just keep walking....and breathe.

27.03.2006., ponedjeljak

Mudar čiča sa bradom je rekao da nepromišljen život nije vrijedan življenja. Mali dječak mu odgovara da neživljen život nije vrijedan promišljanja. O da.

Jedan pokojni profesor filozofije je jednom prilikom izjavio da njemu dvije najbolje stvari na ovome svijetu ne dolaze sa ovog svijeta. Gljive i glazba.
Ja ne nosim fotografije u džepu niti u novčaniku. Ne želim gledati nečiju fotografiju kada mi ta osoba nedostaje. Ne-dostaje. Zvuči kao: nije dovoljna. Nije dovoljna da popuni prazninu koju samo mi možemo popuniti. Nitko mi ne nedostaje. Niti želim da mi itko išta puni. Sve je fino puno. Recimo. Ali bih voljela za neke drage ljude da su ovdje. Češće ovdje. Da se pije kava u Golfu i priča.
Fotografija kao prisutnost odsutnoga. Slika samo kao potreba za ostavljanjem traga? Ne. Nikako ne. Tu se zaista ne slažemo. Potreba za ekspresijom. Umjetnički artefakti izvan njihovog vremena postaju nešto sasvim drugo. Grad bi trebao biti odraz vremena. Koliko toga rušiti?
Čini se da si puno pitanja postavljam. Treba vremena. Ima vremena.
Crte bez ravnine, točke izvan pravca.
Zašto više nitko ne pomaže bakicama da prijeđu cestu?
Nitko osim par divnih ljudi.
Rekao je Klee da umjetnost ne prikazuje vidljivo već čini vidljivim. Nekada toliko želim uči u rečenicu da se ona rastoči na apstrakciju.

03:19 Komentari (30) Isprintaj #

24.03.2006., petak

Sestro Cecilija, krasne suknje imate. Nisam vam to smjela reći pred zajednicom.

E da.
Those who enter... bla bla bla....
Snovi posjeduju poetski integritet i istinitost. Karike svijesti su mi se otključale.
Zaglupljuje me buka radija, televizije, novina, reklama... Ponekad samo.
Ful mi je smiješno, a i iritira često, uvjerenje ljudi da su im argumenti jači što su oni glasniji. Tehnika ˝deranjem do uvjeravanja˝. Ono što me tada veseli je moja smirenost.
Veseli me i zagrljaj.
Imam jednu dragu prijateljicu koja se ne grli. Nikada. Ne plače. A ja bih ju grlila. Dok plače.
Emerson piše da san skida ruho slučajnosti i naoružava nas strašnom slobodom, tako se svako htijenje pretvara u čin. A u Talmudu piše da je neshvaćen san nalik na neotvoreno pismo. Puno pamtim svoje snove u zadnje vrijeme. Ne znam ih čitati baš.
Jednom sam sanjala malu Nju na zebri i sljedeći dan bi tako. Promijenila sam kraj. Taj san nije bilo teško pročitati.
Idem. Hodaj malo uz mene ako želiš. Samo....ja uvijek guram u stranu ljude s kojima hodam.
20:20 Komentari (21) Isprintaj #

21.03.2006., utorak

Svašta se može zagurati u šuplji zub.
I da, novine su kao Malleus Maleficarum.
21:34 Komentari (9) Isprintaj #

15.03.2006., srijeda

Touch me

P.-ov kompleks
Kažeš da ružno hodaš. A zar ne znaš da kad te vidim ideš prema meni? I kako bi onda hodao ružno?
Uh.
The sightings of the Mothman seemed to wind down...
Throughout history, communities have observed omens that forecast catastrophes.
00:56 Komentari (16) Isprintaj #

14.03.2006., utorak

Kako? Kako? Kako? I kamo?

Samsara. Kako spriječiti da kap vode na dlanu ne ispari? Baciti je u more. Ne čuvati kap vode na dlanu.
Blood money u jutro nakon neprospavane noći me ubaci u lijepo raspoloženje. Ne želim blood money.
Mislila sam ići leći u šest izjutra ali sam vidjela da je zora lijepa. I pio mi se čaj. I mazila sam mačku.
Hehe.
Često govorim riječ ˝čudno˝ a zapravo mi ništa nije čudno. Samo neuobičajeno. Ništa nas ne smije iznenaditi. Ah? Ha?
Katolički radio - Vaš najbolji prijtelj. York - S cigaretom nisi sam. Ožujsko i prijetelji. Super Krečko i jedinstveni mister Proper.
Privlači me pad. I naginjem se. Konstantno me prati osjećaj da odem drugim putem da to ne bih bila više Ja. Ili tako nešto.
Ako mi netko odgovori zašto je tradicija da u Dalmaciji bojaju prozore i vrata u zeleno dobije gomilu pekmeza od banane. Pazi, gomilu. Isto važi i za zanimljivu pretpostavku.
Rečeno mi je da nedovoljno pričam. Prije sam previše pričala. Jebo vas ja. Nedovoljno me čitaju. ˝Čitaju˝. Previše prostačim. Imam dobre sise i baš sam lijep objekt. Hahahaha.
Uh kako lijep zagrljaj. I san.
Ma super ste.
Kada su mi neke pjesme super onda ih slušam nebrojeno mnogo puta. Nemam mjere.
Paran da foši
Na mojih besidah ležiš
I da te lela vrime.


La mia anima come un´ isola
piange da sola.
Va nel cielo come l´ucello
vola da sola.


Pišem pismo tinta mi se proli... Baš bih dobila pismo umjesto mejla.

Kaže Kozinski da onome čega se sjećamo nedostaju oštri obrisi činjenice. Da bismo lakše mogli nastaviti dalje mi stvaramo male romane koji razjašnjavaju i oblikuju naša iskustva. Da nije tih konstrukcija umjetnost bi bila suviše osobna i sprečavala bi umjetnika da stvara, a još bi ju manje mogla razumjeti publika. Čak se i film, najdosljednija od svih umjetnosti, montira.
Uh. Sada ću podići slušalicu i dugo i ugodno pričati na telefon.
11:54 Komentari (6) Isprintaj #

05.03.2006., nedjelja

Muzej šmuzej i ostale pizdarije koje

Ajme meni, ne mogu spavati. I boli me kurac što je subota navečer. Jedem kruh sa pekmezom od banane i gubim se u zvukovima reklama. Negdje. Voljela bih da mi susjed ima radio i da onda slušam vijesti sa uhom na zidu. Pa da onda on pojača a ja odskočim. Voljela bih imati susjeda. Umjesto susjede koja truje mačke.
Kolona od četiri tisuće ljudi u pohodu na likovno Međugorje predvođena Sijedom dobročiniteljicom i onim koji se gura svugdje. Uuuu jea. Sastanak na groblju. I pripadajuća trulež. Otprilike je tako izgledalo. Osim Čovjeka sa kamerom. On je divno biće. Koliko bih negdje bila produktivna da ne spavam... Aha.
Odo ja (a Odo je iz Metza bio). Možda dogodi se čudo pa ću sutra piti pivo u gradu jednom drugom. I vidjet ću more. Hvala ti Bongo.
Ne znam razlog, ali jedan period svog djetinjstva sam bila opsjednuta Smogovcima. Znala sam dijaloge napamet i onda bih ih ponavljala derući se iz sobe.
02:23 Komentari (1) Isprintaj #

03.03.2006., petak

Što će meni dukati kad tu nema ljubavi?

Rad u muzeju i ljubav prema umjetnosti? Ha! Ha... a...

Crne kose jednom mati plela mi
da mi dragi jednom raspusti...

Crne kose lica rumena trčala sam od goluba ali mi se svejedno posrao na glavu. Nisam znala da mi govno dobro stoji.
Ima neka pričica o ptičici koja je sjedila na grani i smrzavala se jer je bila zima. Došla je muška vjeverica i gurnula ptičicu koja je pala u govno na cesti. Tamo joj je bilo fino i toplo. Onda je došla maca i izvukla ju te ju je pojela. Dakle, nije uvijek neprijatelj onaj koji te postavi u govna niti je uvijek prijatelj onaj koji te izvuče. Lekcija danas ponovljena. Ponavljanje je majka mudrosti. Idem pit. Aj bok.


03:29 Komentari (9) Isprintaj #

*Čini mi se da je jedno ˝jednom˝ previše gore ali pojma nemam koje. Uh. Jaoajoj. (sasušeno govance 03.03.2006. 03:53)
*a da nejdeš pit? :-P (m. 03.03.2006. 10:32)
*Jesi pila? (durica 03.03.2006. 12:03)
*šuti i radi...u radu je spas...idle hands are the devil's playground :-P (m. 03.03.2006. 12:03)
*tko si ti?? (partizan u negativu 03.03.2006. 18:21)
*mene bole križa (bodhidharma 04.03.2006. 12:23)
*idem uskoro spavati (bodhidharma 04.03.2006. 12:24)
*pouka je i da mačke jedu govna (gawrun 04.03.2006. 23:04)
*ma mačke ne jedu govna. to fino je samo bilo obloženo govnom. to svi s vremena ne vrijeme konzumiramo. (hibiskus 04.03.2006. 23:20)
03:29 Komentari (0) Isprintaj #

01.03.2006., srijeda

Jel mi može tko napisati što je viganj i zašto sam budna u ovako ranu uru? Rječnik stranih riječi sam pustila kod prijatelja. A shvaćanje svog bioritma nikada nisam niti posjedovala. Željela bih da me netko budi sviranjem klavira. Tiho. Iz neke daleke sobe. Tek toliko čujno da me probudi. Ja ne znam svirati. Samo gitaru. Izuzetno loše pa ne bih to nazivala sviranjem. Svirala sam djembe jednom u ashramu u Grazu. To je bilo moćno. Ne znam zašto. Poslije su dlanovi bili natečeni. Ali ugodno natečeni. Kao poslije teškog i korisnog posla. U korizmi se odričem mentol bombona i kapučina sa okusom vanilije. Ako skupim snage možda tom popisu pridodam i internet od 7 do 8 ujutro.


09:22 Komentari (11) Isprintaj #

*viganj neznam. al evo. s obzirom da sam u 6 isao spat, i ja sam budan u ranu zoru. a jos sam i nekako lud i glup u glavi. (Strah 01.03.2006. 10:01)
*NASAO VIGANJ!!!!! http://www.viganj.net/ (Strah 01.03.2006. 11:17)
*ima tih gradova po svijetu...klaić kaže da je to ženska haljina :-s; poeziju je najteže prevodit; koji jezik? (m. 01.03.2006. 11:49)
*je. ja sam čuo babu u tramvaju kako se odriče čokolade u kocki. hardkor. (prizmoid 01.03.2006. 17:15)
*m.: da, nije lako. postavlja se vječno pitanje ˝što je pjesnik htio reći?˝. :P birtijaš: čokolade u kocki???? isuse!!!! ( što je uopće čokolada u kocki? to je tabla čokolade? :/) (mentol 01.03.2006. 18:11)
*ma korizma je za 8==o. A tebi evo - (tenkre 02.03.2006. 01:18)
*ups... nacrtao sam ruzu.. di je ruza?... zakaj je samo minus?... fali znak (at) i znak (manje) (tenkre 02.03.2006. 01:20)
*ja sam bio na jednom klavirskom koncertu...bilo je monotono... (partizan u negativu 02.03.2006. 12:19)
*jebo te viganj! utipkaj na googleu viganj i ne davi više s tim! ( 02.03.2006. 20:12)
*deviantart je sranje! sranje! ( 02.03.2006. 20:22)
*uf. kako nekako naslucujem tko je nepotpisani. :D (mentol 03.03.2006. 02:58)
09:22 Komentari (0) Isprintaj #

Nešto posve osobno... Draga teta doktor, što da radim...?

Bila sam tako tašta na znanje i bahata često. Bila? Tebi tvoje pjesme puno znače i trebala bih poštivati to. Žao mi je, znaš? I poštujem to.


01:29 Komentari (2) Isprintaj #

*Komunikacija blogom. Prekokrašno. (majmungirl 01.03.2006. 01:33)
*barbara. ja smatram da ukus ne postoji. samo dobro i lose. crno i bijelo. ima nekaj izmedju, ali ukus ne. samo neukost. (Strah 01.03.2006. 04:41)
00:16 Komentari (0) Isprintaj #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Da li monitor podnosi više od papira? U svakom slučaju, više od ljudi. :)

Linkovi

zmaj1980@yahoo.com