Ljetni napori iliti svakog gosta tri dana dosta

utorak , 08.08.2017.

Nemam goste, ukoliko ste slucajno to pomislili na temelju naslova, no ta se narodna izreka moze primijeniti i na ukucane. Sesnaesti dan ljetovanja i lagano mi je pun sesir svega, i ljudi oko mene i ljudi na plazi, a i mene same. Odmorih se od Zagreba i sada je valjda vrijeme da mu se vratim u zagrljaj. Ostat cemo jos neko vrijeme, no ja vec mastam o svom biciklu, kavama u gradu i dogadajima duhovne prirode koji slijede pocetkom rujna. A trebat ce um pripremiti i na nastavak radnog odnosa. Necu sada o tome da si ne pokvarim godisnji i rucak.

Jucer je bio pun mjesec, a uz njega i pomrcina. Buduci da sam uzasno senzitivna dok se gospodin puni, morala sam svoja neuracunljiva i za okolinu nekad pogubna raspolozenja zauzdavati meditacijom. I sasvim mi je dobro prosao dan. Cak sam samoj sebi zabranila piti ista osim vode i jogurta, sve s ciljem postizanja vise vibracije (inace smo svi postali lokativi otkako smo na moru). Kakva mi je vibracija bila realno, ne znam, ali s obzirom da nisam napravila nikakvo sranje, ocito dobra.

Nakon dva dana sto se nismo tusirali i sto smo pustali vodu samo nakon Mr. Hankeyija jer je cisterna pukla, napokon je jutros dosla voda. Strepili smo sto ce biti s tim kvazi topljeno zeljezo zakrpom, ali stvar nije popravljena. Srecom voda izlazi u kapljicama, a ne u mlazu kao onda i napunili smo samo pola rezervoara pa nema pritisak kao onda. Valjda ce izdrzati jos neko vrijeme.

Dani mi uglavnom prolaze u citanju, meditaciji, navecer zalim sve dobrom pivom ili vinom, fali mi drustvo za Belu, ali nemam ga ni u Zagrebu pa nije neka tragedija. Danas smo na djetnom rucku - grckoj salati. Bila je to moja ideja, pokusavam kao smanjiti. Do iduce pizze.

Budite mi zdravi i veseli, saljem vam par slanih valova za masazu.
Vasa Atma

Oznake: more

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.