MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

02.11.2007., petak

I tako...

Krenuli mi na NTP...ili ti Napredni Tečaj Poslušnosti...ma superica.
Išli smo tako pogledati kako izgleda ispit A0 koji bi vrlo skoro trebali polagati, a i dosta naših psećih frendova izašlo je na ispit nakon TOSa...ili ti Tečaj Odgoja i Socijalizacije...pa smo uz put bili podrška, navijač i službeni fotograf.sretan
Ispit sam po sebi ne čini se kao nešto što nismo u stanju položiti...malo ćemo kroz NTP još izbrusiti neke vježbice i naredbe i ne bi trebalo biti problema...nadamo se.thumbup
Mali ludi pas je strpljivo uz gazdu gledao kako pesonje rješavaju ispit, a onda je nakon nekog vremena počeo cviljukati...kao da kaže...daj gazda, dosadno je ovo više, pokazao si mi kako to izgleda i sve ti ja to znam. Eeeee, vidjet ćemo te mali pas za mjesec i nešto dana kada ti budeš u ringu i kada te bude pratilo oštro oko suca.naughty
No udovoljio sam želji malog psa i otišao k njegovim frendovima koji su polagali završni ispit na TOSu...jooooj kako li je moj pesonja lud za Larsom...vižlom nešto mlađom od sebe...a i Lars nas voli...a i mi volimo Larsa. Baš super.kiss
Kako je Lars bio među zadnjima na popisu kandidata za ispit odlučili smo mu pomoći razbiti nervozu tako što smo otišli na obližnju livadu i pustili malo pse da se poigraju...ajmeeeee...koje ludilo od jurnjave. Gore dolje preko nasuprot usprkos pa u blato pa u grm pa u lokvu pa opet unatoč nasuprot usprkos. Jednostavno smo ih morali na silu razdvojiti jer ne bi bilo dobro da se Lars baš previše izmori prije ispita, ali smo im obećali da ćemo ih pustiti u igru nakon što Lars položi ispit.
Ma kuže oni sve...moj je pesonja netremice gledao Larsa dok je polagao ispit, a Lars je savršeno odradio ispit i položio s vrlo visokom ocjenom...da nije bilo gazdrarice koja je griješila, možda bi Lars dobio i čistu desetku...suuuuper.party
Svi sretni i veseli vratili smo se na mjesto gdje su se malo prije veselo igrali...i čudili smo se kako to nas već noge bole od stajanja, a ova dva mlada psa nikako da se izigraju i izmore...točno ti dođe da ih pustiš koliko got treba i da znanstvenom metodom utvrdiš koliko to sati ili dana treba da se ovakva dva mlada psa, koja jure bez prestanka, izmore.
A slatki su...

- 07:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići