joj valjda nisam koga izostavila, sabotira me vlastiti mozak...dodajem još Mayday, Križaricu, tri foto bloga ,dsk, gp-zg i Blueveki....Indijanka, pablon.....hmmm tko još?
U zadnje vrijeme ljubazni su što me posjećuju Domenico, Shadow of soul, Lončica, Razvedenica Ti-grica i drugi...priznajem, nisam neki uzoriti bloger , jako sam postala samoživa.
U stvari, više je stvari na stvari. Prva, treba mi još par sati svaki dan da bih stigla čitati i pisati sve što i kad želim. Puno više imam fotki, videa i svega nego na početku, nikako da sustignem samu sebe. Nadalje, gospodin suprug je doma i silno ga živciram sa svojim vječno okrenutim leđima u svijetu kompjutora. Četvrto, bole me oči, leđa i ******, znate vi svi dobro što to je :D, vrijeme je za peterostruke sate joge, a ne bloga.
Sad moram ići, ovo je bila jedna od točaka sa liste stvari koje želim objaviti.
Svima do viđenja :)














- 09:48 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.