Mysteriet

nedjelja, 04.02.2007.



Image Hosted by ImageShack.us


Mitrazapin... 30 mg... Drhtavom rukom unosim jos jedan u sebe. Ne vidim. Osjecam slankasti okus na usnama. Suze... Zatvaram oci i nestajem... Bol se siri tijelom i raznosi moju unutrasnjost. Ne... Ne mogu vise. Ne mogu nastaviti ovako dalje. Moram poceti zivjeti u trenutku... Moram, moram... Snage nestaje. Cujem jecaje... Tko to place..? Ciji mi drhtaji dodiruju grudi..? Ne, ne mogu dalje sama... Pruzi mi ruku. Dohvati moj grc. Ugasi mi bol. Zaustavi jecaje... Pomozi mi...
- Nestrljiva si i zvala si sad opet..Ne smiješ zvat jube.
- Znam ali ...
- Onda ne zovi kad sam doma i nema ali..to si rekla i prije desetak dana.
- Znam...
- Nisi dijete, nismo djeca...
- Bojala sam se da ti se nije sto desilo, necu vise..
- Ne sviđa mi se ovo, iskreno. Promisli o ovome.
- Znam...MOLIM TE...
- I ne volis me, samo misliš.
- VOLIM
- Voliš ali na krivi način.
- Molim te.
- Ne volim kad rečeš molim te.
- Necu..ali daj jube...
-Tako može..
- Ispuni mi tu zelju.
- I ne moli i zapamti, ne voliš me, samo trebaš trenutno
- VOLIM i trebam..
- Aj ima mnogo načina ljubavi..
- Da..to je jedan...Ne ljuti se
- Nije stvar ljutnje, imam svoj stil i obveze jube, necu ga mijenjat zbog tebe.
- Zaista sam se zabrinula i to znaš..
- A šta, jednom se i to može desit , nema veze sa tobom, zapamti to.
shvaćaš, moraš shvatit...
- Samo da te vidim.
- Previše razmišljaš o nama, nije to pametno. Ja nisam ono što ti misliš i želiš, shvaćaš
- To samo ja znam
- Otišao pa šta, događat će se to i događa se..
- Zar je tesko da te netko zeli..da se brine o tebi..?
- Ma nemoš se brinut o meni, ne želim da se brineš o meni, nije logično da se brineš o meni
i ne trebaš se brinut o meni, shvaćaš..
- Nemoj tako Jube
- Ti kao da si me posvojila, uh..
- Da, bas tako..kao da si moj...
- Nemoj molim te, izazvat ćeš suprotan efekt, ne poznaješ me
divlji sam ti ja, neukrotiv, privikavaj se na to, ja sam samotnjak uz sve moje...
- Ne zelim nikoga ukrotiti..
- Takav sam i volim bit takav.
- Ja te volim..takvog kakav jesi, i nisi sam...
- Nekad otvorim dušu , samo tebi , a šta..ništa to ne znači, kuzis...
- Meni da...volim te..tako neukrotivog...i zelim..
- Naravno, svatko voli uhvatit vjetar ili divljeg mustanga..
- Ne vjetar..oluju
- Uragan jube...kažem ti, molim sad ja...
živi svoj život i imajmo se ovdije ponekad
često...kako bude...volim bit sa tobom...bit ću...ali ne paničari
budi pametnica kakva i jesi...
- Zivjeti cu...ali sa tobom tu...
- To je tvoj život jube...neka bude...
- Ja sam zadovoljna..
- I ja sam kad smo...i bez presinga..
- Cuvam te tu..u srcu..
- Trebam joj, kužiš...
- I ja te trebam..
- A, ne mogu na dvije strane, imaš me ovdije...imamo se kad možemo..
- Sve se moze..kada se hoce..
- Jeli, tu sam sad ovaj tren, vidim da mogu..
- Volim te..i ne reci da to nije istina, ja samo znam...
- Istina je očito, a koliko je pametno ostavljam tebi da prosudiš...
Jeli to vidim suze..?
- Ne..
- Vidim...sad mi baš djeluješ kao srednjoškolka, je..te pet banki imaš..
- Znam.
- I to ti zrelost...je..m te zaljubljenu...tko bi rekao, uh...
ma zašto tako..? čim sam to zaslužio..?
- Znas...volim te...zbog svega sto jesi...i sto si bio u mom zivotu...
- Ma daj...
- Da...vjeruj...
- Utjeha u jednom trenu tvog života...
- I samo da te malo vidim..mi znaci mnogo
...u teskom trenu..pruzio mi sebe..vrijeme..
- Najtežem za tebe..shvaćam...trudim se vjeruj...
- Jednom od teskih..ali ne najtezem..jer tih je bilo mnogo..
- Sad me ne daš...nikamo..
- Ne..ne zelim te dati..
- Nedaj me ali...a sve ti pružam koliko mogu..
uh...nisam ni ja neograničeno moćan ni jak..
- Znam...
- Samo sam čovjek sa mnogo problema i borim se jube..
- Ne trazim puno jube...
- Ne..nedaš da idem leć...eh
- Samo da se "napijem" tvog lika..
- Nisam se danas obrijao
- Lip si..ne vidi se...
- Nisam lip...bez veze sam...
- Uh..meni jesi i prestani..eh..smijala sam se kada si mi poslao poruku..
bila toliko sretna...mislio si na mene..
- A onu "ubiti cu te...spava mi se"
- Da
- A kad sam morao ić ronit a ja slomljen od nedostatka sna..
a i smetaju mi ova dva tri kila viška...
- Eh..da mogu izmasirala bih te
- Valjda jednom i izmasiramo jedno drugo...
- Nadam se...zaista to zelim...JAKO...
- Da, iza toga još više bude zaj..eno..
- Ne...zasto vise?
- A naviknemo se i još više nedostajemo..
- Treba zivjeti u trenutku, sad..tu..jer sutra???...tko zna
- Nisi ti to izmislila...
- Makar bio i takav trenutak tu sa tobom..znaci mi puno
- Ne....nisam ja..to je iz jedne knjige..
i svaki tren..je mozda...? zato..postajem nerazumna..i zelim konacno zivjeti u trenu..sada...
- Tren je sutra, na plac kad odeš...nekoga šarmiraj, pogledaj, nasmješi se
zaludi i eto ti trena..
- Jube..zato zelim imati makar to...tu sa tobom...ne znas me
meni ovo znaci puno i daje mi neku toplinu...ne zelim drugo..
- Jesi rekla prijama da me voliš..?
- Znaju one...i gledam te..i volim te...pusti me Jube...
- Ma`pustio sam te...eh...
- I voli me...malo bar...bez straha..bez problema...
- Ne bojim se, nego ne budi toliko eh..sva si plaha..
- Sta mogu...Volim te...nemoj u to nikada sumnjati...


STREPNJA

Ne, nemoj mi prići!Hoću izdaleka
Da volim i želim oka tvoja dva.
Jer sreća je lepa samo dok se čeka,
Dok od sebe samo nagoveštaj da.

Ne,nemoj mi prići!Ima više draži
Ova slatka strepnja,čekanje i stra`.
Sve je mnogo lepše donde dok se traži
O čemu se samo tek po slutnji zna.

Ne,nemoj mi prići!Našto to, i čemu?
Iz daleka samo sve k`o zvezda sja;
Iz daleka samo divimo se svemu.
Ne,neka mi ne priđu oka tvoja dva.

Desanka Maksimovic




04.02.2007. u 18:06 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Listopad 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Srpanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


Tko sam..? Sto sam..? Ja sam samo sanjar kroz zivotni put... Ja sam glas bez odjeka, okus soli bez mora... Ja sam JA... Mysteriet...

----------------------------------

"Boze, daj mi razum
da prihvatim one
stvari koje ne
mogu izmijeniti,
Snagu da izmijenim
one koje mogu,
i mudrost da
vidim razliku."

Reinhold Niebuhr

----------------------------------

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Aranjuez,
a place of dreams and love
Where a rumour of crystal
fountains in the garden
seems to whisper to the roses

Aranjuez,
today the dry leaves without colour
Which are swept by the wind
Are just reminders of the romance we once started
And that we've forsaken
without reason

Maybe this love is hidden
in one sunset
In the breeze or in a flower
Waiting for your return

Aranjuez,
today the dry leaves without colour
Which are swept by the wind
Are just reminders of the romance we once started
And that we've forsaken
without reason

In Aranjuez, my love
You and I

Joaquin Rodrigo Vidra - Alfredo Garcia Segura

(1901 -1999)