< | travanj, 2017 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
"L'amour" sedam mjeseci poslije, kako se i anticipiralo. A dugo je i trajala. S obzirom da je povijesno naravoučenije da autokratići ne trpe dijeljenje vlasti. Moj bi lingvistički kuriozum ovaj put zanimalo stupnjevanje, pun intended, pedeset nijansi totalitarizma. |
Na današnji dan: Sretan rođendan Bardu Obično se nazdravlja sa Živio!, ali kako je u ovom slučaju slavljenik odavno u khm, khm, suprotnom stanju, onda: Živio kroz djela! |
Viktor Ivančić: Službenica Trećeg Reicha u hrvatskoj vladi Kako već iscrtah u postu Institucionalizirana prijetnja, ministrica kulture u svojoj do sada najmalignijoj ulozi."Te riječi Josepha Goebbelsa, ministra propagande u nacističkoj Njemačkoj, što ih je izgovarao 10. svibnja 1933. na berlinskome trgu GroSen Platz, između nove aule Sveučilišta i Državne opere u ulici Unter den Linden, stojeći pred golemom buktinjom u kojoj su gorjele tisuće nepoželjnih knjiga, samo su krajnja konzekvenca polaznih osnova koje iznosi današnja hrvatska ministrica kulture: da je ‘potrebno pri stvaranju i izvedbama umjetničkih djela imati na umu vjerske i nacionalne osjećaje’." "Ističući važnost ‘vjerskih i nacionalnih osjećaja’ koji umjetničkim postupcima ne smiju biti povrijeđeni i dovedeni u pitanje, ministrica kulture afirmira projekt kulturnog zatiranja. Ona drži da joj je to obaveza, da je njena dužnost iznad svega egzekutivne naravi." "To što Frljićeva predstava nije i službeno zabranjena, ne mijenja odviše na stvari, jer ideološko siledžijstvo – crkveno i državno, jedno te isto – proizvodi poželjan ambijent, a količina straha ubrizgana u javni prostor vodi zajednicu ka discipliniranoj samoregulaciji. Ideal je preobrazba cjelokupnog društva u katoličku falangu, gdje će pokorna pastva moliti pred Kristovim statuama i klečati pred političkim vladarima, a na znak komande pojuriti da bez milosti zatuče nekrste i bezbožnike." |
DRAMA NA SAVICI Bandić usred noći poslao bagere da raskopaju park, građani ih blokiraju tijelima Bandit se opet raspištoljio. Ugnjetavani građani malog naselja poručuju: Dosta je bilo kauboju! |
*Heinrich IV. i Grgur VII. u Canossi 1077, autor slike Carlo Emanuelle Nije to mali podvig za jednu još uvijek ustavno sekularnu državu, imati dva Ministarstva i pripadajuća im ministra (kulture i zdravstva) u funkciji Ministarstva bogoštovlja te državni vrh koji poslovično ide po mišljenje u Canossu. Ministarstvo stalo uz crkvu i HRAST koji napadaju Frljića: „Treba imati na umu osjećaje vjernika“ Čisto kao završna potvrda da je politika Obuljenkinog Ministarstva kulture samo nastavak toksične Hasan(begović)ove politike kao njenog prethodnika: Sramotna reakcija Ministarstva kulture nakon napada na kolumnista Jutarnjeg: 'Ante Tomić neka pazi što piše!' Ministarstvo kulture upravo je imalo svoj najsramotniji ispad dosad: novinarima nježno najavili cenzuru - Ministarstvo kulture upozorilo je da valja paziti što javno pričate Priopćenje Ministarstva kulture RH: „Ministarstvo kulture osuđuje fizičko nasilje i napad na svakog građanina. Ovaj slučaj ujedno podsjeća na važnost odgovornosti za javno izgovorenu i/ili pisanu riječ.“ A koja je samo produžetak toksične politike državnog vrha (politike predsjednice K.G.Kitarović): „Stoga se očite provokacije i vrijeđanje nacionalnih osjećaja hrvatskoga naroda i goleme većine hrvatskih državljana koji vole svoju zemlju ne mogu nazivati „performansima“, „novinarskim“ ili „umjetničkim slobodama“ ili „satirom“. U potpunosti podržavam slobodu govora i umjetničke slobode, uključujući i satiru. Isto tako međutim držim da sloboda izražavanja pretpostavlja odgovornost i da nikada ne smijemo prijeći granicu nakon koje javna riječ postaje sredstvom uvrede drugoga.“ A koja je samo produžetak onog tradicionalnog svjetonazorskog & interesnog partnerstva HDZ-ove nacionalističke politike i povijesno-antisekularne politike Crkve. Politika koju Ivančić najpreciznije definira kao fetvu (poziv na linč) tj. izravni atak na građanske slobode: „Epistola predsjednice Hrvatske stoga je djelo fundamentalističkoga uma, izravni atak na građanske slobode i otvoreni poziv rulji da nasrne na sve koji ‘provociraju’, ‘iritiraju’ i ‘vrijeđaju’ osjećaje silom i tamjanom unificirane većine, pa utoliko i blistava ilustracija nesumnjivoga ekstremizma koji stanuje u prostoru što sebe voli definirati ‘političkim centrom’. Budući da nastupa u ime ‘vrjednota na kojima je stvorena hrvatska država’, čini se da je realan politički sadržaj tako smišljene države identičan sadržaju predsjedničina pisma: ‘Ne začepite li gubice, loše vam se piše!’“ *Srednjovjekovni kralj predaje ovlasti biskupu, drvorez Osim što je dakle riječ o upiranju za prevlašću vjerskog (religijskog i/li ideološkog zaleđa) nad građanskim (sekularnim) društvom, riječ je naravno i o onom klasičnom obrascu totalitarizma: Židovi, ukoliko ne prestanete svojim postojanjem provocirati i vrijeđati osjećaje arijskog naroda Nijemaca, zaslužili ste sve što vas ide! Drugovi Bulgakov i Pasternak, ne prestanete li svojim pisanjem provocirati i vrijeđati druga Kobu i narodnu vlast, sibirski gulag! Žene/Vještice, ne prestanete li svojim spolom provocirati i vrijeđati svetu majku Crkvu, zaslužujete da vas stigne Malleus Maleficarum! Giordano Bruno, ne prestaneš li svojim znanstvenim spoznajama provocirati i vrijeđati Božju službenicu svetu Inkviziciju, lomača! Kaurini, ne prestanete li svojim bezboštvom provocirati i vrijeđati Allahovu svetu Islamsku Državu, vaše su glave zaslužila da se kotrljaju u prašini! Frljiću, ne prestaneš li svojim predstavama provocirati i vrijeđati osjećaje vjernika i nacionalna čuvstva, zaslužio si, kao i prethodno u Tomićevom slučaju, da se krkanske prijetnje ostvare... etc! Totalitarizam nastupa svaki put kad vlast, umjesto nedvosmislene osude talibana, uz talibane spremno (pri)staje time dajući legitimitet njihovom otvorenom, odnosno -preko radikaliziranih Mutava/SS trupa kao izvršilaca totalitarne ideje- vlastitom celofiranom nasilju ("za vjeru, naciju i/li dom"). Ne imati na umu „osjećaje vjernika“, preciznije - propitivati i/li ne slijediti dogme unificirane većine, misliti svojom glavom, za racionalnu osobu u takvom društvenom ok(r)uženju, više u pravilu nego kao izuzetak znači ostati bez kontejnera tog uma (glave). |
Pukim dijeljenjem videa bez konkretnih poteza (svakodnevnih pa i sitnih radnji preinačenih u navike koje pridonose očuvanju okoliša) ne doprinosimo čuvanju Zemlje, no svejedno ću i kao osobni podsjetnik ovdje priložiti dva kratka filma jer jezgrovito i jasno govore o svrsi ekološke svijesti i djelovanja. Kako bi Zemlja izgledala kad bi se otopio sav led: I što raditi da se to ne dogodi. Priča National Geographica o čovjeku koji je sadio i sadi stabla da sačuva svoj (riječni) otok: India Man Plants Forest Bigger Than Central Park to Save His Island Kategorija: Priroda"Since 1979, Jadav Payeng has been planting hundreds of trees on an Indian island threatened by erosion. In this film, photographer Jitu Kalita traverses Payeng’s home—the largest river island in the world—and reveals the touching story of how this modern-day Johnny Appleseed turned an eroding desert into a wondrous oasis. Funded in part by Kickstarter, "Forest Man" was directed by William Douglas McMaster and won Best Documentary for the American Pavilion Emerging Filmmaker Showcase at the Cannes Film Festival in 2014." |
TUĐMAN, HOLOKAUST, DOMOVINA Bandić kao mahnit diže spomenike po Zagrebu *moai kipovi, Uskršnji otok Točnije, htije mu se da mu se diže. |
Dosta smo uzbuđeni, stigao je trailer za novi Star Wars: The Last Jedi Juhu! Pravo vrijeme da izbrusim i nauljim vlastitu svjetlosnu sablju... ili je naelektriziram? Zasitim? Usjajim? Pojačam fluks? Promijenim joj žarulju? E jebiga sad. |
Hajde da se mazimo O tebi mnogo ne znam da l' si dobar ili loš (loš, loš, loš, loš) ali kad te poljubim ti bi htio još (još, još, još, još) Od mene ne traži da ti pričam laži i šapućem ono volim te Hajde da se mazimo samo da se pazimo, molim te Ne zanima me više da l' si dobar ili loš (loš, loš, loš, loš) svidjaš mi se zato što me želiš još (još, još, još, još) Zato me ne traži da ti pričam laži i šapućem ono volim te Ono kad maca (o) maci. |
Ma znam, znam da je pokojni Hitch agumentirao kako su i zašto dečki prirodno smješniji, a ja se s njim složih, ali ne mogu izdržati, Melissa naprosto rastura kao muško. I komediju i spicerizam aka trumpizam. Urnebes! |
Čitajući osvrt na prve epizode nove hit serije... „The Handmaid's Tale, (...) adaptation of the Margaret Atwood novel (...) takes place in a religious dystopia called Gilead, formed following environmental disasters and plunging birthrates in the U.S. (...) The totalitarian society, once the U.S., is rooted in twisted religious fundamentalism. It's a place where women are stripped of their rights, and some — the handmaids — are subjugated and used only for reproduction, a.k.a. sexual servitude. (...) In flashbacks, the show sprinkles hints of "normal" riddled with warning signs of the world's demise.“ * Burne reakcije na ideju don Ante da se vjernice u crkvi pokriju maramama: Nije svećenik modni mačak, a mi nismo muslimani da se žene 'zamataju'! Ma ne što „nismo muslimani“ da bi se mi žene zamatale, nego što nismo – drugotne (pa vjerskim opredjeljenjem bile kršćanke, muslimanke, hinduistkinje ili ine; općenito vjernice ili ateistkinje). Burne reakcije na nebulozu su zdrave, ali ovdje poziv na pokrivanje žena nije bio poziv na islamski fundamentalizam, već upravo na sam fundamentalizam, neovisno o religiji koja ga prakticira. Ako se reagira samo jer sliči na strani fundamentalizam a ne prepoznajući njegovu autohtonost, promašuje se ako ne ceo fudbal, onda bar njegova dobra polovica. Poziv na pokrivanje proizlazi naime iz šireg i drevnijeg izvora mizogine prakse, a koji kao takav obuhvaća i retrogradne religijske prakse (mnogih religija, bilo islama ili u ovom slučaju kršćanstva) nauštrb žena. „No, da će se puk na Škrapama, Blatinama i susjednom Splitu 3 morati naviknuti na nešto drukčije i inovativnije običaje, bilo je jasno nakon preporuka za Veliki tjedan u sklopu kojih je don Ante sugerirao ženama da na Veliki petak u znak poniznosti ponesu marame ili neka druga pokrivala za glavu, na što je dio vjernika reagirao iznenađenjem. – U pitanju je sugestija, ne preporuka, a naslanja se na običaj koji se zadržao još uvijek u nekim mjestima u Dalmaciji, gdje žene u znak žalosti za mrtvim Isusom na Veliki petak crnim tkaninama prekrivaju glavu – kazao nam je upravitelj velike gradske župe.“ Zanemarujući na tren jednu elementarnu intelektualnu promašenost pokušaja retrogradnog uvođenja (vraćanja) zastarjelih seoskih običaja u modernu urbanu sredinu (u 21.st.!), i nakaradnost uopće cjelokupne ideje dirigiranog (obvezatnog, nametnutog i u svojoj prirodi nasilnog) rituala iskazivanja poniznosti tj. klečanja na koljenima pred nekim/nečim pa i kroz gestu pokrivanja glave, postavimo pitanje – zar muškarci nisu sposobni iskazivati poniznost i žalost? Ili Crkva naprosto smatra da, za razliku od žena, muškarcima iz nekog razloga nije potrebno pokrivanjem iskazivati poniznost i žalost, odnosno, da nije na muškarcima da budu ponizni i žalosni (pa i odjevno)? No da, pa u tome i jest stvar. U tradicijski podrazumijevajućoj „sili nečistoj“. Nije nečist (sramotan) On - pa da bi se javno trebao pokrivati i uniziti, već Ona. Evina kći. Takvas`e rodila! Ali što je sad ovo?! „Nitko ne može živjeti izvan svojeg vremena. A to podrazumijeva frizuru i odijevanje. Ne mogu u suvremenom svijetu imati frizuru iz prošlog stoljeća. Treba prihvatiti suvremeno vrijeme i društvo te biti dio njega bez obzira na to u kojem si zvanju, bio svećenik ili poduzetnik...“ Kaže mladi don prije par mjeseci u intervjuu u kojem je vrlo opipljiva želja da se puku predstavi drugačijim, suvremenim i naprednim svećenikom, modernim pastirom koji je u korak s vremenom u kojem živi, a ne nekim tamo srednjovjekovnim inkvizitorskim zatucankom kojih je njegova branša prepuna. Ali kako sad to pomiriti sa friškom "samo sugestijom, ne preporukom“? Kako tamo moderan, zagovornik frizure i odijevanja u vremenu, a ovamo srednjovjekovan, zagovornik crne marame na ženskim glavama? Jer posve je jasno da kad don sugerira simboličko pokrivanje maramama u znak poniznosti i žalosti (a kao upravitelj velike gradske župe bi rekao/eskivirao da sugeriraju običaji), on / običaji to ne sugerira(ju) kršćanima svoje župe bez obzira na spol, već upravo s obzirom na njega, konkretno, sugerira(ju) kršćanskim – ženama (svoje župe). Muškarci njegove župe iz sugestije su izuzeti. Njima nije sugerirano da „u znak žalosti za mrtvim Isusom na Veliki petak crnim tkaninama prekrivaju glavu“ (op. recimo šeširima). Iako za to izuzimanje ne postoji niti jedan racionalan razlog (kao uostalom ni za iskazivanje poniznosti, no to smo ovdje na tren zanemarili). Osim, naravno, one iracionalne pandemijske navade da se bilo kako, pa i vizualno-odjevno, označi i odvoji, ponizi / unizi žene, kao drugotne, manje vrijedne, odnosno, „sramotu koju treba pokriti“. S tim da je ta atavistička mizogina praksa, u donekle civiliziranijim (relativno sekulariziranim) društvima, upravo ovako pomno upakirana na kapilarnoj, mikro-razini u: 1) folklor, tradiciju i očuvanje običaja, 2) i/li ćudoređe (koja nepokrivenost vidi kao sramotu i povod za javno postiđenje). Ukratko, zaostala praksa je zakamuflirana „normalom“. Dakle, nije ovdje riječ (samo) o konkretnom pastiru kao izgovaratelju tipičnog mizoginog mužjačkog narativa Katoličke crkve i/li ekvivalentnih institucija drugih religija (iako se nadbiskupija promptno ogradila od ovog slučaja), već o obuhvatnijoj i drevnijoj praksi tj. mizoginom narativu društvenog patrijarhata (koji je ujedno i historijski i multireligijski i transkulturalan i transgeneracijski i obospolan). Pa se upravo u skladu sa tim patrijarhalno-odgojnim društveno-kulturalnim zaleđem i može desiti jedna ovako nadrealna „modna“ situacija u kojoj don, nakon jednog reklo bi se modernog istupa od prije par mjeseci, sada pak ženama (svoje župe) retrogradnom sugestijom ne samo uskraćuje ono što samom sebi (kao muškarcu) prethodno velikodušno i s punim pravom dozvoljava (slobodu, pa i odijevanja) - već potpuno nesvjestan kontradikcije to čini po istoj osnovi po kojoj i oni koji također nesvjesno primitivno / fundamentalistički drže da svećenik ne smije biti „modni mačak“ to isto uskraćuju i njemu samom. |
M.K.: Popovska lingvistika: poslanica “velikog dobavljača” Krasna je ona iz Evanđelja po Ivanu 2:13-25 u kojoj Isus bičem tjera trgovce iz Hrama, no uz pastire ogrezle u trgovini i trgovačkim interesima, kao što je i primus među hrvatskima, iz Hrama bi danas u korist Gazdi (pl.) bio istjeran upravo Isus."Potvrdu Crkvine indiferencije prema tržišnim turbulencijama i stanju nacionalne ekonomije, priuštila nam je jučerašnja Uskršnja poslanica kardinala Josipa Bozanića. Iako je žanr tih poslanica mahom zasnovan na raskoraku s društvenom realnošću, ovaj put je kardinal žanr doveo do točke pucanja, približivši se pritom nekim susjednim žanrovima, poput fantasyja. Dakle, cijela poslanica je posvećena navodnom napadu na hrvatski jezik. Naravno, motiv je očigledan: Deklaracija o zajedničkom jeziku. Svašta je kardinal u poslanici nadrobio, ali vrhunac predstavlja interdisciplinarni zaključak, zasnovan na ognjištarskoj lingvistici i geopolitičkim teorijama admirala Davora Domazeta Loše: napad na jezik samo je uvertira u vojni napad na Hrvatsku." |
Čime je Jakov Sedlar zaslužio 30 tisuća kuna i titulu najboljeg filmaša Zagreba? "Na Odboru za javna priznanja u zagrebačkoj Gradskoj skupštini 4. travnja otkrivena su imena predložena za Nagradu Grada Zagreba, a ovogodišnji kandidat iz područja filma i kazališta je Jakov Sedlar, redatelj kojeg je predložila Udruga hrvatskih branitelja Domovinskog rata 91. Iako su u konkurenciji sa Sedlarom bili filmaši poput višestruko nagrađivane redateljice Hane Jušić i glumice Ksenije Marinković koja niže uspješne uloge, Odbor je odabrao Sedlara. Njegovo stvaralaštvo je unazad godinu dana obilježio film 'Jasenovac - istina' za koji je Slavko Goldstein ustvrdio da je pun falsifikata i neistina, a za isti je film Sedlar kazneno prijavljen" Svi se kunu u Arsena Dedića, a od Ministarstva kulture dobio je - odbijenicu "Novo izdanje prve zbirke pjesama Arsena Dedića 'Brod u boci' izašlo je prošle godine u svibnju u nakladi knjižare Rockmark, i to 28 godina od posljednjeg izdanja. Iako je riječ o najtraženijoj knjizi Arsena Dedića, prodanoj u čak 80 tisuća primjeraka do kraja devedesetih, a njezin autor jedan je od najvećih pjesnika, skladatelja i kantautora s ovih prostora, Ministarstvo kulture odbilo je otkupiti 'Brod u boci'. Izdavač Krešimir Blažević zatečen je obrazloženjem koje je iz Ministarstva dobio na podnesenu žalbu, a ono glasi: u knjižnicama je slab interes za Arsenov 'Brod u boci' " Tko je Arsenu kriv što nije bio falsifikator. |
Moj mali oproštaj sa izvanrednom serijom Black Sails / Crna jedra čija je četvrta, odlična i posljednja sezona upravo došla gorko-slatkom kraju. Kapetan Flint u svijetu karipskih pirata, dvadesetak godina prije radnje avanturističkog klasika Roberta Louisa Stevensona "Otok s blagom". No ovo nije serija za djecu. Ovo je brutalna, okrutna serija (ne za svačije oči, napose maloljetničke), inteligentnog i u početku prikradajućeg a kasnije galopirajućeg scenarija, jakih likova i vrsne psihološke studije karaktera. Spada upravo u onu vrstu produkcija koje su procvale nakon što je GoT / Igra prijestolja probila led (pomaknuvši granice televizijskih produkcija), iako ne dosegnuvši istu slavu i ne nužno u istom žanru. No unatoč golemom nesrazmjeru u nagradama i razvikanosti, kao poznavatelj opusa i vjerni fan G.R.R.Martinovog tv-čeda profićki ocjenjujem da su posljednje sezone Black Sails-a nadmašile one GoT-a. Dok su filmovi Pirati s Kariba (1, 2, 3, 4 i nadolazeći 5) zabavne slikovnice i tvornice love, ovo je, riječima jednog stranog kritičara: "a show that reinvents the pirate genre" - serija koja preinačuje žanr. Žao mi je (kao fanu) što je kvalitetnoj seriji došao kraj, drago mi je što inteligentno i sa stilom odlazi na vrhuncu. |
ČETIRI TISUĆE KVADRATA – U Vepricu niče dom sa 40 soba za hodočasnike Jer duh naprosto zahtijeva puno prostora za svoju anaboličku steroidnost. Pa još k tome i za sve one sprave, strunjače, utege i slične soulbuilderske alatke (a kako materijali / materijalno u duhovnim napuhanama nisu presudni, što onda ne bi bili i skupocjeni / skupo?)."Novi dom za duhovne vježbe građen je prema UPU Vepric, investitor je Splitsko-makarska nadbiskupija, radove izvodi tvrtka Lavčević Split, a riječ je o rekonstrukciji-dogradnji, nadogradnji postojeće stambene građevine i promjeni namjene u objekt sa smještajnim kapacitetima." "Kako kaže upravitelj svetišta, korištenje svih soba u Vepricu će se naplaćivati. -Sobe će se hodočasnicima naplaćivati kao i u svim svjetskim crkvenim institucijama jer i mi plaćamo potrošnju vode i struje, jednako kao i smještaj kada hodočastimo u razna svetišta i to je posve normalno, kazao je don Mijo Šurlin dodavši da će se zbog nove građevine, izmjestiti trasa križnog puta. Naime, trasa križnog puta donedavno je obuhvaćala prolaz pored stare kuće na čijem je mjestu sada nova građevina. Učite se turistički djelatnici, vama sezona 2-3 mjeseca, profesionalcima 2-3 tisućice godina, non-stop.Međutim, kako kaže don Mijo Šurlin, nije lijepo da križni put prolazi nekome ispod prozora pa će trasa sada biti od gornjeg mostića pored stare kuće i cestom kojom ide procesija prema istoku u šumu, umjesto prema zapadu zbog čega se sada rade postaje križnog puta." |
"Marić: Ja sam i prije rekao pa ću ponoviti i sada da ne mogu komentirati nekakve vrste spekulacije ili nekakvih konotacija o nekim vrstama nepravilnostima. U isto vrijeme, u mom djelu odgovornosti, kada sam bio zaposlenik Agrokora nisam bio u nadležnosti pri izradi financijskih izvještaja niti vezano uz ovo o čemu govorite", rekao je." Plenković: 'Ovo nije zakon za Todorića, ovo je zakon za tisuće radnika i dionika koji su uključeni u proces oko Agrokora' *Ne obraćajte pažnju na tog čovjeka iza zastora! |
"Što znaju o Alvarezu, kako komentiraju njegov izbor za čovjeka koji će voditi restrukturiranje Agrokora, upitani su. 'To je izbor banaka, nas nisu konzultirali o tome', kazao je Josip Budimir, član Uprave Francka. "To je izbor kompanije i banaka. Ta je kompanija dobro poznata u restrukturiranju, za to imaju velike reference, inače brojne kompanije ne bi tražile savjete od njih", rekao je Plenković." *Izvolite moju posjetnicu. Ne zaboravite me preporučiti prijateljima. |
Svaki dobar trgovac će vam znati reći da su za uspješnu prodaju najbitnije tri stvari: lokacija, lokacija, lokacija. Pa su tako i brojni parovi Engleske, koji su muku mučili sa neplodnošću ili neiskustvom, rješenje svojih problema po pitanju imperativa „plodenja i množenja“ od davnina usrdno tražili, što individualno što grupno, na lokaciji specijaliziranoj za takva pitanja... Na kredom iscrtanom pimpeku zagonetnog golog diva iz Cerne Abbasa. Nisi plodan/na? Pametni znaju čemu služi lokacija - pojebite se na crtežu ogromnog pimpeka! Jer je neinformiranom, a pobožnom narodu znano da su za uspješnu pravovjernu jebačinu (a to bi bila samo ona koja je po dogmama produktivna tj. urađa plodom) najbitnije iste tri stvari: lokacija, lokacija, lokacija. (Pa bi tako mladići i djevojke oko one njegove stvari plesali u kolu, potom na njemu prenoćili, usput se i sami bacivši na one stvari u nadi da će biti produktivno.) A gdje ćeš bolje lokacije za uspješno/produktivno jebanje (u mozak, a potom i konkretno) od velikog crteža muškarca s erekcijom? U splitskom sjemeništu održano predavanje o spolnosti: 'Tijelo žene zna kada je pravo vrijeme za začeće' I sličnih. |